خرید اقساطی یخچال ایکس ویژن با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/15 15:14:14

برند ایکس ویژن برندی پیشرو و موفق در صنعت لوازم خانگی ایرانی می‌باشد. برای خرید اقساطی یخچال ایکس ویژن با چک به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی یخچال ایکس ویژن با چک


تنوع یخچال ایکس ویژن

یخچال ایکس ویژن یکی از سه دسته محصولات برند ایکس ویژن است که از سال 1395 به بازار عرضه شده است. برند ایکس ویژن زیر مجموعه شرکت مادیران، از سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرده است. قطعات محصولات ایکس ویژن در کشور چین با گرید A ساخته می‌شوند و مونتاژ قطعات، کنترل کیفی و تست‌های نهایی توسط متخصصین، همه در ایران و شرکت ایکس ویژن انجام می‌شود.

 این شرکت برای محصولات خود 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. از نظر کیفیت در نگاه مشتریان، یخچال ایکس ویژن جایگاه ویژه‌ای دارد. بنابراین اگر قصد خرید قسطی یخچال ایکس ویژن را دارید ادامه مطلب را از دست ندهید و با ما همراه باشید. یخچال از مهم‌ترین لوازم خانگی در آشپزخانه است. 

یخچال ایکس ویژن از نظر تنوع، رنگ و شکل ظاهری دارای 24 نوع محصول است. یخچال فریزر دوقلو، ساید بای ساید، یخچال بالا و پایین و چهار درب از انواع مختلف برند ایکس ویژن است. یخچال ایکس ویژن نسبت به مدل‌های مشابه دیگر برندها جادارتر و برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است. گردش هوای خنک و تازه بین طبقات یخچال، باعث می‌شود موادغذایی تازه بمانند. با قابلیت اینورتر یخچال ایکس ویژن، دمای بهینه برای یخچال و فریزر به راحتی قابل تنظیم است و همین امر موجب کاهش مصرف انرژی می‌شود.

یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی یخچال ایکس ویژن، فعال کردن عملکرد هالیدی در مواقع سفر و تعطیلات است. اگر شما قصد مسافرت طولانی مدت را دارید می‌توانید با فعال کردن این حالت، میزان سرمای یخچال را کاهش دهید و در مصرف انرژی، مدیریت بهینه داشته باشید.

یخچال‌های ایکس ویژن در چهار رنگ سفید، استیل، نقره‌ای مات و تیتانیوم به بازار عرضه می‌شوند. شما با هر سلیقه‌ای می‌توانید یک خرید دلخواه را تجربه کنید. به علاوه طراحی ظاهری ویژه این یخچال، باعث شده تا دسترسی به طبقات مختلف آسان‌تر شود. یخچال ایکس ویژن، جادار است و مواد غذایی را تازه و خنک نگه می‌دارد. برای خرید اقساطی یخچال ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

راهنمای خرید یخچال

برای یک خرید به صرفه و مطمئن، قبل از خرید یخچال به موارد زیر توجه کنید.

1) انتخاب نوع یخچال فریزر: همان‌طور که در بالا گفته شد انواع مختلف یخچال ایکس ویژن در بازار موجود است. شما می‌توانید با توجه به شکل ظاهری محصول، حجم داخلی یخچال و میزان فضای موجود در آشپزخانه، یخچال مورد نظر خود را انتخاب کنید.

2) ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهم محصول: موقع خرید حتما به ویژگی‌هایی از قبیل آب سرد کن، یخساز، قدرت کمپرسور و نوع آن توجه کنید. یخچال ایکس ویژن همان محصولی است که به خانه و آشپزخانه شما جلوه می‌بخشد. 

3) گارانتی و خدمات پس از فروش: از مهم‌ترین عوامل خرید یخچال، گارانتی و تضمین خدمات پس از فروش آن است. یخچال ایکس ویژن 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارد. و از این نظر عالی عمل می‌کند.

4) بودجه خرید یخچال: امروزه با شرایط اقتصادی ویژه جامعه، بودجه، مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده خرید شما است. گاهی یک کالای با کیفیت و مطلوب یافت می‌شود اما به دلیل قیمت گران آن و یا نقدی بودن شرایط فروش، امکان خرید برای شما وجود ندارد. اینجاست که خرید قسطی یخچال ایکس ویژن، بهترین گزینه پیشنهادی ماست. قسطی کلاب با فروش قسطی محصولات، شما را به رویای خرید اقساطی یخچال ایکس ویژن نزدیک می‌کند.

قسطی کلاب، سایت خرید قسطی یخچال ایکس ویژن

به منظور ارائه بهتر خدمات به مشتریان، افزایش قدرت خرید و سهولت در انتخاب، سایت قسطی کلاب با فروش قسطی لوازم خانگی در دسترس شماست. برای خرید اقساطی یخچال ایکس ویژن به سایت قسطی کلاب بخش لوازم خانگی مراجعه نمایید. قسطی کلاب امیدوار است با فروش اقساطی یخچال ایکس ویژن، قدرت انتخاب و خرید مردم را بهبود ببخشد و یاریگر شما در یک خرید به صرفه و مطمئن باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

لوازم خانگی استیل

لوازم خانگی استیل
لوازم خانگی استیل موجب زیبایی دو چندان خانه شما می شود. اگر قصد خرید لوازم خانگی استیل به صورت اقساطی را دارید، به بخش لوازم خانگی در وبسایت...

فروش قسطی جاروبرقی پارس خزر

فروش قسطی جاروبرقی پارس خزر
فروش قسطی جاروبرقی پارس خزر، نیازهای مصرف کنندگان به این محصول را به بهترین شکل برآورده می سازد. فروش قسطی جاروبرقی پارس خزر، به عنوان ...