خرید قسطی سامسونگ s20 اولترا

تاریخ انتشار:
1403/2/28 02:38:21

جدیدترین نسل تلفن همراه با برند سامسونگ به بازار ارائه شده است که اولترا نام دارد. برای خرید اقساطی سامسونگ s20 اولترا به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی سامسونگ s20 اولترا


خرید قسطی s20 اولترا سامسونگ

با سبک جدیدی از زندگی همراه شوید. یک دستگاه هوشمند که به هیچ وجه، ویژگی‌های معمولی ندارد، داشته باشید. یک کامپیوتر کامل که به راحتی در جیب شما قرار می‌گیرد و نسل بعدی بازی‌ها و تلفن‌های هوشمند را برای شما به ارمغان آورده است. 

یک دوربین فوق‌العاده حرفه‌ای 8K كه همراه با نرم افزارهای ویرایش فیلم، نحوه زندگی و بازی کردن را برای همیشه تغییر می‌دهد! طوری طراحی شده است که در عین زیبایی بسیار قدرتمند باشد. قابلیت خرید نقدی یا اقساطی سامسونگ s20 اولترا در قسطی كلاب فراهم شده است.

طراحی بی‌نظیر

رنگ خاص برنزی مات به شما حس بافت ساتن را می‌دهد! این رنگ هرگز از مد نمی‌افتد! به شما انرژی خاصی می‌دهد و در عین حال استایل شما را بسیار شیک می‌كند. بدنه این دستگاه فلزی است و جزئیاتی نوآورانه دارد.

بادوام است و بر روی آن گلس گریل قرار گرفته است که به نوعی از آن محافظت می‌کند. همراه با این محصول یک قلم ارائه شده است. با خرید سامسونگ s20 اولترا تفاوت را درک كید!

این تلفن هوشمند دارای دو اندازه بزرگ و یا بزرگتر است یک دستگاه 17 سانتی‌متری و یک دستگاه 17 و نیم سانتی‌متری، یکی با صفحه نمایش تخت و دیگری با صفحه نمایش لبه‌دار، در هر دوی آنها از تکنولوژی Infinity-O استفاده شده است.

یكی 192 و دیگری 208 گرم وزن دارد هر دو مدل بسیار پیچیده و در عین حال، خوش‌دست هستند. با خرید اقساطی سامسونگ s20 اولترا معجزه را ببینید!

صفحه نمایش خارق‌العاده

صفحه نمایش بزرگ به شما امکان بازی‌کردن راحت را در گوشی می‌دهد. این صفحه با روشنایی 1500 نیت، بدون اینکه چشم شما را آزار دهد، حتی در زیر نور مستقیم آفتاب به خوبی کار می‌کند. نرخ تازه سازی صفحه در آن 120 هرتز است. 

این نرخ تازه دو برابر حالت معمول است و می‌توانید پاسخ سریع و تجربه‌ای فوق‌العاده را امتحان كنید! با خرید نقدی یا اقساطی سامسونگ s20 اولتراصفحه مدرن را تجربه كنید!

قابلیت‌های هم‌زمانی در كامپیوتر

یادداشت‌های سامسونگ در وان نوت کامپیوتر به راحتی شخصی‌سازی می‌شود. قادرید به راحتی برنامه‌های تلفن همراه خود را بر روی کامپیوتر شخصی خودتان باز كنید. 

همه این کارها با تنظیم کردن حساب کاربری شما ما برقرار می شود. در این تلفن همراه به طور هم‌زمان کار کنید. با خرید اقساطی سامسونگ s20 اولترا همه كارهایتان را انجام دهید.

این تلفن همراه به راحتی به یک بسته بازی فوق العاده تبدیل می‌شود!

پردازنده این سیستم به طرز عجیبی ارتقا یافته است و از سیستم خنک ‌کننده برخوردار است. صفحه نمایش آن نیز قدرت پاسخگویی 120 هرتزی دارد. بازی شما در دنیای جدیدی انجام می‌شود. 

بهینه ساز وای فای نیز به شما این قدرت را می‌دهد که خیلی سریع و بدون هیچ وقفه‌ای متصل شوید و بازی خود را به صورت آنلاین انجام دهید!

قابلیت عکاسی فیلمبرداری و ویرایش حرفه‌ای

در ضمن یک میکروفون بلوتوث صدا وجود دارد که صدا را برای شما تفکیک می‌کند و قادرید تا با امکانات بیشتری به تدوین فیلم بپردازید. بودزهای سامسونگ به شما کمک می‌کنند تا میکروفون بلوتوث خود را به صورتی حرفه ای در صدا کنترل نمایید. با خرید نقدی یا اقساطی سامسونگ s20 اولترا حرفه‌ای محتوا بسازید!

قابلیت نسل جدید

برای مثال برای داشتن یک صفحه نمایش بزرگ تر می توانید از طریق رابطه اختصاصی دکس به تلویزیون متصل شوید و در همان حال از تلفنتان نیز استفاده کنید. با خرید سامسونگ s20 اولترا سرعت و كیفیت را احساس كنید!

باتری و لوازم جانبی

با لوازم جانبی شرکت سامسونگ و می‌توانید راه‌های بیشتری برای بهینه نمودن کار و بازی داشته باشید. با خرید اقساطی سامسونگ s20 اولترا به راحتی سفر كنید.

خرید قسطی s20 اولترا سامسونگ

برای تهیه این محصول فوق العاده به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات نقدی و اقساطی آن بهره مند شوید. پیشنهاد ما به شما خرید سامسونگ s20 اولترا است. همین حالاسفارش خریدتان را ثبت نمایید!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی شیائومی 13T pro

خرید قسطی گوشی شیائومی 13T pro
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی شیائومی 13T pro با شرایطی عالی را دارید به بخش موبایل شیائومی در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید نقدی honor 10 lite

خرید نقدی honor 10 lite
برند آنر به تازگی از شرکت هوآوی جدا شده است و محصولات زیبا و جذابی را طراحی و تولید کرده است. شما می‌توانید برای خرید نقدی یا اقساطی ...