خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10s

تاریخ انتشار:
1403/2/26 21:51:22

تلفن همراه یکی از ملزومات هر فردی است که در دنیای امروز وجود دارد. برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10s به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10s



گوشی ردمی نوت 10s

بوجود آمدن فرصتی برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10s، می‌تواند خوشحالی طرفداران برند شیائومی را در پی داشته باشد. گوشی ردمی نوت 10s که در سال 2021 به بازار عرضه شد؛ یک گوشی میان رده و خوش ساخت می‌باشد. این گوشی نسخه بهینه شده ردمی نوت 10 است. توجه داشته باشید که این گوشی با توجه به سخت افزار، دوربین، باتری، صفحه نمایش برای استفاده‌های روزمره مناسب می‌باشد. 

بنابراین اگر کارکردن شما با گوشی در حد عکس‌برداری، گوش‌کردن به موزیک، وب‌گردی است؛ این گوشی می‌تواند عملکرد خوبی در اختیار شما بگذارد. اما قبل از اینکه بخواهیم درباره نحوه خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 10s حرف بزنیم؛ بد نیست به مشخصات کلی این گوشی نیز نگاهی بیندازیم. 

طراحی و صفحه نمایش ردمی نوت 10s

با در دست گرفتن این کالای دیجیتال، متوجه وزن 178.8 گرمی آن خواهید شد. ابعاد این گوشی نیز 160.5×74.5×8.3 میلی متر می‌باشد. با توجه به وزن و ابعاد، ممکن است برای حمل و در دست گرفتن این گوشی تا حدودی اذیت شوید. بدنه این گوشی نیز تماما از جنس پلاستیک است و حسگر اثر انگشت و دکمه تنظیم صدا هر دو در قسمت راست فریم مستقر شده‌اند.

در قسمت چپ فریم نیز شاهد درگاه کارت حافظه و سیم کارت خواهیم بود. در زیر گوشی هم شاهد اسپیکر، جک 3.5 میلی متری هدفون و درگاه شارژ type C نیز هستیم.

صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED این گوشی، دارای رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل می‌باشد (تراکم پیکسلی 408) نرخ نوسازی تصویر این گوشی نیز 60 هرتز می‌باشد که از این نظر، شرکت شیائومی می‌توانست بهتر نیز عمل کند. اگرچه حداکثر میزان روشنایی این گوشی 1100 نیت می‌باشد، اما در عملکرد، با اعداد و ارقام منتشر شده فاصله دارد (کمتر است). برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10s به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سخت افزار، نرم افزار و حافظه گوشی ردمی نوت 10s

سیستم عامل این گوشی از اندروید 11 بهره می‌برد و عملکرد خوبی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. تراشه به کار رفته در این گوشی مدیاتک (mediate heilo G95) می‌باشد. پردازنده گرافیکی mail G76 mc4 در کنار پردازنده 8 هسته‌ای آن می‌تواند پردازش اطلاعات را با بهترین کیفیت انجام دهند. این گوشی در زمینه میزان رم و حافظه داخلی متنوع اند و به 3 نوع تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

•64 گیگابایت حافظه و 6 گیگابایت رم
•128 گیگابایت حافظه و 6 گیگابایت رم
•128 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم

دوربین و کیفیت فیلمبرداری گوشی

این گوشی در قسمت پشتی خود دارای 4 عدد لنز دوربین می‌باشد. دوربین اصلی این گوشی 64 مگاپیکسل می‌باشد که با وجود فوکوس اتوماتیک می‌تواند رضایت شما را به همراه داشته باشد. لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید آن قادر است تا 118 درجه از فضا را تحت پوشش قرار دهد. متاسفانه لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی این گوشی بسیار مطلوب و مناسب نیست. در کنار این سه لنز، یک سنسور تشخیص عمق و یک عدد فلاش LED نیز وجود دارد.

دوربین سلفی این گوشی 13 مگاپیکسل کیفیت دارد اما در شرایط کم نور، عملکرد آن به شدت افت می‌کند. فیلمبرداری گوشی با وضوح 1080 و 30 (یا 60) فریم بر ثانیه انجام می‌شود. همچنین این گوشی قادر است تا با وضوح 4K و 30 فریم بر ثانیه نیز به فیلمبرداری بپردازد. برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 10s به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

قابلیت‌های دیگر این گجت

این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که می‌تواند به مدت یک روز، برای شما کارایی داشته باشد. شارژر آن 33 واتی است و گوشی شما را در یک ساعت و 10 دقیقه به صورت کامل شارژ می‌کند. این گوشی در برابر گرد و غبار و پاشش آب مقاوم است (دارای گواهینامه IP53 می‌باشد).

نحوه خرید قسطی گوشی ردمی نوت 10s

قسطی کلاب با فروش قسطی گوشی، شرایط استثنائی برای خریداران کالای دیجیتال بوجود آورده است. برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 10s کافیست وارد سایت قسطی کلاب شوید. بعد از طی کردن مراحل اعتبار سنجی می‌توانید وارد فروشگاه اینترنتی ما شوید و سفارشات خود را ثبت کنید. چند روز قبل از موعد پرداخت قسط، شما پیامکی دریافت می‌کنید که حاوی لینک پرداخت می‌باشد. به همین راحتی می‌توانید اقساط خود را پرداخت نمایید و از خرید اقساطی گوشی لذت ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی a10s

خرید گوشی a10s
نسل جدید گوشی‌های هوشمند در زندگی افراد نقش به ‌سزایی را ایفا می‌کند. سامسونگ سالانه گوشی‌های جدید روانه بازار می‌کند که می‌توانید برای خرید...

خرید اقساطی می بند 8

خرید اقساطی می بند 8
جدیدترین ساعت هوشمند شیائومی با نام mi band 8 روانه بازار شد. برای خرید اقساطی می بند 8 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای...