خرید قسطی گوشي آیفون 13 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/22 19:14:52

اگر به دنبال خرید قسطی گوشي آیفون 13 پرو با شرایطی بی نظیر و بدون ضامن هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشي آیفون 13 پرو


ارائه توضیحاتی پیرامون گوشی آیفون 13 پرو

گوشی آیفون 13 پرو یکی از اعضای خانواده آیفون 13 کمپانی بزرگ اپل به شمار می‌رود. کیفیت بالا و امکانات فوق العاده این گوشی باعث شده تا استقبال از آن بسیار زیاد باشد. شرکت اپل برای ساخت آیفون 13 پرو از قطعات بسیار باکیفیت و به روز استفاده کرده است. این موضوع باعث شده تا هم از نظر کارکرد و هم از نظر دوام عملکرد بسیار مطلوبی داشته باشد. بدین ترتیب افرادی که این محصول را تهیه کنند، می‌توانند انتظار یک گوشی بدون نقص را داشته باشند. برای خرید قسطی گوشي آیفون 13 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

شرکت اپل IPHONE 13 PRO را برای اولین بار در تاریخ 14 سپتامبر 2021 معرفی کرد. در تاریخ 24 سپتامبر 2021 نیز این گوشی منتشر شد و به دست علاقه مندان رسید. در هنگام عرضه، شرکت اپل قیمت این گوشی را حدود 1000 دلار در نظر گرفت. رنگ بندی این گوشی شامل طلایی، نقره‌ای، خاکستری و آبی می‌باشد.

این رنگ‌های زیبا و پرطرفدار باعث شده تا مصرف کننده بتواند با توجه به سلیقه خود، رنگ گوشی را انتخاب نماید. پشتیبانی این گوشی از گواهی IP68 باعث شده تا بتوان از عدم نفوذ رطوبت و گرد و خاک به داخل این گوشی اطمینان پیدا کرد. 

آشنایی با مشخصات گوشی آیفون 13 پرو

افرادی که قصد خرید اقساطی گوشي آیفون 13 پرو را دارند، ابتدا بهتر است این گوشی را به خوبی بشناسند. آشنایی با مشخصات و قابلیت‌های این گوشی می‌تواند تصمیم گیری را برای خرید این محصول راحت تر نماید. صفحه نمایش انتخاب شده از سوی شرکت اپل برای گوشی آیفون 13 پرو از نوع Super Retina XDR OLED می‌باشد. اندازه این صفحه نمایش 6.1 اینچ و کیفیت آن 1170 در 2532 پیکسل می‌باشد. بدین ترتیب با استفاده از این گوشی می توان تصاویر را بسیار شفاف و زیبا مشاهده کرد.

پوشش سرامیکی ضد خش و همچنین پوشش اولفوبیک باعث شده تا صفحه نمایش IPHONE 13 PRO در برابر خط و خش و همچنین جای انگشت و انعکاس نور در امان باشد. وزن این گوشی 204 گرم بوده که وزن بسیار مناسبی به شمار می‌رود. گوشی آیفون 13 پرو قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را نیز دارد. سیستم عامل این گوشیiOS 15  بوده که امکانات بسیار زیاد و جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با خرید قسطی گوشي آیفون 13 پرو از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

برای ساخت گوشی IPHONE 13 PRO از رم 6 و حافظه‌های 128، 256، 512 و 1 ترابایت استفاده شده که انتخاب آنها با توجه به نیاز هر فرد انجام می‌شود. 4 دوربین 12 مگاپیکسلی برای این گوشی مورد استفاده قرار گرفته که 3 مورد در قسمت پشت و یکی از آنها برای سلفی در نظر گرفته شده است. باتری مورد استفاده برای این گوشی دارای ظرفیت 3095 میلی آمپر و از نوع لیتیوم یونی بوده که قابلیت تعویض هم ندارد. گوشی آیفون 13 پرو از اینترنت 5G نیز پشتیبانی می کند. بدین ترتیب با استفاده از IPHONE 13 PRO می‌توان از اینترنت پرسرعت بهره مند شد. 

آشنایی با چگونگی خرید اقساطی گوشي آیفون 13 پرو

خرید قسطی گوشي آیفون 13 پرو به خاطر قیمت بالایی که محصولات اپل دارند، می‌تواند برای اغلب افراد راهی ارزشمند برای تهیه یک گوشی باکیفیت باشد. سایت اینترنتی قسطی کلاب با فروش قسطی موبایل و همچنین انواع کالای دیجیتال مثل تبلت، لپ تاپ توانسته شرایط را جهت خرید این کالاهای ضروری در عصر حاضر، برای همه افراد فراهم کند. خرید اقساطی گوشي آیفون 13 پرو کمک می‌کند تا با حداقل بودجه موجود نیز بتوان این محصول را تهیه کرد. علاوه بر خرید قسطی انواع کالای دیجیتال، امکان خرید نقدی این محصولات با بهترین قیمت ممکن نیز در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

کامپیوتر قسطی

کامپیوتر قسطی
کمپانی اچ پی از جمله کمپانی های برتر در ساخت کامپیوترها و لپ تاپ ها می باشد که سالانه نسل جدیدی از فناوری های خود را روانه بازار می کند این شرکت...

خرید اقساطی چای ساز تولیپس

خرید اقساطی چای ساز تولیپس
اگر تمایل به خرید اقساطی چای ساز تولیپس با قیمتی باورنکردنی دارید، به بخش نوشیدنی ساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب...