خرید قسطی گوشی ال جی مدل K41S

تاریخ انتشار:
1403/2/22 05:17:47

برند ال جی مدل‌های متنوعی از تلفن همراه را طراحی و تولید کرده است. برای خرید اقساطی گوشی ال جی مدل K41S با قیمتی عالی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطی گوشی ال جی مدل K41S


بررسی یکی از مدل‌های موبایل ال جی

برند ال جی یکی از بهترین و معروف‌ترین برندهای کره جنوبی است که در سال‌های گذشته جز پرطرفدارترین برندهای دنیا بوده است و در دو زمینه لوازم خانگی و کالای دیجیتال محصولات فوق‌العاده هوشمند و مدرنی را طراحی و تولید کرده است. 

در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از بهترین گوشی‌های هوشمند ال جی مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم و ویژگی‌های این موبایل استثنایی را به اطلاع شما برسانیم. اگر تمایل به خرید قسطی گوشی ال جی مدل K41S دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما بمانید.

چهار دوربین جادویی ال جی

این گوشی استثنایی دارای 4 دوربین کنار هم در یک خط می‌باشد که بسیار حرفه‌ای طراحی و تولید شده است. با وجود این 4 دوربین فوق‌العاده در کنار یکدیگر شما می‌توانید عکس‌هایی با کیفیت بالا، فوق عریض، با کیفیت 2، 13، 2 و 5 می‌باشد. 

گوشی هوشمند ال جی قابلیت عکس برداری از فاصله 4 سانتی متری را دارا می‌باشد و به طرز جادویی با لمس قسمتی از تصویر قادر خواهید بود آن قسمت را متحرک کنید. با خرید قسطی گوشی ال جی مدل K41S از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

بررسی ویژگی‌های دیگر موبایل ال جی

موبایل ال جی دارای صفحه نمایشگری با اندازه 6.55 می‌باشد که از نوع V-Notch است. این گوشی استثنایی دارای باتری 4000 می‌باشد و قدرت بسیار بالایی دارد. 

ناگفته نماند که قدرت فوکوس این موبایل بسیار قوی است و می‌تواند عکس‌های فوق‌العاده‌ای با زمینه تار و سوژه واضح برای شما ثبت کند. برای خرید اقساطی گوشی ال جی مدل K41S با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

I Cam

یکی از بهترین فناوری‌های استفاده شده در موبایل‌های سامسونگ فناوری I Cam می‌باشد که موجب می‌شود عکس‌های زیبا با بهترین تنظیمات ممکن برای شما ثبت شود.

 این فناوری هر سوژه‌ای که در قاب عکاسی باشد را به بهترین صورت تشخیص می‌دهد و بهترین عکس‌ها را برای شما ثبت می‌کند. برای خرید اقساطی گوشی ال جی مدل K41S با شرایطی آسان به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

صدای فراگیر DTS-X 3D

جالب است بدانید که در موبایل‌های ال جی از تکنولوژی DTS-X 3D استفاده شده است که موجب می‌شود صدای بسیار پر هیجان و واقعی را بشنوید. 

شما با قرار دادن هدفون در گوش خود بهترین تجربه صدای سینمایی را تجربه خواهید کرد و از هر طرفی و بعدی صدا را خواهید شنید. با خرید اقساطی گوشی ال جی مدل K41S از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

گوش به فرمان شما در هر لحظه‌ای!

دستیار گوگل تعبیه شده در موبایل ال جی همیشه گوش به فرمان شما خواهد بود. شما می‌توانید با زدن یک دکمه در کناره گوشی موبایل خود آدرس هر کافه یا رستورانی را که بخواهید برای شما پیدا کند و بسیار دستیار خوب و همراه وفاداری برای شما باشد. با خرید قسطی گوشی ال جی مدل K41S از قسطی کلاب یک خرید موفق آنلاین را تجربه کنید.

قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع‌ترین وبسایت‌های فروش آنلاین در ایران است که دارای تمامی کالاهای ایرامی و خارجی است. شما با وارد شدن به سایت قسطی کلاب و پس از ثبت نام قادر خواهید بود تا به دو صورت نقدی و اقساطی خرید کالای مد نظر خود را انجام دهید. 

خرید نقدی از قسطی کلاب با تخفیفات بالایی همراه است و خرید اقساطی از قسطی کلاب با مراجعه به بخش خرید اقساطی و انتخاب یکی از 4 روش بای چک، لیزینگ صنعت و معدن، لیزینگ فراز اندیشان و لیزینگ پارسیان امکان پذیر خواهد شد. ناگفته نماند که شما از قسطی کلاب تا سقف 150 میلیون تومان می‌توانید اعتبار خرید اقساطی دریافت کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی s23

خرید قسطی گوشی s23
افرادی که عاشق سبک‌های مینیمال و ساده هستند، پیشنهاد ما برای شما خرید قسطی گوشی s23 از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشی s24 سامسونگ

خرید قسطی گوشی s24 سامسونگ
برای خرید قسطی گوشی s24 سامسونگ با شرایطی بی نظیر به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...