خرید مانیتور بنیکو

تاریخ انتشار:
1403/2/7 19:07:40

انتخاب یک مانیتور باکیفیت و همه فن حریف بسیار سخت و دشوار است، بنابراین ما به شما خرید نقدی یا اقساطی مانیتور بنیکو را پیشنهاد می‌کنیم که به راحتی از بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب امکان پذیر شده است.


خرید مانیتور بنیکو


پيشنهاد انتخاب یک مانيتور قدرتمند 

خريدن یک مانیتور با کیفیت، به خصوص اگر زمان زيادی را در پشت سيستم می‌گذرانيد، بسیار پر‌اهميت است. هميشه در هنگام خريد، سوالات زيادی مطرح است. 

اينكه چه نوع مانيتوري بخريد؟ چه مدلی برای شما مناسب‌تر است؟ رزولوشن و وضوح پیکسل تصوير كدام مانيتور بالاتر است؟ صفحه نمايش چه اندازه‌ای بخريد؟ زاويه ديد مانيتور انتخابی چه ميزان باشد و ده‌ها سوال ديگر كه در ذهن شما رسوخ خواهد كرد.

بنكيو یکی از برندهای ارزشمند در توليد فن‌آوری نمايشگر می‌باشد. نمایشگرهای مخصوص به بازی با اندازه‌ای بزرگ و طراحی متفاوت، مشخصات فنی آپديت ‌شده و به همراه بهینه سازی نرم افزاری و سخت افزاری يكی از بهترين پاسخ‌های پيشنهادی است. اگر به دنبال خريد يک مانيتور مناسب نيازتان هستيد با خرید نقدی یا اقساطی مانیتور بنیکو از سايت قسطی كلاب، نياز خود را برآورده سازيد. 

BenQ رويای رنگ آميزی و طراحی را برای شما تحقق می‌بخشد! 

کمپانی بنکیو (BENQ) مانیتور جدیدی به بازار عرضه كرده‌ که مختص طراحی است و به منظور استفاده از نرم افزارهای طراحی تولید شده است. محصولی با يک پنل 32 اينچی با دقت نمايش 4K و قابليت تجديدپذيری با نرخ افزايش 60 هرتزی كه كاربرد آن را برای طراحی متمايز می‌سازد. 

نقطه مثبت پشتیبانی صد در صد آن از استانداردهای قدرتمند 709 REC و S-RGB است. مدت پاسخ دهی پنل نیز برابر با 5 میلی ثانیه است. بنکیو سخت افزارش را برای بهترین طیف رنگ کالیبره کرده است و نرم افزاری ويژه برای کالیبره توسط کاربران ارائه داده است. به‌علاوه، دو ويژگی جديد نيز برای طراحی در نظر گرفته‌ شده‌ است. برای خرید نقدی یا اقساطی مانیتور بنیکو به قسطی کلاب مراجعه کنید.

ویژگی اول CAD/CAM نام دارد که در نرم افزارهای استاندارد و تخصصی طراحی مانند كاتيا، اتوكد، سوليدوركسو پرو ای و ديگر نرم افزارهای طراحی مشابه، خطوط را برجسته کرده و ویژگی‌های نقشه‌کشی را بهبود می‌بخشد. دومين ويژگی حالت يا مود انيميشن است که کنتراست را به شدت بالا می‌برد و سطوحی با رنگ‌های بسیار تیره را روشن‌تر کرده و در نهایت بین خطوط سیاه و سفید تعادل موزونی به وجود می‌آورد.

اين شركت، مود دارک روم يا اتاق تيره را برای محیط‌های طراحی تیره تولید كرده ‌است. طراحی خاص پايه اين نمايشگر نيز قابلیت جا به جایی مناسبی به پنل می‌دهد. بنکیو قابلیت چرخش 90 درجه‌ای نمایشگر را نيز به مانیتور افزوده که برای طراح یک ایده مناسب است. 

پس اگر به دنبال خريد يك مانيتور حرفه‌ای مخصوص برای طراحی هستيد با خرید نقدی یا اقساطی مانیتور بنیکو از سايت قسطی كلاب، رويای خود را محقق سازيد. 

مانیتور محافظ چشم! 

در این نمايشگر، سنسورهایی جاسازی شده‌اند که به کمک آن‌ها می‌توانيد، اندازه نور صفحه ‌نمایشگر را با توجه به میزان نور محیط تنظیم کنید. این سنسورها میزان نور محیط را تشخیص می‌دهند و براساس آن نور مانیتور را تنظیم می‌کنند و در نتيجه با این کار فشار کمتری به چشم کاربر وارد می‌شود.

بنکیو برای یکنواختی نور صفحه نمایش از یک موتور اسکن پیشرفته استفاده نموده‌ است که کنترل نور را در تمامی قسمت‌ها كنترل می‌كند. به علاوه، این مانیتور به فن‌آوری فيليكرفيری مجهز شده تا از پرش تصویر جلوگیری کند. اگر به دنبال جستجو و خريد يك مانيتور محافظ چشمتان هستيد، با خرید نقدی یا اقساطی مانیتور بنیکو از سايت قسطی كلاب دست به كار شويد. 

با مانيتورهای اختصاصی گيمينگ بنكيو، درنهايت لذت و كيفيت با رقبای خود مبارزه كنيد! 

بنكيو یکی از برترین مانیتورهای گیمینگ بازار می‌باشد. اجرا شدن روان و عالی و بدون هیچ مشکلی در بازی‌های جدید و زیاد شدن تمرکز و مدت پاسخگویی سریع، اهمیت ویژه به نمایش جزئیات داخل صفحه نمایشگر، کارایی عالی گیمینگ، وجود فناوری جدید و نرخ تازه سازی 240 هرتز، همه و همه از ويژگی‌های منحصر به فردی هستند كه بنكيو را به ابزاری قدرتمند برای علاقمندان گیمینگ تبدیل کرده‌اند. 

اگر شما هم یکی از گیمرهای حرفه‌ای در دنیای مجازی هستید، هرگز از خرید این محصول پشیمان نخواهید شد. با خرید نقدی یا اقساطی مانیتور بنیکو از سايت قسطی كلاب، يک مانيتور فوق‌العاده بخريد و گوی رقابت را در ميدان مبارزه با رقبايتان از آن خود سازيد. 

با بنكيو يك سينمای خانوادگی حرفه‌ای داشته باشيد. مانيتور حرفه‌ای سين پرايم بنكيو‌، محصولی است که می‌تواند خانه‌های شما را به سینمای حرفه‌ای مبدل سازد. به كمك تكنولوژی سينما تيك كالر، هر آنچه که از نور و تصویر نیاز دارید، در ویديو پروژکتور حرفه‌ای بنكيو خواهید یافت. 

در اين مانيتورها ارتقای دقت تصویر توسط یک موتور برنامه‌ریزی شده صورت می‌گیرد. برای داشتن اين سينمای خانگی با خرید نقدی یا اقساطی مانیتور بنیکو از سايت قسطی كلاب اقدام نماييد. 

خريد از سايت اطمينان بخش قسطی كلاب كه با توجه به توانايی‌های مشتريانش خدمات غيرقابل باوری دارد! 

شما می‌توانيد كليه نيازهای خود را با خريد از سايت بی‌نظير و موفق قسطی‌كلاب مرتفع سازيد. به خصوص كه لازم نيست پول محصول خود را به صورت يكجا پرداخت نماييد. همين الان برای خرید نقدی یا اقساطی مانیتور بنیکو از سايت اقدام کنید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی galaxy watch 4

خرید اقساطی galaxy watch 4
جدیدترین محصول برند سامسونگ با نام Galaxy Watch 4 به بازار آمده است و طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی galaxy watch 4 به بخش...

خرید اقساطی گلکسی بادز پرو

خرید اقساطی گلکسی بادز پرو
هدفون بی‌سیم یکی از مهم‌ترین وسایل شخصی در زندگی است. برای خرید اقساطی گلکسی بادز پرو به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال...