خرید قسطی هدفون بی سیم کریتیو

تاریخ انتشار:
1403/2/25 11:25:41

برای خرید قسطی هدفون بی سیم کریتیو با قیمتی بی نظیر به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خریدبه یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی هدفون بی سیم کریتیو


بررسی هدفون جدید و به روز

هدفون‌ها از انواع کالاهای دیجیتال می‌باشند که امروزه کاربرد زیادی در زندگی مردم دارند. هدفون یا هندزفری با کیفیت باعث می‌شود که مدت زمان زیادی از آن استفاده کرده و کیفیت صدای قابل قبولی داشته باشیم. عوامل مختلفی هنگام خرید هدفون مانند وزن، نوع اتصال، قیمت، کیفیت صدا و غیره باید در نظر گرفته شود. کاربرد انواع هدفون در گذشته اغلب پخش موسیقی برای یک نفر و با صدای کم بوده است. برای خرید قسطی هدفون بی سیم کریتیو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

امروزه گوش دادن به موسیقی، برقراری تماس، استفاده از دستیارهای صوتی تلفن همراه از خدماتی است که هدفون‌ها می‌توانند ارائه دهند. برندهای مختلفی مانند کریتیو به تولید و پخش انواع هدفون می‌پردازند. هدفون‌ها نیز مانند سایر کالاهای دیجیتال به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. 

نحوه اتصال، سیستم پخش صدا، محل قرارگیری و غیره از پارامترهایی هستند که می‌توان با استفاده از آنها هدفون‌ها را گروه بندی کرد. اساسی ترین نکته هنگام خرید انواع کالای دیجیتال مطالعه اطلاعات محصول و شرایط خرید آن می‌باشد. ادامه این مقاله اطلاعات کلی از  مشخصات هدفون بیسیم کریتیو خدمت شما ارائه می‌دهد. برای خرید اقساطی هدفون بی سیم کریتیو بهفروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات هدفون کریتیو

برند کریتیو در ساخت هدفون‌های خود امکانات و پیشرفت‌های قابل قبولی داشته است. نسل جدید هدفون‌های کریتیو از پنل‌های لمسی برای فرماندهی به هدفون استفاده می‌کنند. وزن این محصول 15 گرم می‌باشد که هنگام استفاده موجب ایجاد خستگی و ناراحتی در کاربر نمی‌شود.

وزن کم این محصول باعث می‌شود که به راحتی بتوان از آن به صورت روزمره استفاده کرد. نحوه اتصال این هدفون بلوتوثی می‌‌باشد. هدفون‌های بی سیم مشکلات هدفون‌های قدیمی سیمی را ندارند. مشکلاتی مثل گره خوردگی، پارگی سیم و خراب شدن فیش دیگر در محصولاتی مانند هدفون بی سیم کریتیو موجب ناراحتی نمی‌شود.

هدفون بی سیم کریتیو برای مصارفی مانند گیمینگ، ورزش و برقراری تماس کاملا مناسب می‌باشد. هدفون بی سیم کریتیو دو گوشی با اسپیکرهای با کیفیت برای ارائه بهترین کیفیت صدا دارد. موزیک‌ها و یا فیلم‌هایی که دارای صدای سه بعدی هستند نیاز به هدفون‌های با کیفیت دارند. با خرید قسطی هدفون بی سیم کریتیو از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

هدفون بی سیم کریتیو امکان لذت بردن از این موزیک‌ها و فیلم‌ها را به خوبی فراهم می‌کند. استفاده از بلوتوث نسخه 4 این امکان را به وجود آورده است که به آسانی بتوان به تمام گوشی‌ها متصل شد. طول کابل این محصول نیم متر بوده و جنس بدنه آن را سیلیکون تشکیل داده است.

هدفون بی سیم کریتیو دارای استاندارد IPX4  می‌اشد. وجود استاندارد IPX4 در هدفون‌ها باعث می‌شود که محصول مقاومت مناسبی در برابر رطوبت و تعریق داشته باشد. طول عمر باتری این هدفون در حالت پخش موسیقی تا 11 ساعت می‌باشد. هدفون بی سیم کریتیو با وجود عمر باتری مناسبی که دارد تنها دو ساعت زمان برای شارژ کامل نیاز دارد. پاسخ فرکانسی این محصول 20 تا 20000 هرتز می‌باشد. 

خرید اقساطی هدفون بی سیم کریتیو

هدف قسطی کلاب از زمان تاسیس این بوده است که با فروش قسطی و نقدی انواع کالا، بخشی از نیازهای مردم را تامین کند. خرید قسطی هدفون بی سیم کریتیو از خدمات گسترده این سایت می‌باشد. امروز سایت‌ها و مراکز مختلفی به خرید و فروش اقساطی انواع کالاها می‌پردازند. تنها تعداد کمی از مراکز فروش اقساطی، شرایط فروش را برای خریداران آسان تر کرده‌اند.

گروه قسطی کلاب برای رفاه حال خریداران، بهترین شرایط فروش قسطی را در نظر گرفته است. شما می‌توانید برای آگاهی از نحوه خرید اقساطی هدفون بی سیم کریتیو و شرایط فروش به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی poco m4

خرید اقساطی poco m4
یکی از گوشی‌های جذاب و پرفروش برند شیائومی مدل پوکو ام 4 می‌باشد. برای خرید اقساطی poco m4 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی گوشی S23 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی S23 سامسونگ
همانطور که می‌دانید گوشی جدید سامسونگ با ظاهری زیبا و کیفیتی شگفت انگیز روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی S23 سامسونگ...