خرید اقساطی گوشی m51 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/21 01:39:56

اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی m51 سامسونگ با شرایطی آسان و بدون ضامن دارید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی m51 سامسونگ


خرید اقساطی 

ممکن است این سوال را از خود بپرسید که "آیا خرید قسطی گوشی m51 سامسونگ امر معقولی می‌باشد؟" برای جواب دادن به این سوال، تا انتها همراه ما باشید.

بررسی کلی گوشی سامسونگ m51

اگر بخواهیم این گوشی را به صورت کلی بررسی کنیم؛ باید بگوییم که این کالای دیجیتال از طراحی نسبتا خوبی بهره می‌برد. همچنین دوربین و سخت افزار این گوشی بسیار مطلوب هستند و می‌توانند به خوبی نیازهای شما را برطرف کنند. در کنار دوربین و سخت افزار قدرتمند، گوشی از یک باتری بینظیر نیز بهره می‌برد. در واقع این گوشی میانرده عملکرد خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد؛ اما نقص‌هایی نیز دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم. 

این کالای دیجیتال مخصوص دست‌های بزرگ است!

اولین بار که این گوشی را در دست می‌گیرید؛ متعجب می‌شوید؛ چرا که ابعاد این کالای دیجیتال نسبتا بزرگ است و به دلیل وجود باتری حجیم، وزن این گوشی نیز زیاد است. این گوشی 213 گرم وزن دارد و جنس بدنه آن تماما از پلاستیک است. در اصل یکی از نقاط ضعف این گوشی، استفاده از مواد پلاستیکی در ساخت بدنه است. برای خرید اقساطی گوشی m51 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سخت افزار و نرم افزار این کالای دیجیتال

اندروید 10 و one UI 2.5 به عنوان رابط‌های کاربری این گوشی محسوب می‌شوند. از طرف دیگر، پردازنده این گجت هوشمند از نوع اسنپدراگون 730G می‌باشد که به خوبی از پسِ اجرای بازی‌ها و برنامه‌های سنگین بر می‌آید. این پردازنده 8 نانومتری عملکرد خوبی دارد و در کنار پردازنده گرافیکی adreno 618 می‌تواند داده‌های دریافت شده را به خوبی پردازش کند.

تنوع میزان حافظه داخلی و رم دستگاه

این کالای دیجیتال از نظر حافظه داخلی تنها در یک نسخه (128 گیگابایت) به بازار عرضه می‌شود. اما همانطور که میدانید؛ به دلیل وجود درگاه کارت حافظه، شما می‌توانید این میزان از حافظه را ارتقا دهید. از طرف دیگر، رم این گوشی در دو نسخه 6 و 8 گیگابایتی موجود هستند که متناسب با نیاز خود می‌توانید یکی از این نسخه‌ها را خریداری کنید(پیشنهاد می‌کنیم نسخه 8 گیگابایت را خریداری کنید). برای خرید اقساطی گوشی m51 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

باتری این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از یک باتری 7000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که به جرات می‌توان آن را یکی از نقاط قوت این گوشی نام برد. این باتری قادر است تا دو روز کامل، شما را از شارژ کردن گوشی بی نیاز کند. همچنین زمان لازم برای اینکه این باتری قدرتمند به صورت کامل شارژ شود، 1 ساعت و 45 دقیقه است(توسط شارژ 25 واتی ای که درون جعبه گوشی وجود دارد). 

آیا خرید قسطی گوشی m51 سامسونگ امری معقول است؟!

سامسونگ m51 از یک نمایشگر 6.7 اینچی super AMOLED plus بهره می‌برد که قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ مختلف را نیز دارد. این صفحه نمایش دارای رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل می‌باشد. اگر به دنبال سایتی معتبر در حوزه خرید اقساطی هستید، همین الان "قسطی کلاب" را در گوگل جستجو کنید.

دوربین‌های این گوشی

این کالای دیجیتال از دوربین‌های باکیفیت و مطلوبی بهره می‌برد. ماژول اصلی دارای 64 مگاپیکسل کیفیت می‌باشد و قادر است تا بر روی سوژه به صورت اتوماتیک فوکوس کند. همچنین دوربین اولترا واید این موبایل از یک لنز 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد که می‌تواند 123 درجه از محیط پیرامون را پوشش دهد. لنز ماکرو و همچنین سنسور تشخیص عمیق این گوشی نیز دارای کیفیت 5 مگاپیکسل می‌باشند. دوربین سلفی نیز در یک ناچ نقطه ای قرار گرفته است. این دوربین 32 مگاپیکسل کیفیت دارد و می‌تواند عکس‌های بسیار خوبی را ثبت کند.

نحوه خرید قسطی گوشی m51 سامسونگ

به منظور خرید اقساطی گوشی m51 سامسونگ، وارد سایت قسطی کلاب شوید و آن را سفارش دهید. سایت قسطی کلاب که در زمینه فروش قسطی موبایل فعال است؛ رضایت و راحتی مشتری را ملاک کار خود قرار داده است و شرایط ویژه ای را مهیا کرده است. برای بهره مندی از این شرایط، هرچه سریع‌تر وارد سایت شوید و کالای مدنظر را خریداری فرمایید. همچنین توجه داشته باشید که شما میتوانید کالای مدنظر خود را به صورت نقدی نیز خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطي گوشی A31 سامسونگ

خرید اقساطي گوشی A31 سامسونگ
برای خرید اقساطي گوشی A31 سامسونگ با شرایطی عالی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یکی از بهترین گوشی‌های ...

خرید نقدی گوشی samsung

خرید نقدی گوشی samsung
انتخاب تلفن‌همراه از بین برندهای گوناگون کار بسیار سخت و دشواری است. یکی از بهترین برندهای تولیدکننده تلفن‌همراه، کمپانی سامسونگ می‌باشد...