خرید قسطی موبایل nova 7i

تاریخ انتشار:
1403/2/27 10:17:03

یکی از زیباترین و جدیدترین گوشی‌های هوآوی مدل nova 7i است که چه از لحاظ زیبایی و چه از لحاظ کارایی گوی سبقت را از گوشی‌های هوشمند دیگر ربوده است. برای خرید اقساطی موبایل nova 7i به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی موبایل nova 7i


موبایل nova 7i

این محصول در سال 2020 معرفی و روانه بازار شده است. طرفداران هوآوی نیز این محصول را به عنوان یک ستاره میان رده می‌دانند که تا حدودی به گوشی‌های پرچمدار شباهت دارد. 

امکاناتی چون وجود یک دوربین چهارگانه، داشتن 8 گیگابایت رم، سایز صفحه 6.4 اینچی و برخورداری از یک باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی، این گوشی را چیزی فراتر از یک محصول میان رده قرار داده است. قابلیت خرید اقساطی موبایل nova 7i در قسطی کلاب به وجود آمده است.

بدنه این گوشی ابعادی در حدود 159.2x76.3x8.7 میلی متر مکعب و وزنی برابر 183 گرم دارد. قسمت جلوی این گوشی از جنس شیشه و قسمت پشت و فریم‌ها از نوع پلاستیک است. در این گوشی می‌توانید از دو سیم کارت هیبریدی نانو استفاده نمایید. 

سیستم عامل موجود در این دستگاه، اندروید 10 و رابط کاربری آن EMUI 10 می‌باشد. این محصول در سه رنگ پرفروش مشکی، سبز و ترکیبی از آبی و صورتی تولید شده است.

مشخصات صفحه نمایش

صفحه نمایش این اسمارتفون برابر با 6.46 اینچ است. از نوع لمسی و خازنی است و دارای تکنولوژی‌های LCD ،IPS و LTPS می‌باشد. همچنین قادر است تا 16 میلیون رنگ زنده و واقعی را به نمایش بگذارد.

رزولوشن موجود در این نمایشگر 1080 در 2310 پیکسل است. تراکم پیکسلی در حدود 398 پیکسل در هر اینچ می‌باشد. نسبت نمایشگر به بدنه نیز در حدود 83.5 درصد است. با خرید قسطی موبایل nova 7i با لذت فیلم ببینید و بازی کنید!

مشخصات سخت افزاری

این دستگاه دارای یک تراشه 7 نانومتری به نام HiSilicon Kirin 810 می‌باشد. این پردازنده هشت هسته‌ای در محدوده فرکانسی 1.88 تا 2.27 گیگاهرتز عمل می‌‌کند. همچنین، پردازنده گرافیکی نیز از نوع Mali-G52 MP6 می‌باشد. 

این گوشی دارای یک رم قدرتمند 8 گیگابایتی است. به علاوه، حافظه داخلی نیز برابر با 128 گیگابایت می‌باشد و در صورت استفاده از شیار سیم کارت دوم نیز می‌توانید تا از 256 گیگابایت حافظه جانبی استفاده نمایید. با خرید قسطی موبایل nova 7i دقت و سرعت بالا را تجربه کنید!

دوربین‌های چهارگانه

دوربین اصلی یک دوربین 48 مگاپیکسلی از نوع لنز واید می‌باشد که با فوکوس خودکار و تشخیص فاز همراه است. در کنار این دوربین قدرتمند، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است و در کنار این دو دوربین، یک لنز مخصوص عکاسی ماکرو به اندازه 2 مگاپیکسل و یک سنسور تشخیص عمق تصویر به اندازه 2 مگاپیکسل قرار گرفته‌اند.

همچنان دارای فلش LED است و قادر است تا با قابلیت عکاسی HDR و پانوراما عمل کند. از نظر فیلم برداری نیز قادر است تا با دو کیفیت 2360 پیکسل و سرعت 30 فریم در هر ثانیه و 1080 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه عمل نماید. 

دوربین‌سلفی هم یک دوربین 16 مگاپیکسلی است که به خوبی عمل می‌کند. با خرید اقساطی موبایل nova 7i هنرمندانه و حرفه‌ای فیلم بگیرید!

باتری، قابلیت‌ها و امکانات، حسگرها، اتصالات

این گوشی مجهز به یک جک 3.5 میلیمتری صدا می‌باشد. همچنین، از یک باتری قدرتمند ولی غیر قابل تعویض به ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعت بهره‌مند است که با شارژر سریع 40 واتی به سرعت شارژ می‌شود.

این گوشی هوشمند دارای حسگرهایی مثل سنسور مجاورتی، سنسور اثر انگشت که در کنار گوشی قرار گرفته است، قطب نما، شتاب سنج و ژیروسکوپ می‌باشد. از نظر قابلیت‌های ارتباطی و اتصالاتی نیز دارای فناوری GPS است.

همچنین از یک USB نوع C بهره‌مند است. علاوه بر این، قادر است تا به بلوتوث متصل شود و توسط وای فای نیز به صورت بی‌سیم به شبکه اینترنتی متصل می‌گردد.

با توجه به گرانی کالاها و نامتعادل ماندن قیمت در بازار، خانواده‌های ایرانی با مشکل عدم تامین کالاهای مورد نیاز خود روبه‌رو هستند. برای حل این مشکل، قسطی‌کلاب تمهیداتی اندیشیده است تا بتوانید توسط این تمهیدات به خرید اقساطی کالای مورد نیاز خود بپردازید.

می‌توانید به راحتی با گرفتن وام کسب اعتبار کنید و بین 3 تا 5 روز بعد کالای خود را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی موبایل nova 7i از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی هونور 20 لایت

خرید اقساطی گوشی هونور 20 لایت
به تازگی برند Honor از گوشی جدید خود رونمایی کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی هونور 20 لایت به بخش کالای دیجیتال در وبسایت قسطی ...

خرید قسطی گلکسی واچ 5 پرو

خرید قسطی گلکسی واچ 5 پرو
جدیدترین گجت پوشیدنی سامسونگ روانه بازار شد. برای خرید قسطی گلکسی واچ 5 پرو به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال...