خرید قسطی گوشي a52s سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/31 05:49:42

یکی از گوشی‌های پرطرفدار سامسونگ مدل گلکسی A52s می‌باشد. برای خرید قسطی گوشي a52s سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشي a52s سامسونگ


مدل‌های a52s در بازار 

بدون شک سری a محصولات سامسونگ یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های بازار محسوب می‌شود. این خانواده از گجت‌های هوشمند SAMSUNG توانسته با معرفی انواع گوشی‌های ارزان قیمت، میان رده و بالارده نیاز هر قشری را برطرف کند. 

جدیدترین کالای دیجیتال این شرکت a52s است که به نوعی نسخه جدیدی از a52 را تداعی می‌کند. گلکسی a52s با برخورداری از امکانات باکیفیت و تکنولوژی پیشرفته از جمله پرچم‌داران میان رده کمپانی سامسونگ بوده که توانسته با استقبال خوبی مواجه شود. خرید قسطی گوشي a52s سامسونگ یک پیشنهاد بی‌نظیر در بازار آشفته امروز است. پیشنهادی که با افزایش نجومی کالاهای دیجیتال مورد علاقه بسیاری از مشتریان نیز قرار گرفته است. 

به نظر می‌رسد سامسونگ با عرضه خانواده a گوشی‌های خود سعی می‌کند تا تمام سلیقه‌های بازار را پوشش دهد. گوشی‌های این سری از مدل‌های ارزان قیمت گرفته تا بالا رده تنوع زیادی دارند. مدل‌های a50، a51 و a52 جزو کالاهای میان رده و باکیفیت این شرکت محسوب می‌شوند که در بسیاری از موارد نسخه جدیدی از این محصولات از جمله a52s نیز معرفی شده است. برای خرید اقساطی گوشي a52s سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

با این حال این کمپانی کره‌ای پا را فراتر گذاشته و حتی در مدل‌های مختلف نیز تنوع زیادی برای مشتریان قرار داده تا دست شما برای استفاده از محصولات باز باشد. جالب است بدانید کالای دیجیتال a52s نیز در 3 مدل مختلف به فروش می‌رسد. مدل‌هایی که هرچند در ویژگی‌هایی مانند حافظه داخلی و رم با هم متفاوت هستند، اما در ویژگی‌های دیگر نظیر پردازنده، رزولوشن و سایر موارد امکانات مشابهی را ارائه می‌کنند:

•گلکسی a52s با ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت
•گلکسی a52s با ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت
•گلکسی a52s با ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

اگر به دنبال یک گوشی با قابلیت‌های منحصر به فرد و جذاب هستید، نگاهی به مشخصات a52s می‌تواند جالب توجه باشد. با خرید قسطی گوشي a52s سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

مشخصات گوشی هوشمند galaxy a52s

برای ساخت صفحه نمایش این گوشی از فناوری Super AMOLED استفاده شده است. فناوری که در کنار رزولوشن 1080 * 2400 پیکسل و تراکم پیکسلی 405 پیکسل بر اینچ نوید یک صفحه نمایش باکیفیت و جذاب را می‌دهد. این گوشی که بدون اغراق طراحی زیبایی دارد، با پشتیبانی از IP67 در برابر آب و خاک و هوا مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد.

در بخش فنی سامسونگ کالای دیجیتال جدید خود را با 3 پردازنده 64 بیتی قدرتمند عرضه کرده است. یک پردازنده تک هسته‌ای، یک پردازنده 3 هسته‌ای و یک پردازنده 4 هسته‌ای چیزی است که به سرعت بالای گوشی کمک می‌کند. همچنین پردازنده گرافیکی Adreno 642L GPU توانسته کارکرد گوشی را تا حد زیادی بالا ببرد. برای خرید اقساطی گوشي a52s سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر مشخصات گوشی a52s مشابه بسیاری دیگر از محصولات بازار می‌باشد. پشتیبانی از اندروید 11، باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر بر ساعت، پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G و یا قابلیت پشتیبانی از 4K ویژگی‌هایی هستند که در تمام گوشی‌های میان رده یا بالا رده نیز دیده می‌شود.

خرید قسطی گوشي a52s سامسونگ از قسطی کلاب

روز به روز خرید محصولات دیجیتال از جمله گوشی سخت تر می‌شود. با این حال تاثیری که این محصولات در زندگی ما دارند، غیر قابل انکار است. اگر به هر دلیل به دنبال خرید گوشی هستید، می‌توانید طرح‌های خرید اقساطی قسطی کلاب را نیز امتحان کنید.

ما با هدف رفاه حال مشتریان و کاهش دغدغه‌های خرید، اقدام به فروش قسطی محصولات خود کرده‌ایم. فروشی که در 4 طرح مختلف با شرایط ویژه صورت می‌گیرد و هر فردی می‌تواند با شرکت در این طرح‌ها خرید خود را انجام دهد. یکی از محصولات جذاب ما گلکسی A52S است. برای خرید اقساطی گوشي a52s سامسونگ کافی است به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه کنید و محصول خود را با بهترین شرایط ( نقدی و اقساط ) تهیه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی tab a8

خرید اقساطی tab a8
یکی از تبلت‌های پرفروش سامسونگ مدل a8 است. برای خرید اقساطی tab a8 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال ...

خرید قسطی گوشی poco f3 شیائومی

خرید قسطی گوشی poco f3 شیائومی
برای خرید قسطی گوشی poco f3 شیائومی با شرایطی استثنایی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب ...