خرید قسطی گوشی A34 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/9 11:23:29

گوشی‌های سامسونگ با سرعت بالایی در حال توسعه و تولید هستند. برای خرید قسطی گوشی A34 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی A34 سامسونگ


بررسی گوشی a34 سامسونگ

گوشی A34 که به‌ عنوان نسل جدید گوشی‌های میان‌ رده سامسونگ به شمار می‌‌آید، بیشترین توجه را در میان گوشی‌های مشابه به خود جلب کرده است. این گوشی با چیپست Dimensity 1080 مجهز شده و ویژگی‌های جذابی دارد که نیاز کاربران را به طور کامل برآورده می‌کند. گوشی سامسونگ A34 در طراحی خود شباهت‌‌های بسیاری با A54 دارد؛ اما با کمی تفاوت مانند استفاده از بدنه‌ پلاستیکی به جای شیشه‌ای، می‌توانید آن را با قیمت کمتری از A54 بخرید. با این حال، خرید قسطی گوشی A34 سامسونگ به شما کمک می‌کند تا یک گوشی میان رده جذاب که تفاوت چندانی با گوشی‌های پرچم دار ندارد را خریداری کنید. 

مشخصات گوشی a34 سامسونگ

پشتیبانی از دو سیم کارت و قابلیت استفاده از یک کارت حافظه microSD، از ویژگی‌های گوشی گلکسی A34 سامسونگ است. این تلفن همراه دارای پنل پشتی پلاستیکی است. با این حال، برای نمایشگر از شیشه محافظ گوریلا گلس 5 استفاده شده که در برابر خط و خش مقاومت بالایی دارد. این کالای دیجیتال دارای گواهی IP67 است و می‌تواند تا عمق 1 متری و به مدت 30 دقیقه، در برابر نفوذ آب مقاوم باشد. برای خرید اقساطی گوشی A34 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

همچنین، سامسونگ با استفاده از یک نمایشگر بی‌‌نظیر، تلاش کرده تا نگاه‌های کاربران را به خود جلب کند که در این زمینه موفق بوده است. نمایشگر Super AMOLED با اندازه 6.6 اینچی، علاوه بر داشتن فضای Full HD، از نرخ رفرش 120 هرتز نیز بهره می‌برد. بیشترین روشنایی این نمایشگر به 1000 نیت می‌رسد که نتیجه آن، استفاده راحت کاربر از گوشی در معرض نور خورشید است. برای خرید قسطی گوشی A34 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی تخصصی گلکسی A34 سامسونگ

Galaxy A34 5G از جمله گوشی‌های میان‌رده شرکت سامسونگ بوده که با طراحی کاربرپسند و جذاب خود، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. بدنه گلکسی A34 سامسونگ دارای ابعاد 161.3x78.1x8.2 و وزن 199 گرم است. تولیدکنندگان در این گوشی از طراحی جدید، ساده و جذابی استفاده کرده‌اند. در نتیجه، نمای رو‌به‌رویی آن، مناسب با یک گوشی میان ‌رده و دارای طراحی ناچ واتر دراپ است. در قسمت بالایی و مرکزی گوشی نیز می‌توان بریدگی قطره‌ای شکل ناچ را مشاهده کرد. حاشیه‌‌های به نسبت کم گوشی نیز سبب شده تا شما با صفحه‌ نمایشی یکدست و به نسبت گسترده‌، رو‌ به ‌رو باشید. با خرید اقساطی گوشی A34 سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

در مورد امکانات تخصصی‌تر این گوشی می‌توان به دوربین آن اشاره کرد. دوربین پشت گوشی سامسونگ Galaxy A34 دارای سه لنز مجزا است که شامل یک لنز واید (wide) با رزولوشن 48 مگاپیکسل، یک لنز اولترا واید (ultrawide) با رزولوشن 8 مگاپیکسل و یک لنز ماکرو با رزولوشن 5 مگاپیکسل است. همچنین، این دوربین دارای فلش LED، حالت پانوراما و قابلیت تصویربرداری با HDR می‌باشد. در ضمن شما می‌توانید با خرید اقساطی گوشی A34 سامسونگ، از قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 4k این محصول نیز بهره ببرید. 

شرایط خرید قسطی گوشی A34 سامسونگ از سایت قسطی کلاب

قسطی کلاب که یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و دیجیتال است، شرایطی را فراهم کرده تا همه افراد با هر بودجه‌ای بتوانند گوشی مدنظر خود را تهیه کنند. از آنجایی که خرید نقدی این محصول برای همه افراد امکان پذیر نیست؛ در نتیجه، می‌توانید از گزینه فروش قسطی Galaxy A34 5G در فروشگاه قسطی کلاب استفاده نمایید.

این موضوع سبب شده تا تمامی اقشار جامعه بتوانند یک خرید دلچسب و راحت را تجربه نمایند. شما اگر کارمند، دارای شغل آزاد یا بازنشسته باشید، در هر صورت می‌توانید برای خرید اقساطی اقدام کنید. از جمله مزایای انتخاب فروشگاه قسطی کلاب می‌توان به عدم نیاز به ضامن، امکان پرداخت چک، عدم نیاز به پیش پرداخت و همچنین ضمانت کیفیت کالاها اشاره کرد. با خرید اقساطی گوشی A34 سامسونگ از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی A13 سامسونگ

خرید اقساطی A13 سامسونگ
اگر قصد خرید یک گوشی مقرون به صرفه و باکیفیت را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی A13 سامسونگ از بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی گوشی iphone 13 promax

خرید قسطی گوشی iphone 13 promax
آیفون 13 پرومکس یکی از بهترین مدل‌های شرکت اپل می‌باشد که بسیار طرفدار دارد. برای خرید قسطی گوشی iphone 13 promax به بخش موبایل در...