خرید قسطی تبلت سامسونگ مدل S6

تاریخ انتشار:
1403/2/27 04:30:55

تبلت‌های سامسونگ با وجود کیفیت بالایی که دارند دیگر نیازی به تبلغ ندارند. شما می‌توانید برای خرید اقساطی تبلت سامسونگ مدل S6 با قیمتی عالی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی تبلت سامسونگ مدل S6


تبلت سامسونگ

این محصول یکی از جدیدترین و مدرن ترین محصولات تبلتی شرکت سامسونگ است که در چهار رنگ زیبای خاکستری، مشکی، رزگلد و آبی یخی تولید شده است. گلكسی تب 6 گارانتی شرکتی دارد.

ابعاد این تبلت برابر با 244.5x159.5x5.7 ميلی متر مكعب و وزن آن 420 گرم است. این تبلت قابلیت پشتیبانی از سیم کارت دارد. بدنه و فريم اين تبلت از جنس آلومینیوم ساخته شده است. قابلیت خرید اقساطی تبلت سامسونگ مدل S6 در قسطی کلاب فراهم شده است.

مشخصات سخت افزاری

تراشه این تبلت از نوع کوالکام اسنپدراگون 855 است که یک پردازنده هشت هسته‌ای است که با فرکانسی در حدود 1.78 تا 2.84 هرتز عمل می‌کند. پردازنده گرافیکی نیز یک پردازنده مناسب از نوع آدرنو 649 می‌باشد. 

مقدار رم موجود در این دستگاه هوشمند، 6 گیگابایت است و از یک حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین برای ذخیره تمامی فایل‌ها، عکس‌ها، فیلم‌ها و همچنین نصب انواع برنامه‌ای کاربردی و بازی مناسب است. علاوه بر اين، در صورت نیاز می‌توانيد از یک ترابایت ظرفیت کارت حافظه Micro SD نيز استفاده نماييد.

صفحه نمایش

این تبلت از یک صفحه ده و نیم اینچی بهره‌مند است که از نمایشگر قدرتمند سوپرآمولد برخوردار است. رزولوشن موجود در این صفحه ‌نمایش 2560 در 1600 پیکسل می‌باشد. با وجود چنین دقتی می‌توانید از یک کیفیت بالا در تماشای فیلم‌ها و انجام بازی‌های آنلاین بهره‌مند شوید. 

تراكم پیکسلی اين دستگاه هوشمند، 287 پيكسل بر هر اينچ، می‌باشد. به علاوه، قادر است تا به صورت همزمان از 10 لمس و تاچ هم‌زمان نيز، پشتیبانی کند. با خرید اقساطی تبلت سامسونگ مدل S6 با کیفیت عالی فیلم ببینید!

دوربین‌ها

تبلت s6 دارای دو دوربین اصلی و یک دوربین سلفی است. دوربین‌های اصلی دارای رزولوشنی برابر با 13 و 5 مگاپیکسل هستند و دوربین سلفی نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی است. 

این دوربین‌ها فاقد فلش هستند، ولی قادرند تا با سرعت 30 فریم در ثانیه و کیفیت p2160 به فیلم برداری بپردازند. همچنین، قابلیت عکاسی پانوراما و HDR را نیز دارا میباشند. دوربین سلفی توانایی عکاسی با رزولوشن 1080 پیکسل دارد.

سیستم صوتی

این تبلت دارای یک بلندگو و یک خروجی صدا از نوع USB نوع C است. و همچنین دارای 4 اسپیکر می‌باشد که توسط شرکت AKG طراحی شده است. با خرید نقدی یا اقساطی خرید تبلت سامسونگ کیفیت صدا را تجربه کنید!

سيستم عامل

اين تبلت از نظر نرم افزاری از سيستم عامل نسخه 9 پای برخوردار است. با خرید قسطی تبلت سامسونگ مدل S6 تمامی برنامه‌های دوست داشتنی خود را نصب کنید!

ارتباطات

اين تبلت، از نظر ارتباطی قادر است تا شبکه‌های 2G ، 3G و 4G را ساپورت مي‌كند. به علاوه، دارای فناوری‌های ارتباطی وای فای، GPRS، بلوتوث و EDGE نیز می‌باشد. وای فای قادر است تا به صورت مستقیم، باند دوگانه و هات اسپات عمل کند. همچنین، بلوتوث نیز از نسخه 5 استفاده می‌کند. 

در این تبلت از گذرگاه ارتباطی USB تایپ C استفاده شده است. اضافه بر اين، دارای فناوری‌های مکان یابی بر پايه برنامه‌های A-GPS ،GLONASS، BDS و GALILEO می‌باشد. با خرید قسطی تبلت سامسونگ مدل S6 همیشه متصل باشید!

باتری

در این تبلت از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 7040 میلی آمپر ساعت برخوردارید که قابلیت شارژ سریع را دارد. همراه با این محصول از یک شارژر و یک دفترچه راهنما بهره‌مند خواهید شد. با خرید قسطی تبلت سامسونگ مدل S6 نگران دشارژ شدن نباشید!

خرید تبلت سامسونگ مدل GALAXY TAB S6

اگر مایلید تا این تبلت مدرن را خریداری نمایید، به قسطی‌کلاب مراجعه کنید و از خدمات نقدی و یا اقساطی این پلتفرم تامین کننده کالاهای دیجیتالی مورد نیاز ایرانیان بهره مند شوید. در این فروشگاه آنلاین، می‌توانید به صورت نقدی و یا اقساطی خرید نمایید.

در صورت نیاز به خرید غیر نقدی باید از این سایت، درخواست اعتبار خرید اقساطی را داشته باشید و به یکی از چهار روش موجود در سایت اقدام فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی تبلت سامسونگ مدل S6 از قسطی‌کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s12 ultra شیائومی

خرید قسطی گوشی s12 ultra شیائومی
گوشی‌های شیائومی جز برترین محصولات این برند چینی درجه یک هستند، برای خرید قسطی گوشی s12 ultra شیائومی به بخش موبایل در دسته...

خرید قسطی گوشی جی پلاس

خرید قسطی گوشی جی پلاس
برند جی پلاس یکی از جدیدترین برندهای ایرانی است که علاوه بر تولید لوازم خانگی به طراحی و تولید تلفن همراه نیز می‌پردازد. برای خرید اقساطی...