خرید اقساطی گوشی M62 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/24 10:53:55

برند سامسونگ در حوزه طراحی و تولید موبایل حرف اول را می‌زند و به تازگی از گوشی جذاب خود با نام M62 رونمایی کرده است. برای خرید اقساطی گوشی M62 سامسونگ به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی M62 سامسونگ

معرفی گلکسی m62 سامسونگ

در بسیاری از مدل‌های میان رده شرکت سامسونگ، محصولاتی با طراحی و سخت افزار مشابه پیدا می‌شود. هرچند که کمپانی‌های دیگری چون شیائومی نیز در تولیدات عرضه شده خود به بازار این گونه عمل می‌کند. دو مدل F62 و M62 شباهت زیادی به یکدیگر دارند و می‌توان گفت از نظر سخت افزاری مشابه یکدیگر می‌باشد.

طراحی ظاهری آنها نیز شبیه به آیفون‌های اپل است. در این نوشته قصد داریم تا مدل m62 را مورد بررسی قرار دهیم. قابلیت خرید قسطی گوشی M62 سامسونگ در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی بدنه

گلکسی ام 62 دارای یک پنل شیشه‌ای در قسمت جلو می‌باشد و پنل پشتی این گوشی جذاب از جنس پلاستیک است. در این پنل با یک ماژول مربعی دربردارنده دوربین‌های چهارگانه مواجه هستید. 

بر روی پنل نیز طبق معمول شیار مخصوص به حافظه جانبی، سیم‌کارت، هدفون، اسپیکر و درگاه USB تایپ C می‌باشد. در پنل جلوی این گوشی با حاشیه‌هایی مواجه هستید که برای تقارن طراحی شده است.

قسمت پایین نمایشگر کمی ضخیم و در قسمت بالا دوربین سلفی به صورت حفره قرار گرفته است. در پنل پشتی خطوطی موازی قرار دارد که از بالا به پایین کشیده شده‌اند. با خرید اقساطی گوشی M62 سامسونگ یک تجربه متفاوت داشته باشید!

سامسونگ در میان رده‌های جدیدش، حسگر اثر انگشت و دکمه پاور را در هم ادغام کرده تا با روشن شدن گوشی احراز هویت نیز انجام شود. M62 دارای ابعادی برابر با 163.9 در 76.3 در 9.5 میلی‌متر مکعب و وزنی معادل 218 گرم می‌باشد. این اسمارت فون در رنگ‌های سفید، سبز، آبی و خاکستری به بازار عرضه شده است. 

مشخصات نمایشگر

در این گوشی با یک صفحه نمایش 6.7 اینچی مواجه هستید که از فناوری پرطرفدار سوپر امولد پلاس استفاده می‌کند. رزولوشن موجود در این نمایشگر برابر با 1080 در 2400 پیکسل می‌باشد و تراکم پیکسلی آن معادل 393 پیکسل در هر اینچ است. 

بیشترین نرخ روشنایی در این گجت 420 نیت می‌باشد و در حدود 86.7 درصد از نسبت نمایشگر به بدنه را تشکیل می‌دهد. با خرید اقساطی گوشی M62 سامسونگ فیلم ببنید، جستجو کنید و لذت ببرسید!

خصوصیات نرم افزاری و سخت افزاری

گلکسی m62 از سیستم عامل اندروید نسخه 11 و رابط کاربری One UI 3.1 استفاده می‌کند. تراشه 7 نانومتری این گوشی اگزینوس 9825 است که در محدوده فرکانسی بین 1.95 تا 2.75 گیگاهرتز عمل می‌کند. پردازنده گرافیکی قدرتمند Mali-G76 MP12 نیز قادر است تا به پردازش داده‌های گرافیکی بپردازد. 

رم موجود در این اسمارتفون 8 گیگابایت و حافظه داخلی نیز در دو نسخه 128 و 256 گیگابایت در دسترس کاربران است. با خرید قسطی گوشی M62 سامسونگ کیفیت را مقایسه کنید!

ویژگی دوربین‌ها

گلکسی m62 دارای یک ماژول و قاب مربعی شکل در گوشه بالا و پنل پشت است و در هر یک از زوایای این ماژول مربعی یکی از دوربین‌ها قرار دارند. ماژول چهارگانه دوربین در این گجت از سنسورهای زیر تشکیل شده است:

•  گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 به همراه یک لنز 64 مگاپیکسلی واید با فاصله کانونی 26 میلی‌متر 

زاویه پوشش 123 درجه وگشودگی دریچه دیافراگم F/2.2 به همراه یک لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید

•  سنسور تشخیص عمق با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 به همراه یک لنز 5 مگاپیکسلی 

گشودگی دریچه دیافراگم  f/2.4 به همراه یک لنز 5 مگاپیکسلی مخصوص به عکاسی ماکرو

این دوربین‌ها قادرند تا باکیفیت 4k و نرخ سرعت 30 فریم بر ثانیه به فیلم برداری بپردازند. دوربین سلفی نیز یک لنز 32 مگاپیکسلی واید با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی 26 میلی‌متر است.

باتری قدرتمند

در این اسمارتفون با یک باتری حجیم وقدرتمند با ظرفیت 7000 میلی آمپر ساعت مواجهید که از فناوری شارژ معکوس و فست شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کند. 

پیشنهاد ویژه خرید اقساطی گوشی M62 سامسونگ

برای داشتن یک گوشی مقرون به صرفه که از مشخصات فنی مناسب نیز برخوردار باشد، می‌توانید m62 را خریداری نمایید. به شما پیشنهاد می‌دهیم تا خرید خود را از فروشگاه قسطی کلاب انجام دهید و از مزایای خرید اقساطی کالاهای دیجیتالی برخوردار شوید. از لیزینگ‌های موجود در سایت قسطی کلاب وام بگیرید و این کالا را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی گوشی M62 سامسونگ از قسطی کلاب است

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی 12 شیائومی

خرید اقساطی گوشی 12 شیائومی
یکی از گوشی‌های متفاوت و جذاب شیائومی مدل 12 شیائومی است. برای خرید اقساطی گوشی 12 شیائومی به بخش موبایل در دسته بندی...

ساعت هوشمند شیائومی

ساعت هوشمند شیائومی
ساعت هوشمند شیائومی یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار می‌باشد. شما می‌توانید با مطالعه بخش کالای دیجیتال وبسایت قسطی کلاب شرایط فروش ...