خرید قسطي گوشی آیفون 13 با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/30 01:36:33

برای خرید قسطي گوشی آیفون 13 با چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطي گوشی آیفون 13 با چک



راهنمای خرید اقساطي گوشی آیفون 13

اگر قصد خرید قسطي گوشی آیفون 13 را دارید؛ باید بدانید این موبایل آخرین نسل گوشی آیفون است که در ایران رجیستری شده و شما می‌توانید بدون مشکل آنتن دهی از آن استفاده کنید. شکل ظاهری آیفون 13 چندان تفاوت قابل توجهی با آیفون 12 نمی‌کند. حالت قرار گرفتن دوربین‌ها و جنس بدنه موبایل مشابه نسل قبلی خود می‌باشد. بدنه موبایل، با دقت بسیار زیادی طراحی شده است. فریم آلومینیوم موبایل و بدنه شیشه‌ای آن، باعث شده طراحی ظاهری آن بسیار زیبا و چشم نواز باشد. آیفون 13 بسیار خوش دست بوده و وزن کمی دارد. پس هنگامی که از آن زیاد استفاده می‌کنید؛ دست شما خسته نخواهد شد. 

بررسی موبایل قبل از خرید اقساطي گوشی آیفون 13

شما باید قبل از خرید قسطي گوشی آیفون 13، آن را به طور کامل بررسی کرده تا بتوانید از انتخاب خود راضی باشید. تراکم پیکسلی موبایل حدودا برابر با 460 پیکسل در هر اینچ است. در نتیجه شما می‌توانید با این گوشی از دیدن تصاویر و فیلم‌ها لذت ببرید. آیفون 13 پرو نرخ نوسازی 120 هرتز دارد؛ اما نرخ نوسازی آیفون 13 معمولی، برابر با 60 هرتز است. در نتیجه نمی‌تواند تجربه کاربری روان و بی نقصی را برای بازی های سنگین به شما ارائه کند. حداکثر روشنایی موبایل بالای 1000 نیت بوده و از این نظر برای استفاده روزانه در نور خورشید بسیار مناسب است. دو اسپیکر یکی در قسمت پایینی و یکی برای مکالمه در بریدگی نمایشگر وجود دارد. این دو اسپیکر حجم صدای مطلوب و مناسبی را ارائه می‌کنند. صدای تولید شده بدون نویز بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. 

بررسی دوربین گوشی آیفون 13

کسانی که اقدام به خرید قسطی گوشی آیفون 13 می‌کنند؛ ممکن است به دنبال کیفیت دوربین‌های موبایل باشند. امروزه بسیاری از عکس‌ها و فیلم‌هایی که در صفحات مجازی می‌بینید که کیفیت بالایی دارند با گوشی‌های آیفون گرفته می‌شوند. اگر می‌خواهید وارد کار بلاگری و تولید محتوای تصویری شوید؛ یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما، خرید آیفون است. در قسمت پشتی موبایل دو لنز 12 مگاپیکسلی واید و اولترا واید قرار دارد. دوربین واید آیفون  توسط شرکت سونی تولید شده است. طراحی دوربین به نحوی می‌باشد که می‌تواند با لرزش‌ها، به مقدار زیادی مقابله کند. حسگر دوربین موبایل نسبت به نسل قبلی خود بزرگتر شده است. این مسئله به این معنی می‌باشد که آیفون 13 می‌تواند در تاریکی عکس‌های بهتر و با کیفیت‌تری ثبت کند. 

دوربین سلفی آیفون 13

دوربین سلفی آیفون 13 نیز، لنز 12 مگاپیکسلی داشته و از عکاسی پرتره پشتیبانی می‌کند‌. این دوربین تفاوت چندانی با نسل قبل نمی‌کند. فناوری smart hdr گوشی آیفون 13 به نحوی عمل می‌کند که برای حداکثر 4 نفری که در قاب قرار دارند؛ تنظیمات ویژه ای اجرا شده تا عکس های گرفته شده طبیعی به نظر برسند. دوربین آیفون تصاویر را با دقت و جزئیات بالایی ثبت می‌کند.

رابط کاربری آیفون 13

آیفون 13 با رابط کاربری ios 15 به بازار عرضه شده است. Ios 15 تفاوت چندانی با نسل قبلی خود نمی‌کند. فقط در چند ویژگی خاص متفاوت است. این نسخه از ios قابلیت استخراج متن از تصویر را داشته و همچنین این قابلیت را دارد که به صورت آفلاین نیز از سری پشتیبانی کند. تغییراتی در مرورگر سافاری نیز در این نسخه ios مشاهده می‌شود. این محصول با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 یا 256 گیگابایت به بازار های جهانی عرضه شده است. تراشه و پردازنده های گوشی آیفون ویژه خودشان بوده و می‌تواند برای شما تجربه بسیار خوبی را فراهم کند. این موبایل نرم افزارهای گوناگون را بدون باگ اجرا می‌کند. 

خرید اقساطي گوشی آیفون 13 به صورت آنلاین

اگر قصد خرید قسطي گوشی آیفون 13 را دارید؛ می‌توانید این کار را به صورت آنلاین انجام دهید. سایت قسطی کلاب این امکان را برای شما فراهم کرده تا خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال را از این سایت داشته باشید. قسطی کلاب علاوه بر محصولات آیفون، اقدام به فروش قسطی موبایل های برند های دیگر نیز می‌کند. شما برای خرید از این سایت می‌توانید از شرکت های طرف قرارداد سایت قسطی کلاب اعتبار دریافت کرده و با اعتبار دریافتی خود اقدام به خرید کنید. امکان مشخص کردن مدت زمان بازپرداخت نیز برای شما وجود دارد. سایت قسطی کلاب علاوه بر فروش قسطی، اقدام فروش نقدی محصولات میز می‌کند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی هدفون اپل با چک

خرید قسطی هدفون اپل با چک
برند اپل برندی موفق و مشهور در دنیا است که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید قسطی هدفون اپل با چک به بخش هدفون در دسته بندی کالای...

خرید قسطی می بند 7 پرو شیائومی

خرید قسطی می بند 7 پرو شیائومی
یکی از بهترین گجت‌های پوشیدنی شیائومی mi band 7 pro می‌باشد. برای خرید قسطی می بند 7 پرو شیائومی به بخش ساعت هوشمند در دسته...