خرید قسطی galaxy buds 2

تاریخ انتشار:
1403/2/27 11:22:52

اگر قصد خرید قسطی galaxy buds 2 با شرایطی آسان را دارید به بخش هدفون در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی galaxy buds 2


گلکسی بادز 2

خرید قسطی galaxy buds 2 می‌تواند به عنوان جذاب‌ترین تجربه شما در انتخاب هندزفری‌های بی‌سیم و بلوتوثی باشد. اگر برای اولین بار قصد تعویض یا خرید یک مدل هندزفری بی‌سیم کاربردی با طراحی منحصر به فرد دارید، قطعا گلکسی بادز 2 می‌تواند بهترین گزینه شما باشد. دو ویژگی مهم گلکسی بادز 2 یعنی کیپ شدن کامل داخل گوش و حفظ سلامت شنوایی در صورت استفاده مداوم، این هندزفری را از سایر هم رده‌های خود متمایز می‌کند. در هر صورت، این کالای دیجیتال سبک و باکیفیت می‌تواند انتخابی مقرون به صرفه و کاربردی برای تمام افرادی باشد که گوشی‌های سامسونگ یا سایر برندها را دارند.

بررسی گلکسی بادز 2 سامسونگ

در شروع بررسی گلکسی بادز 2 باید به سراغ طراحی آن برویم. کیس این مدل کاملا شبیه به گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ و بادز پرو می‌باشد. رنگ‌های زیبای این محصول یعنی زیتونی، سفید، زغالی و لاوندر با تناژ بنفش، برای هر سلیقه‌ای مناسب هستند. مدل تیله‌ای شکل ایرپادها نیز کاملا هماهنگ با فرم گوش بوده و می‌توان گفت که راحتی آن در هنگام استفاده، تضمین شده است. 

در ادامه باید به تفکیک و کیفیت صدای خارق العاده و درجه یک این کالای دیجیتال اشاره کرد. وجود 3 میکروفن و نویزگیری بسیار مناسب سبب شده که صداهای اضافی در اطراف حذف شود. با خرید اقساطی galaxy buds 2 از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

در بررسی گلکسی بادز 2 با ایرپاد پرو از نظر کیفیت صدا، می توان آن را هنگام رکوردکردن ویس مقایسه کرد که نویز کمتری داشته و نتیجه بهتری هم دارد. در ادامه باید به قیمت گلکسی بادز 2 اشاره شود که نسبت به ویژگی‌های بسیار مناسبی که دارد، گزینه‌ای به صرفه و اقتصادی به حساب می‌آید. برای خرید قسطی galaxy buds 2 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات فنی هدفون بی‌سیم Galaxy Buds 2

هندزفری گلکسی بادز 2 دارای مشخصات فنی بسیار خوبی می‌باشد. این هدفون قادر است با پاسخ فرکانسی 20-20000 هرتز، انواع صداها را با کیفیت بالا پخش کند. ساختار آهنربای نئودیمیوم نیز از عمر طولانی و کیفیت قابل توجهی برخوردار است. هدفون گلکسی بادز 2 با محدوده عملکرد 10 متر، به شما امکان می‌دهد تا بتوانید با فاصله از گوشی خود نیز از آن استفاده نمایید. عمر باتری هدفون در حالت مکالمه، بسته به روشن یا خاموش بودن ANS تا 3.5 ساعت و در حالت پخش موسیقی 5 تا 7 ساعت، متغیر است. همچنین، نسخه بلوتوث 5.2 این هدفون، ارتباط سریع و پایداری را با دستگاه های مختلف فراهم می‌کند. با خرید اقساطی galaxy buds 2 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

این مدل همانند گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ، برای ورزش نیز مناسب بوده و در برابر عرق و رطوبت مقاومت خوبی دارد. همچنین تاچ لمسی مناسب و امکان استفاده به مدت یک ساعت پس از 5 دقیقه شارژشدن در کیس، از دیگر نکات قوت این محصول است. با اینکه امکانات کامل هندزفری گلکسی بادز 2 روی گوشی‌های سامسونگ جواب می‌دهد، اما می‌توانید از آن برای تلفن‌های هوشمند با برندهای دیگر نیز استفاده کنید. در این زمینه، استفاده از اپلیکیشن Galaxy Wearables به شما کمک می‌کند تا بتوانید مدیریت هندزفری خود را به راحتی انجام دهید. 

روش خرید قسطی galaxy buds 2

در این محتوا توضیح دادیم که خرید اقساطی galaxy buds 2 یک گزینه مناسب و اقتصادی برای تمامی افراد است. این مدل هندزفری بلوتوثی با قیمت و کیفیت مناسب، پشتیبانی و خدمات پس از فروش کامل، نیازهای مشتریان را پوشش می‌دهد. با این حال، از آنجایی که خرید نقدی این محصولات برای همه افراد امکان پذیر نیست، قسطی کلاب شرایط فروش قسطی این هدفون را فراهم کرده است. از این رو، شما می‌توانید با خرید اقساطی این محصول، یک انتخاب ماندگار و بی‌نقص داشته باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش کامپیوتر اپل

فروش کامپیوتر اپل
کامپیوترهای اپل دارای بهترین عملکرد و کارایی می‌باشند و از طراحی فوق مدرنی برخوردار هستند. برای خرید اقساطی کامپیوتر اپل به بخش...

تبلت سامسونگ قسطي

تبلت سامسونگ قسطي
تبلت‌ها محصولات دوستداشتنی و مدرنی می‌باشد که در دنیای امروز بسیار کاربردی می‌باشند. برای خرید اقساطی تبلت سامسونگ به بخش کالای ...