خرید اقساطي لباس شویی ایکس ویژن

تاریخ انتشار:
1403/2/28 23:11:21

برند ایکس ویژن یکی از برندهای خوب و مشهور ایرانی است. برای خرید اقساطي لباس شویی ایکس ویژن به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطي لباس شویی ایکس ویژن


همه چیز درباره خرید قسطي لباس شویی ایکس ویژن

بسیاری از خانواده‌ها به دلیل قیمت بالای ماشین لباسشویی امکان خرید آن را ندارند. اما خرید اقساطي لباس شویی ایکس ویژن این امکان را برای آنها مهیا کرده است.

ماشین لباسشویی یکی از کالاهای برقی می‌باشد که وجود آن در هر خانه‌ای ضروری است. به همین دلیل بسیاری از شرکت‌هایی که در ساخت انواع لوازم خانگی فعال هستند، اقدام به تولید آن نیز می‌کنند.

برند ایکس ویژن نوعی برند ایرانی است، این برند با توجه به تولید لوازم خانگی با کیفیت، توانسته است طی سالیان اخیر در بین مردم محبوب شود. ماشین های لباسشویی ایکس ویژن دارای کیفیت خوبی می‌باشند و در مدل‌های مختلف با رنگ‌ها و برنامه‌های شستشوی متفاوت روانه بازار شده‌اند. برای خرید قسطي لباس شویی ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

شرکت ایکس ویژن سعی کرده است این نوع از لوازم خانگی خود را با استفاده از بهترین قطعات و براساس تکنولوژی روز بسازد. خرید نقدی ماشین لباسشویی اتوماتیک با هر برندی برای بسیاری از افراد مشکل است، اما خرید اقساطی آن می‌تواند راه چاره‌ای باشد. به همین دلیل بسیاری از شرکت‌های تولید کننده و همچنین سایت‌های اینترنتی اقدام به فروش قسطی این نوع از لوازم خانگی می‌کنند. 

ماشین لباسشویی ایکس ویژن و مشخصات آن

انواع ماشین‌های لباسشویی ایکس ویژن دارای طراحی‌های زیبایی در قسمت صفحه نمایش می‌باشند. این لوازم خانگی با دو رنگ سفید و نقره‌ای در بازار موجود می‌باشند. گفتنی است که مدل‌های مختلف این نوع از لوازم خانگی با ظرفیت شستشوی 6 تا 8 کیلوگرم ساخته می‌شوند. انواع این لوازم خانگی دارای عمق و پهنای مختلفی می‌باشند.

چرخش موتور انواع مدل‌های این ماشین‌های لباسشویی حدود 1200 تا 1400 در دقیقه می‌‍باشد که افراد می‌توانند ضمن شستشو چرخش دور موتور را تغییر دهند. برای خرید اقساطي لباس شویی ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

انواع این لوازم خانگی مجهز به نمایشگرهای لمسی برای تنظیم برنامه‌های شستشو، زمان شستشو، کنترل دمای آب و چرخش موتور می‌باشند. انواع این لوازم خانگی دارای 16 برنامه شستشو برای لباس‌هایی با جنس‌های مختلف، البسه کودکان، لباس‌هایی که زود چروک می‌شوند، می‌باشند. برخی از این ماشین‌های لباسشویی مجهز به لوله‌های آب سرد و گرم می‌باشند و قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشوی لباس‌های دیگر را نیز دارند.

انواع این لوازم خانگی دارای سیستم‌های هوشمندی هستند که در ساعات اوج مصرف برق و یا ساعاتی که فشار آب بیشتر است، کار نمی‌کنند. قابل ذکر است که رده انرژی انواع این ماشین‌های لباسشویی مثبت A می‌باشد. قابل ذکر است که صدای تولید شده توسط مدل‌های مختلف این لوازم خانگی بسیار کم می‌باشد. برای خرید قسطي لباس شویی ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

معرفی سایت قسطی کلاب به عنوان فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

امروزه خرید ماشین لباسشویی به عنوان یکی از لوازم برقی مهم سبب شده که بسیاری از فروشگاه‌ها و سایت‌های اینترنتی در زمینه فروش قسطی آن فعالیت کنند. برای خرید اقساطي لباس شویی ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این سایت‌های اینترنتی سعی کرده‌اند انواع لوازم خانگی برقی با برندهای مختلف را تبلیغ کنند و با قیمت‌های مناسب به فروش برسانند. یکی از این سایت‌های اینترنتی که توانسته است در زمینه فروش قسطی ماشین لباسشویی از دیگر سایت‌ها پیشی بگیرد، سایت قسطی کلاب می‌باشد.

این سایت قسطی توانسته است انواع ماشین‌های لباسشویی ایکس ویژن با مدل‌های مختلف را در صفحه خود به نمایش بگذارد. افراد نیز می‌توانند به راحتی با مراجعه به این سایت ماشین‌های لباسشویی ایکس ویژن را مشاهده و مشخصات آنها را مطالعه کنند. این سایت قسطی انواع لوازم خانگی با کیفیت را با کمترین قیمت به فروش می‌رساند. مشتریان نیز در صورت خرید می‌توانند کالای خود را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی جارو برقی سامسونگ

فروش اقساطی جارو برقی سامسونگ
برند سامسونگ یکی از موفق‌ترین برندهای دنیا در حوزه کالای دیجیتال و لوازم خانگی است. برای خرید اقساطی جارو برقی سامسونگ به بخش جاروبرقی...

خرید قسطی ماشین لباسشویی هیمالیا با چک

خرید قسطی ماشین لباسشویی هیمالیا با چک
هیمالیا برندی موفق بر قله زیبایی‌هاست! برای خرید قسطی ماشین لباسشویی هیمالیا با چک به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی...