خرید قسطی A30s سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/16 00:00:32

امروزه تلفن همراه جز مهم‌ترین و اساسی‌ترین وسیله‌های کاربردی است که همه ما به آن نیاز داریم. برای خرید اقساطی A30s سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی  کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی A30s سامسونگ


گوشی هوشمند a30s سامسونگ

گوشی a30s سامسونگ این قابلیت استفاده از دو سیم‌کارت نانو را دارا است. از شبکه‌های نسل چهارم به خوبی در این گوشی پشتیبانی می‌شود. این گوشی در سال 2019 توسط شرکت سامسونگ رونمایی و به بازار عرضه شده است. 

با ارائه این تلفن همراه به بازار، طرفداران برند سامسونگ حمایت بی‌نظیری از این مدل به عمل آوردن و شرکت سامسونگ فروش بالایی را تجربه کرد.

وزن آن در حدود 166 گرم می باشد. وجود صفحه نمایش 6.4 اینچی، قابلیت نمایش 25 مگاپیکسلی، داشتن چهار گیگ رم و باتری 4000 میلی‌آمپر‌ ساعتی از خصوصیات فوق‌العاده این محصول درخشان است. با خرید نقدی یا اقساطی a30s سامسونگ مثل یک ستاره در جمع بدرخشید!

طراحی برازنده

از نظر طراحی، این گوشی دارای الگوهای مورب و رنگ‌های لایه لایه شكل است. دارای چهار رنگ زیبای سبز، بنفش، سفید و مشکی می‌باشد. یکی از خصوصیات طراحی این مدل، وجود دوربین‌های سه گانه و به فرم عمودی در قسمت چپ در پشت بدنه است. رنگ تلفن همراه در زمان خرید بسیار بر روی خریداران تاثیر می‌گذارد.

فلش نیز در زیر دوربین‌ها قرار گرفته است. ابعاد این گوشی 7.8*74.7*158.5 میلی‌متر مكعب است و باعث می‌شود تا این گوشی به راحتی در دستان شما جای گیرد. با خرید نقدی و یا اقساطی a30s سامسونگ شیک و خوش استایل باشید!

نمایشگر مناسب

صفحه نمایش، عکس‌ها و فیلم‌هایی با كیفیت HD را برای شما فراهم می‌آورد. با خرید اقساطی a30s سامسونگ کیفیت واقعی را تجربه نمایید.

قدرت، سرعت و حافظه!

وجود پردازنده 8 هسته‌ای اگزینوس 7904، عملکردی سریع را برای شما به ارمغان می‌آورد. پردازنده گرافیکی Mali-G71 سبب شده است تا این گوشی فوق‌العاده باشد! سیستم عامل ابتدایی آن اندروید پای 9 است که با یک آپدیت کوچک به اندروید 10 ارتقا پیدا می‌کند.

حافظ رم 4 گیگابایت است و حافظه داخلی در سه ورژن 32، 64 و 128 گیگابایتی به فروش می‌رسد، البته می‌توانید از یک کارت حافظه Micro SD تا ظرفیت 1 ترابایت استفاده نمایید.

دوربین‌های سه‌گانه و دوربین سلفی

 می‌توانید با A30s سامسونگ، عکس و ویدیوهایی خارق‌العاده بگیرید. حالت اسلوموشن یکی از ویژگی‌هایی است که توسط دوربین فوق گسترده 122 درجهای برای شما فراهم شده است. هم‌چنین دوربین سلفی جلویی نیز، 16 مگاپیکسل است. با خرید نقدی یا اقساطی a30s سامسونگ عکس‌ها و فیلم‌هایی هنری بگیرید!

ایمنی بیشتر

یکی از موضوعاتی که در تلفن همراه مهم و اساسی است، امنیت تلفن همراه است که در هنگام خرید باید به آن دقت ویژه‌ای داشته باشید. در این گوشی قدرتمند با اسکنر اثر انگشت به گوشی خود دسترسی پیدا کنید. زیرا با این حسگر، گوشی شما ایمنتر از پیش شده است. با خرید a30s سامسونگ کسی بدون اجازه گوشی شما را نخواهد دید!

باتری با شارژ سریع

باتری تلفن همراهی که دیر به دیر نیاز به شارژر داشته باشد جز بهترین باتری‌ها است. باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی نیز با یک شارژر فست 15 واتی به سرعت شارژ می شود. با خرید اقساطی a30s سامسونگ نگران دشارژ شدن نباشید.

امکانات و قابلیت‌ها

این دستگاه دارای فیش 3.5 میلی‌متری است، بلندگو دارد. این قابلیت را دارد تا با بلوتوث ارتباط برقرار کنید. هم‌چنین قادرید تا از اتصال هدفون، رادیو و GPS دستگاه استفاده نمایید. 

خرید اقساطی a30s سامسونگ

برای تهیه این گوشی فوق‌العاده می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از مزایای خرید نقدی یا اقساطی آن بهره‌مند شوید. در صورت تمایل به خرید غیر نقدی، باید از سایت، درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از سه روش موجود در سایت، اقدام نمایید. با خرید نقدی یا اقساطی a30s سامسونگ در همه کارهای خود موفق و پیروز باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپ‌تاپ مایکروسافت

خرید اقساطی لپ‌تاپ مایکروسافت
لپتاپ‌های مایکروسافت یکی از بهترین محصولات دنیا می‌باشد. برای خرید اقساطی لپ‌تاپ مایکروسافت به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای...

فروشگاه آنلاین کامپیوتر

فروشگاه آنلاین کامپیوتر
تصمیم به خرید کامپیوتر بسیار کار سختی است ولی اگر فروشگاه آنلاینی باشد که شما را کامل راهنمایی کند، تصمیم گیری شما راحت می شود...