خرید قسطی تلویزیون جدید ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/2/25 01:07:20

تلویزیون یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین وسایل مورد نیاز هر خانه‌ای می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون جدید ایکس ویژن به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون جدید ایکس ویژن


تلویزیون ایکس ویژن

در دنیای مدرن امروز، کمتر خانه‌ای پیدا می‌شود، که تلویزیون نداشته باشد. خرید تلویزیون در ابتدا، شاید کار ساده و راحتی به نظر برسد ولی اینطور نیست. امروزه انواع مختلفی از برندها با کارایی‌های مختلف، در فروشگاه‌های لوازم خانگی پیدا می‌شود که هنگام خرید، با مشکل روبرو می‌شوید. با ما همراه باشید تا شما را با خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن، با بهترین کارایی، امکانات و جدیدترین فناوری روز آشنا کنیم.

یکی از جدیدترین و با کیفیت ترین برندها، برند ایکس ویژن می‌باشد. در طی چند سال اخیر، ایکس ویژن توانسته اعتماد مردم به خود را جلب کند و همچنین به رقیب سرسختی برای برندهای دیگر تبدیل شده است. همچنین دیگر برای خرید تلویزیون، لازم نیست نگران قیمت آن باشید. می‌توانید با خرید اقساطی آن از قسطی کلاب، به بهترین فناوری روز دست یابید.

بررسی تلویزیون ایکس ویژن

یکی از مهم ترین عامل‌ها در خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن، صفحه نمایشگر است. این محصول بی‌نظیر، در 4 دسته کلی Smart، 4k، Full HD و LED تقسیم می‌شود. در نوع Full HD بیشتر از 2 میلیون پیکسل در تصویر وجود دارد که باعث کیفیت بیشتر و درک بیشتر جزئیات تصاویر می‌شود. می‌توان با آن برنامه‌های تلویزیونی را، با وضوح بیشتر و رنگ‌های طبیعی‌تر تماشا کرد. 

نوع LED با ظاهری مدرن، طراحی باریک و  تصاویری با کیفیت، توانسته توجه زیادی از عموم مردم را به خود جلب کند. همچنین از لحاظ قیمت، در مقایسه با امکانات آن، خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن خیلی به صرفه است. کیفیت و وضوح تصاویر، به تعداد پیکسل‌ها بستگی دارد. تعداد پیکسل‌های نوع 4K، 4 برابر مدل‌های دیگر است. در این نوع بیشتر از 8 میلیون پیکسل وجود دارد که باعث می‌شود تصاویر را با کیفیتی بسیار بالا و به صورت طبیعی ببینید. وضوح آن، قابل مقایسه با هیچ مدل دیگری نیست.

در نوع Smart امکانات ویژه‌ای به آن اضافه شده است. این مدل حاوی سیستم عامل اندروید می‌باشد. در این مدل می‌توان با اتصال به اینترنت، کارهایی را که قبلا فقط با موبایل انجام می‌شد، امروزه در تلویزیون انجام دهید. از طریق آن، امکان وب گردی و استفاده از انواع برنامه‌های کاربردی وجود دارد. برای خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات تلویزیون ایکس ویژن

این تلویزیون در اندازه‌های مختلفی از 32 اینچ تا 65 اینچ پیدا می‌شود و انتخاب آن بستگی به ابعاد اتاق دارد. همچنین این محصول بی‌نظیر از وزن کمی برخوردار است و بدنه‌ای پلاستیکی و زیبا دارد. پایه‌هایی هلالی شکل برای جلوگیری از افتادن دارد و قابلیت اتصال به دیوار را هم دارد. سیستم صوتی آن، از تکنولوژی Dolby پشتیبانی می‌کند. شما با این سیستم صوتی صداها را به صورت زنده و کاملا واقعی احساس می‌کنید و انگار خود شما در برنامه تلویزیونی حضور دارید. برای خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

یکی از نکات مهم برای خرید اقساطی تلویزیون، درگاه‌های ارتباطی آن است. تلویزیون ایکس ویژن مجهز به درگاه‌های ارتباطی USB، HDMI، LAN، خروجی هدفون و آنتن می‌باشد. برای مشاهده سایر مشخصات آن و همچنین فروش اقساطی، از قسطی کلاب دیدن بفرمایید.

خرید اقساطی

کسانی که توانایی پرداخت نقدی هزینه ی آن را ندارند، خرید اقساطی مناسب‌ترین گزینه است. می‌توانید برای خرید اقساطی تلویزیون ایکس ویژن با کمترین قیمت نسبت به سایت‌های دیگر، از طریق قسطی کلاب اقدام کنید. در قسطی کلاب می‌توانید لوازم خانگی خود را حتی بدون داشتن ضامن، تنها با یک دسته چک به صورت قسطی خریداری کنید. 

همچنین در قسطی کلاب انواعی از طرح‌های ویژه از جمله بایچک، پارسیان و پایا برای انواع مشاغل وجود دارد. برای مشاهده تلویزیون ایکس ویژن و همچنین خرید اقساطی آن، به وب سایت ما به آدرس www.ghesticlub.com مراجعه فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید ماشین لباسشویی قسطی

خرید ماشین لباسشویی قسطی
در زندگی ما وسایلی وارد شده اند که بسیاری از کارهای روزانه ما را انجام می دهند بشر به منظور بهبود وضعیت زندگی خود وسایلی را اختراع کرده است که هر...

خرید قسطی تلویزیون ال جی 77 اینچ

خرید قسطی تلویزیون ال جی 77 اینچ
برند ال جی جز موفق‌ترین برندهای دنیا می‌باشد. برای خرید قسطی تلویزیون ال جی 77 اینچ به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت...