خرید قسطی گوشی m32 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/20 14:52:18

یکی از گوشی‌های پرفروش و مقرون به صرفه سامسونگ مدل m32 نام دارد. برای خرید قسطی گوشی m32 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی m32 سامسونگ


نگاهی به مهم ترین مشخصات گوشی m32 سامسونگ

گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy m32، از جدیدترین مدل‌های سری M محسوب می‌شود. بهره مندی از باتری باکیفیت و دارای ظرفیت بالا، محبوبیت بالای گوشی‌‎های سری M شرکت سامسونگ را رقم زده است. بر این اساس، یکی از نقاط قوت این مدل اسمارت‌فون را باید به کیفیت و ظرفیت فوق‌العاده باتری آن مربوط دانست. 

طراحی ظاهری شیک و جذاب، امکانات و قابلیت‌های کاربردی و نمایشگر باکیفیت، از دیگر ویژگی‌های شاخص این محصول قلمداد می‌گردد. خرید قسطی گوشی m32 سامسونگ از بهترین روش‌ها برای تهیه این گجت هوشمند به شمار می‌رود.  

صفحه نمایش

مجهز شدن به نمایشگر Super AMOLED، یکی از ویژگی‌های خرید قسطی گوشی M32 سامسونگ تلقی می‌گردد. شرکت سامسونگ برای جدیدترین عضو خانواده M، از یک نمایشگر 6.4 اینچی با رزولوشن 1080×2400 پیکسل بهره گرفته است. نرخ تازه سازی یا رفرش ریت این مدل Smart Phone برابر با 90 هرتز اعلام شده است. همچنین، این مدل گوشی هوشمند با پنل TFT به خریداران عرضه می‌گردد.

برخورداری از تراکم پیکسلی 411ppi در هر اینچ، حکایت از کیفیت بسیار خوب نمایشگر گوشی هوشمند m32 دارد. ضمنا، توانایی ارائه روشنایی 800 نیت، امکان نمایش تصویر واضح و دارای رزولوشن بالا را در شرایط نوری مختلف، فراهم آورده است.

 طراحی ظاهری

از دیگر مشخصات خرید قسطی گوشی M32 سامسونگ می‌توان به طراحی کاربر پسند و زیبای این موبایل هوشمند، اشاره نمود. صفحه نمایش دستگاه به صورت یک دست و قطره‌ای ناچ واتر دراپ طراحی شده است. سنسور دوربین سلفی گوشی در بریدگی قطره‌ای شکل ناچ و مرکز و بخش بالای نمایشگر قرار گرفته است.

در پشت گوشی نیز یک بریدگی مربعی شکل به چشم می‌خورد که چهار سنسور دوربین را در بر گرفته است. سبک طراحی گوشی هوشمند مدل m32 به نوعی الهام گرفته از دیگر سری‌های میان رده برند سامسونگ می‌باشد. ضمنا، قاب و بخش پشتی گوشی با پلاستیک باکیفیت ساخته شده است. 

 بخش سخت افزاری

مجهز شدن به چیپست با معماری 12 نانومتری Helio G80 شرکت مدیا تک، از دیگر ویژگی‌های فروش قسطی گوشی سامسونگ Galaxy m32 به شمار می‌رود. در بخش نرم افزاری این گوشی یک پردازشگر گرافیکی Mali-G52 MC2 تعبیه شده است. با توجه به پردازشگر گوشی، امکان انجام بازی‌های نه چندان سنگین برای کاربر وجود دارد. در ضمن، این گوشی در دو مدل 128/64 گیگابایت و با میزان حافظه 4 و 6 گیگابایت ارائه شده است.

عملکرد دوربین

گوشی هوشمند Samsung Galaxy M32 از چهار دوربین باکیفیت و کاربردی بهره می‌برد. دوربین اصلی دستگاه دارای یک لنز 64 مگاپیکسلی با قابلیت عکس برداری Wide می‌باشد. برای عکاسی Ultra Wide یا فوق عریض، لنز 8 مگاپیکسلی گوشی کمک شایانی می‌نماید. 

همچنین، برای عکاسی از فاصله نزدیک، می‌توان بر روی لنز 2 مگاپیکسلی گوشی حساب کرد. ضمنا، دوربین چهارم گوشی با لنز 2 مگا پیکسل، برای گرفتن عکس‌های پرتره جذاب کاربرد دارد. علاوه براین، گوشی میان رده M32 به یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی مجهز گردیده است.

باتری و شارژدهی

برخورداری از باتری عالی و باکیفیت، مشخصات خرید قسطی گوشی m32 سامسونگ را کامل می‌کند. این گوشی هوشمند از یک باتری با ظرفیت 6000 میلی آمپر با قابلیت شارژ سریع 25 واتی برخوردار است. 

نحوه خرید قسطی گوشی m32 سامسونگ

یکی از روش‌های مقرون به صرفه و مناسب برای خرید اقساطی گوشی هوشمند m32 سامسونگ، مراجعه به درگاه اینترنتی Ghesticlub.com می‌باشد. ضمنا، در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب علاوه بر طرح‌های فروش اقساطی، امکان خرید کالای دیجیتال به صورت نقدی نیز فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل poco x3

خرید قسطی موبایل poco x3
یکی از گوشی‌های پرفروش شیائومی بی شک پوکو ایکس تری است. برای خرید قسطی موبایل poco x3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطي موبایل اپل

خرید اقساطي موبایل اپل
برند اپل محصولاتی منحصر به فرد و استثنایی دارد و در سال‌های اخیر موفقیت‌های پی در پی بسیاری را کسب کرده است. برای خرید...