خرید قسطی گوشی a33 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/29 16:20:15

یکی از جدیدترین گوشی‌های سامسونگ با نام a33 روانه بازار شد. برای خرید قسطی گوشی a33 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی a33 سامسونگ


بررسی مشخصات گوشی a33 سامسونگ

در 17 مارس 2022، از مدل a33 گوشی سامسونگ رونمایی شد. این نسل جدید از محصولات سامسونگ، یک ماه پس از رونمایی، در ماه آوریل 2022 به بازار عرضه شد و در آن هنگام 400 یورو قیمت داشت. سپس گوشی a33 در طول زمان به علت نوسانات ارز و دلار، تغییر قیمت را تجربه کرد. شاید به دلیل نقدی بودن شرایط خرید و فروش گوشی همراه در بازار، قدرت خرید مردم کاهش یابد.

اگر قصدخرید قسطی گوشی a33 سامسونگ را دارید اصلا نگران نباشید. ما در ادامه برای شما خبر خوشی داریم. فقط کافی است ویژگی‌ها و مزایای گوشی a33 سامسونگ را بررسی کنید و مطمئن شوید این گوشی همان محصولی است که در نظر دارید. پس از آن برای خرید اقساطی گوشی a33 سامسونگ اقدام کنید.  

برای شروع معرفی قابلیت‌های a33، کالای دیجیتال هوشمند و جدید سامسونگ، می‌توان به دوربین‌های قوی چهارگانه، باتری 5000 میلی آمپر، تراشه اگزینوس 1280، اندروید 12، صفحه نمایش سوپر امولد و پشتیبانی از فناوری 5G اشاره کرد. که البته همین قابلیت‌ها تا به اینجا برای یک گوشی اندروید نسل جدید، عالی و قابل توجه است.

سامسونگ برای طراحی ظاهری محصولات خود و کیفیت آن‌ها، اهمیت ویژه‌ای قائل است. ابعاد گوشی a33 سامسونگ برابر با 8.1 × 74 × 159.7 میلی‌متر است و در رده گوشی‌های خوش دست به حساب می‌آید. وزن این کالای دیجیتال معادل 186 گرم است.

برای ساخت سری جدید محصولات سامسونگ اعم از گوشی a33، از استاندارد IP67 به منظور مقاومت در برابر آب و گرد و غبار استفاده شده است. به دلیل بهره‌مندی جلوی گوشی a33 از کورنینگ گوریلا گلس 5، قابلیت مقاوم به ضربه نیز به دیگر ویژگی‌های این گوشی اضافه می‌شود.

صفحه نمایشگر گوشی a33

اندازه صفحه نمایش این کالای دیجیتال برابر با 6.4 اینچ با حاشیه بسیار کم است. رزولوشن این نمایشگر برابر با 1080 در 2400 پیکسل و نسبت تصویر آن به صورت 20:9 است. به دلیل تراکم پیکسلی 411 پیکسل در هر اینچ، جزئیات تصویر در a33 به خوبی قابل نمایش است و نرخ نوسازی تصویر 90 هرتز می‌باشد. 

سامسونگ مدل a33 قابلیت شارژ سریع 25 واتی دارد. بنابراین در استفاده روزانه، به شارژ مجدد نیاز ندارد. گوشی a33 سامسونگ در چهار رنگ آبی، گلبهی، سفید و مشکی در بازار موجود است. برای خرید قسطی گوشی a33 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین موبایل این کالای دیجیتال

دوربین از مهم‌ترین اجزای تلفن همراه محسوب می‌شود. قدرت لنز دوربین‌های یک موبایل، جز اساسی‌ترین سوالاتی است که موقع خرید از فروشنده پرسیده می‌شود. دوربین چهارگانه و اصلی گوشی a33 سامسونگ، شامل دو لنز 48 مگاپیکسلی واید و 8 مگاپیکسلی اولترا واید است. عمق سنج 2 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی نیز از دیگر اجزای دوربین a33 است. این دوربین توانایی ضبط فیلم با کیفیت 4k و 1080 پیکسلی دارد.

به دلیل وجود قابلیت لرزش‌گیر یا ois در این دوربین، تصویربرداری با گوشی a33 سامسونگ از کیفیت بالایی برخوردار است. دوربین سلفی این گوشی، 13 مگاپیکسل است که به صورت ناچ U شکل در بالای نمایشگر قرار دارد. این کالای دیجیتال در رنگ‌های مشکی، گلبهی، سفید و آبی در بازار موجود است. 128 گیگ حافظه داخلی به همراه رم 6 گیگابایتی از مشخصات حافظه داخلی گوشی a33 است. 

فروش اقساطی موبایل در قسطی کلاب، شرایطی ویژه برای خرید اقساطی گوشی a33 سامسونگ

امروزه بسیاری از خریداران به جای اولویت قرار دادن قابلیت‌های گوشی تلفن همراه، به قیمت و بودجه توجه می‌کنند و آن را اولویت اصلی قرار می‌دهند. اما همان‌طور که در ابتدا گفته شد برای شما در این بازار پرتنش، خبر ویژه‌ای داریم. در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، شرایط فروش اقساطی موبایل برای همگان فراهم شده است.

شما به راحتی می‌توانید با خرید گوشی اقساطی، به خرید گوشی‌های مدرن با قابلیت‌های بهتر فکر کنید. برای خرید قسطی گوشی a33 سامسونگ به سایت قسطی کلاب و دسته‌بندی کالای دیجیتال مراجعه نمایید تا یک خرید به صرفه را تجربه کنید. با خرید اقساطی گوشی a33 سامسونگ، می‌توانید قدرت خرید خود را افزایش دهید و با بودجه کمتر، به داشتن یک گوشی هوشمند قدرتمند نزدیک شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ legion 5

خرید قسطی لپ تاپ legion 5
خرید یک لپتاپ خوب و با کیفیت تصمیم سختی است. برای خرید قسطی لپ تاپ legion 5 به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید قسطی موبایل a22 سامسونگ

خرید قسطی موبایل a22 سامسونگ
گوشی جذاب و پرفروش a22 یکی از بهترین محصولات برند سامسونگ است. برای خرید قسطی موبایل a22 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی...