خرید قسطی گوشی a12

تاریخ انتشار:
1403/2/27 14:10:33

موبایل گلکسی a12 یکی از بهترین محصولات برند سامسونگ می‌باشد. شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی a12 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی a12


بررسی گوشی a12 سامسونگ

همه ما می‌دانیم که امروزه زندگی بدون موبایل امکان پذیر نخواهد بود حتی تمامی کارهای روزمره در دنیای امروز با استفاده از گوشی انجام می‌شود. برندهای زیادی از گوشی در بازار موجود می‌باشد که با توجه به نیاز و سلیقه  افراد می‌توانند گوشی خود را انتخاب و خریداری نمایند. با خرید اقساطی گوشی a12 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

یکی از مشهورترین برندها که طرفداران زیادی دارد برند سامسونگ است. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از محصولات برند سامسونگ یعنی گوشی a 12 آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا با خرید قسطی گوشی a12 آشنا شوید. 

گوشی سامسونگ a12 چه ویژگی هایی دارد؟ 

گوشی سامسونگ a12 یکی از جدیدترین گوشی‌های برند سامسونگ است که در اواخر سال 2020 به بازار آمده است. این گوشی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشد که تمامی نیازهای افراد برای داشتن یک گوشی هوشمند را برطرف خواهد کرد. از ویژگی‌های این گوشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• ابعاد 164×75.8×8.9 و وزنی معادل 205 گرم

• اندروید 10

• دارای حسگر اثر انگشت

• باتری 5000 میلی آمپری و فست شارژ

• دارای رنگبندی مشکی، سفید، آبی و قرمز 

• دوربین چند گانه و با کیفیت: این گوشی دارای 4 لنز مجزا می‌باشد که با استفاده از آن می‌توان انواع و اقسام عکس برداری‌ها را انجام داد. کیفیت لنزهای دوربین گوشی a 12 به ترتیب: 48 مگاپیکسل، 5 مگاپیکسل، 5 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل می‌باشد، همچنین کیفیت دوربین سلفی این گوشی 8 مگاپیکسل است. برای خرید اقساطی گوشی a12 با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

تمامی ویژگی‌هایی که در قسمت بالا گفته شد از ویژگی‌های گوشی سامسونگ a12 بود. امروزه در کشور ما نیز خرید این گوشی امکان پذیر می‌باشد و افراد می‌توانند با مراجعه به بازار خرید نقدی یا اقساطی موبایل a12 را انجام دهند. 

یکی دیگر از روش‌ها خرید قسطی موبایل سامسونگ مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی و خرید اینترنتی است در این قسمت شما را با یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی خرید کالای دیجیتال آشنا نماییم. این فروشگاه قسطی کلاب نام دارد که در ادامه با آن آشنا خواهید شد.

همانطور که در قسمت قبلی گفته شد قسطی کلاب یکی از معتبرترین فروشگاه‌های خرید اینترنتی کالای دیجیتال و لوازم خانگی است. در این فروشگاه امکان خرید انواع کالاهای دیجیتال به صورت اینترنتی و غیر حضوری وجود دارد.

 یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که خیال شما را از بابت امنیت این سایت راحت خواهد کرد. با خرید اقساطی گوشی a12 از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

تنها کافی است به این سایت مراجعه نمایید و پس از طی کردن مراحل ثبت نام کالای مورد نیاز خود را انتخاب کرده و سپس مراحل سفارش را تکمیل نمایید و سپس کالای خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید. روند کاری این سایت فروش به صورت نقد می‌باشد، اما در صورتی تمایل می‌توانید مراحل ثبت نام و تایید اعتبار را در این سایت تکمیل نمایید تا بتوانید کالای مورد نیاز خود را به صورت اقساطی خریداری نمایید. 

خرید اقساطی موبایل a12 در سایت قسطی کلاب

یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که این فروشگاه را با سایر فروشگاه‌های اینترنتی متفاوت کرده است؛ امکان خرید اقساطی موبایل و سایر کالاها می‌باشد. آن دسته افرادی که تمایل به خرید قسطی گوشی a12 داشته باشند می‌توانند مبلغ خرید خود را طی اقساط 3 تا 12 ماهه پرداخت نمایند.

البته توجه داشته باشید که پرداخت قسمتی از مبلغ کالای خریداری شده در ابتدای کار الزامی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه خرید خرید قسطی گوشی a12 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی گوشی

فروش اقساطی گوشی
از جمله عواملی که باعث محبوبیت گوشی های سامسونگ در میان کاربران شده است به خاطر گوشی های پرچم دار آن می باشد شما با بهره گیری از این گوشی ها...

خرید موبایل سامسونگ اقساطی

خرید موبایل سامسونگ اقساطی
گوشی های هوشمند به علت بهره مندی از خصوصیات و قابلیت های بالا، نقش بسزایی در برآورده ساختن نیازهای کاربران بر عهده دارند. بر همین اساس...