خرید قسطی گوشی s21 fe سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/14 02:08:03

یکی از گوشی‌های میانرده سامسونگ با قیمتی بسیار عالی و کیفیتی استثنایی به بازار عرضه شد. شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی s21 fe سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی s21 fe سامسونگ


مقدمه‌ای بر گوشی S21 Fe

اگر علاقه‌مند به خرید قسطی گوشی s21 fe سامسونگ هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. سامسونگ در اواسط دی ماه 1400، از جدیدترین گوشی خود تحت عنوان S21 Fe رونمایی کرد. این گوشی جذاب و خوش دست، در دسته پرچم داران این برند قرار دارد. این کالای دیجیتال که شباهت زیادی به S21 دارد، دارای مشخصات جذابی می‌باشد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. 

مشخصات گوشی S21 Fe سامسونگ

برای خرید اقساطی گوشی s21 fe سامسونگ باید از مشخصات آن، آگاهی داشته باشید. این گوشی دارای یک صفحه نمایش بزرگ می‌باشد که در مرکز و بالای آن، یک برآمدگی لنز دوربین قرار دارد. قبل از اینکه وارد جزئیات بیشتر این گوشی شویم، باید بدانیم که S21 Fe دارای ابعاد 155.7 در 74.5 در 4.1 میلی متر می‌باشد. همچنین وزن آن نیز 177 گرم می‌باشد.

صفحه نمایش این گوشی 6.4 اینچی بوده و وضوح آن نیز فول اچ دی پلاس می‌باشد. نرخ نوسازی موجود در S21 Fe به مقدار 120 هرتز بوده که یک عدد هیجان انگیز می‌باشد. در بخش دوربین، ابتدا نگاهی به دوربین سلفی آن می‌اندازیم. جایی که سامسونگ از یک دوربین حرفه‌ای 32 مگاپیکسلی برای S21 Fe استفاده کرده است. دوربین‌های اصلی این گوشی نیز 12، 12 و 8 مگاپیکسل می‌باشد که امکانات فوق‌العاده‌ای را به استفاده کننده، اهدا می‌نماید. 

سخت افزار و باتری S21 Fe سامسونگ

از جمله موارد بسیار مهم در خرید قسطی گوشی S21 Fe سامسونگ، پردازنده ی آن می‌باشد. این شرکت برای این بخش، از یک چیپست 5 نانومتری Snapdragon 888 استفاده کرده است. همچنین رم موجود برای این گوشی، 6 یا 8 گیگابایتی می‌باشد و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی نیز برای آن تعبیه شده است.

در بخش باتری، شاهد یک باتری 4500 میلی آمپری می‌باشیم که نسبت به نسل قبل خود، 500 میلی آمپر افزایش داشته است. بنابراین انتظار می‌رود دوام آن نیز افزایش پیدا کند. سامسونگ ادعا کرده است که برای شارژ 0 تا 50 این گوشی بوسیله شارژر 25 واتی آن، تنها به 30 دقیقه زمان نیاز است.

ارزش خرید اقساطی گوشی s21 fe سامسونگ چه مقدار است؟

قبل از اینکه قیمت خرید قسطی گوشی s21 fe سامسونگ را بیان کنیم، باید این نکته را نیز ذکر کرد که این گوشی با اندروید 12 و رابط کاربری OneUI 4 عرضه می‌شود. سامسونگ برای مدل S21 Fe با رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایت، قیمت 699 دلاری را اعلام کرده است. همچنین مدل S21 Fe با رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایت نیز 769 دلار قیمت گذاری شده است. 

خرید اقساطی گوشی s21 fe سامسونگ با قسطی کلاب

لذت خرید قسطی s21 fe سامسونگ را با قسطی کلاب تجربه کنید. اگر تاکنون اقدام به خرید قسطی کالای دیجیتالی نکرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم با سایت قسطی کلاب آشنا شوید. قسطی کلاب مرجعی کامل از ارائه دهنده کالاهای دیجیتال به صورت قسطی می‌باشد. فروش قسطی، خدمتی است که قسطی کلاب عرضه می نماید.

برای خرید اقساطی کالای دیجیتال یا خرید قسطی گوشی S21 Fe کافی است وارد سایت قسطی کلاب شوید. پس از آن درون سایت ثبت نام نماید و کالای مورد نظر خود را انتخاب نمایید. سرانجام با مطالعه شرایط و اعلام موافقت خود، محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. 

قسطی کلاب؛ مرجع خرید قسطی کالای دیجیتال

در انتها امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اپل واچ 7 با چک

خرید قسطی اپل واچ 7 با چک
اگر قصد خرید قسطی اپل واچ 7 با چک را دارید به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و از شرایط...

خرید قسطی نوت 20 اولترا

خرید قسطی نوت 20 اولترا
جدیدترین و جذاب‌ترین note سامسونگ به بازار آمده و است نظر تمامی طرفداران خود را به خود جلب کرده است. برای خرید اقساطی نوت 20 اولترا به ...