خرید قسطی گوشی ردمی 13C

تاریخ انتشار:
1403/2/14 00:04:31

برای خرید قسطی گوشی ردمی 13C با شرایطی ویژه به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی ردمی 13C


نقد و بررسی گوشی ردمی 13C

تمامی افراد برند شیائومی را به قیمت مناسب آن می‌شناسند. اقتصادی‌ترین محصول این برند، خط تولید ردمی است که جدیدترین مدل آن یعنی گوشی ردمی 13C را به بازار معرفی کرد. این گوشی با قیمت مناسبی که دارد، بهترین گوشی شیائومی شناخته شده است. قیمت خوب و اقتصادی این کالای دیجیتال برای بسیاری از کاربران جذاب بوده و مورد توجه قرار می‌گیرد. برای خرید قسطی گوشی ردمی 13C به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات نرم افزاری ردمی 13C

گوشی ردمی  13Cبا آخرین نسخه اندروید روانه بازار شده و  حداقل به مدت 2 سال می‌توانید نرم‌افزار آن را کاملاً به روز کنید. اندروید این مدل از گوشی 13 است و با رابط کاربری miui 14 به دست مصرف کنندگان می‌رسد. کاربران از لحاظ نرم‌افزاری خیالشان کاملاً آسوده است زیرا می‌توانند به راحتی بهترین گوشی شیائومی را به آخرین نسخه موجود اندروید به روز رسانی نمایند. گوشی ردمی 13C در هنگام انجام کارهای معمول هیچگونه لگ و کندی ندارد. این کالای دیجیتال نسبت به قیمتی که دارد و نسبت به دیگر گوشی‌های هم رنج قیمت خود، از عملکرد مطلوبی برخوردار است. با خرید اقساطی گوشی ردمی 13C از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

مشخصات سخت افزاری گوشی ردمی 13C

گوشی ردمی 13C از لحاظ سخت‌افزاری، بسیار قوی است. ممکن است درباره این مدل گوشی این تصور در ذهنتان ایجاد شده باشد که سخت‌افزاری ضعیفی دارد و یا تنها برای رفع نیاز روزانه مناسب است؛ اما این باور کاملاً غلط بوده و گوشی‌های اقتصادی با سخت‌افزاری خوب و قوی ارائه شده‌اند. تراشه تایوانی Helio G85 در بطن این مدل از گوشی قرار گرفته و لیتوگرافی آن ۱۲ نانومتر است که برای یک گوشی ردمی 13C کاملاً مناسب است و موجب برآورده سازی نیاز کاربر می‌شود.

بهترین گوشی شیائومی به گونه‌ای طراحی شده که قابلیت اجرای بازی‌های نه چندان گرافیکی را دارد. به خاطر داشته باشید که این گوشی، گوشی گیمینگ نیست و در اجرای برخی از بازی‌های سنگین ممکن است لگ بزند. بهترین گوشی شیائومی در سه نسخه با رم‌های 4، 6 و 8 گیگابایتی روانه بازار شده است.

طراحی و باتری ردمی 13C

برند شیائومی تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا ظاهر جذابی را در این گوشی‌ها ایجاد نماید. با اینکه متریال بهترین گوشی شیائومی از جنس پلاستیک فشرده است اما کیفیت و جذابیت ظاهری آن افت پیدا نمی‌کند. بخش دوربین این مدل از گوشی به گونه‌ای است که ظاهری جذاب به آن بخشیده و به شما احساس یک گوشی میان رده را منتقل می‌کند. گوشی ردمی 13C وزنی حدود 192 گرم دارد و در استفاده‌های طولانی مدت موجب ایجاد خستگی نمی‌شود. دکمه تنظیم صدا و پاور آن در قسمت راست بدنه گوشی قرار گرفته و  بر روی کلید پاور، اسکنر اثر انگشت تعبیه شده است. این اسکنر از دقت و سرعت بالایی برای باز کردن قفل برخوردار می‌باشد. خشاب سیم کارت و کارت حافظه در قسمت چپ بدنه گوشی قرار دارد. شما می‌توانید در این کالای دیجیتال دو سیم کارت را به صورت همزمان فعال کنید.

گوشی ردمی 13C دارای رنگ‌های متنوع و خیره کننده‌ای است. کاربران در زمان خرید قسطی گوشی ردمی 13C به رنگ آن توجه ویژه دارند و با هر سلیقه‌ای می‌توانند بهترین رنگ را انتخاب کنند. این گوشی‌های اقتصادی در زمینه باتری عالی هستند و برای این مدل از بهترین گوشی شیائومی یک باتری 5000 میلی آمپری لیتیوم پلیمری طراحی شده که در هنگام استفاده‌های معمول تا دو روز دوام می‌آورد.

البته زمانی که شما به صورت مداوم با این گوشی‌ بازی کنید، ممکن است عمر آن یک روز باشد؛ اما باز هم از طول عمر مناسبی برخوردار است. زمان شارژ شدن گوشی ردمی  13C با استفاده از یک فست شارژ ۱۸ ولتی به حداکثر ممکن رسیده و به عنوان مزیت مهم در گوشی‌های اقتصادی به شمار می‌رود. کیفیت بالای این مدل از کالای دیجیتال موجب افزایش ارزش خرید آن شده است.

روش‌های خرید اقساطی گوشی ردمی 13C

خرید قسطی گوشی ردمی 13C از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب موجب می‌شود تا شما بتوانید بر حسب شرایط خود بهترین گوشی شیائومی را تهیه کنید. طرح فروش قسطی در فروشگاه‌ معتبر قسطی کلاب علاوه بر آنکه برای کاربر سودمند است، برای فروشنده نیز سود خوبی دارد و یک معامله دو جانبه و پرسود محسوب می‌شود. خرید اقساطی گوشی ردمی 13C برای شما این امکان را ایجاد می‌کند تا بتوانید محصولی را خریداری کنید که توانایی خرید آن‌ها را به صورت نقدی ندارید. در هنگام خرید قسطی گوشی ردمی  13Cمی‌توانید اطلاعات لازم را از کارشناسان دریافت کنید و سپس اقدام به خرید اقساطی نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی z10

خرید اقساطی گوشی z10
برند جی پلاس در زمینه تلفن همراه نیز فعالیت‌هایی داشته است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی z10 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی گوشی s22 ultra

خرید قسطی گوشی s22 ultra
جدیدترین گوشی سامسونگ با قابلیت‌های جذاب روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی s22 ultra به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...