خرید قسطی s22 اولترا سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/9 09:51:14

برترین محصولات سامسونگ در سال‌های اخیر بی شک مدل گلکسی اس 22 اولترا می‌باشد. برای خرید قسطی s22 اولترا سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی s22 اولترا سامسونگ


بررسی گوشی s22 اولترا

برند سامسونگ یکی از محبوب‌ترین برندهای کالای دیجیتال در دنیا می‌باشد. سامسونگ در ایران طرفداران زیادی داشته و بخش عمده‌ای از بازار موبایل ایران را در اختیار دارد. گوشی s22 اولترا در حال حاضر باکیفیت ترین گوشی این شرکت به حساب می‌آید. 

گوشی s22 اولترا جزو سری مدل‌های پرچمدار s محسوب می‌شود. قیمت این گوشی در بازارهای جهانی حدود 1250 یورو است که قیمت نسبتا بالایی محسوب می‌شود. این گوشی موبایل در 9 فوریه سال 2022 به بازار های جهانی معرفی شده و تا به امروز آخرین مدل سری پرچمدار s محسوب می‌شود. برای خرید قسطی s22 اولترا سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بررسی فنی سامسونگ s22 اولترا

گوشی s22 اولترا از نظر کیفیت فنی و سخت افزاری جزو به روز ترین و باکیفیت‌ترین گوشی‌های دنیا است. این گوشی موبایل از بهترین و قدرتمندترین قطعات سخت افزاری تشکیل شده است. برند سامسونگ همواره در ساخت سری مدل‌های s بیشترین حساسیت را به خرج می‌دهد تا در مقایسه با گوشی‌های پرچمدار سایر برندها یک سر و گردن بالاتر باشند.

نمایشگر گوشی s22 اولترا

این گوشی جذاب و دوست داشتنی دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی است که از نوع Dynamic AMOLED 2X می‌باشد. نسبت صفحه نمایش به کل بدنه حدود 90 درصد بوده و بخش عمده گوشی را صفحه نمایش تشکیل داده است. رزولوشن آن 1440*3080 پیکسل است که با در نظر گرفتن سایز آن، حدود 500 پیکسل در هر اینچ تعبیه شده است. با خرید اقساطی s22 اولترا سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

بدنه

وزن کلی گوشی s22 اولترا حدود 227 گرم است که در مقایسه با گوشی‌های روز دنیا، وزن مناسب و ایده آلی می‌باشد. ابعاد کلی بدنه گوشی حدود 16* 8 سانتی متر است.

جنس قسمت پشت گوشی موبایل از نوع شیشه ضخیم و ضد ضربه ساخته شده که جذابیت آن را دوچندان کرده است. فریم‌های کنار گوشی s22 اولترا نیز از نوع آلومینیوم است که ساختار محکمی برای گوشی ایجاد کرده است. گوشی s22 اولترا تا عمق 1.5 متری در حدود نیم ساعت می‌تواند دوام بیاورد و در زیر آب قابلیت استفاده دارد. در حین خرید به همراه گوشی یک قلم استاتوس نیز برای کار کردن با گوشی ارائه می‌شود. 

حافظه داخلی و رم

حافظه داخلی و رم از مهم ترین معیارها برای هر کاربری به شمار می‌رود. میزان حافظه داخلی و همچنین رم دستگاه به طور کلی به 4 دسته مختلف تقسیم می‌شود.

•رم 8 گیگابایتی به همراه 128 گیگ حافظه ذخیره سازی داخلی
•رم 12 گیگابایتی به همراه 256 گیگ حافظه ذخیره سازی داخلی
•رم 12 گیگابایتی به همراه 512 گیگ حافظه ذخیره سازی داخلی
•رم 12 گیگابایتی به همراه 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی داخلی

میزان حافظه و همچنین رم گوشی s22 اولترا می تواند تمامی نیازهای کاربران را به طور کامل پاسخ دهد. اگر به دنبال خرید یک گوشی با ظرفیت حافظه و رم بالا هستید، خرید قسطی s22 اولترا سامسونگ پیشنهاد بسیار خوبی است.

پردازنده گوشی

پردازنده نقش بسزایی در سرعت عمل سیستم دارد. هر چقدر توان پردازنده بالاتر باشد، کارایی و عملکرد گوشی نیز افزایش پیدا می‌کند. پردازنده تعبیه شده در این گوشی از نوع Exynos 2200 است. این پردازشگر هشت هسته‌ای بوده و به طور میانگین فرکانس هسته‌های آن 2.5 گیگاهرتز می‌باشد. این پردازشگر توان و قدرت پردازشی بسیار خوبی دارد و می‌تواند از عهده اجرای هر نوع بازی یا برنامه سنگین برآید.

دوربین

از نقطه قوت‌های گوشی s22 اولترا می‌توان به 4 ماژول دوربین پشت اشاره کرد که کیفیت تصویربرداری 108 مگاپیکسلی دارند. همچنین دوربین سلفی کیفیت 40 مگاپیکسل دارد. چنین دوربین‌های باکیفیتی برای تصویربرداری حرفه‌ای نیز می‌تواند مناسب باشد. خرید اقساطی s22 اولترا سامسونگ برای افرادی که به تصویر برداری علاقه دارند بسیار مناسب است.

خرید قسطی s22 اولترا سامسونگ از قسطی کلاب بدون ضامن

قسطی کلاب فعالیت جدی در حوزه فروش نقدی و قسطی کالاهای دیجیتال دارد. این مجموعه در برای فروش اقساطی گوشی چندین طرح مختلف دارد. چنانچه تمایل به خرید اقساطی s22 اولترا سامسونگ دارید می‌توانید از طریق سایت اقدام کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی mi 11 ultra

خرید اقساطی mi 11 ultra
برای خرید اقساطی mi 11 ultra که یکی از بهترین گوشی‌های برند شیائومی است به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

فروش اقساطی تبلت مایکروسافت

فروش اقساطی تبلت مایکروسافت
برند مایکروسافت برندی نام آشنا و موفق در زمینه نرم افزار و محصولات دیجیتالی می‌باشد که تبلت‌های استثنایی و زیبایی را طراحی کرده است. برای ...