خرید قسطی شیائومی نوت 8 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/24 11:10:14

کمپانی شیائومی در سال‌های اخیر پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته و توانسته فروش بالایی را از آن خود کند. برای خرید قسطی شیائومی نوت 8 پرو به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

 خرید قسطی شیائومی نوت 8 پرو

مشخصات فنی گوشی شیائومی نوت 8 پرو

گوشی شیائومی نوت 8 پرو در ماه اوت سال 2019 میلادی به بازار عرضه شده است و طراحی ظاهری آن باعث گردیده تا علاقه مندان بسیاری برای خرید قسطی شیائومی نوت 8 پرو اقدام نمایند و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

این محصول دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی از نوع IPS است و تراکم پیکسل‌های آن برابر با 400 پیکسل در هر اینچ مربع می‌باشد و این صفحه نمایش می‌تواند تصاویر را با رزولوشن 2340*1080 پیکسل نمایش دهد. قسطی کلاب بهترین و هوشمندانه‌ترین انتخاب برای خرید اقساطی شیائومی نوت 8 پرو می‌باشد! 

قاب پشتی این اسمارت فون زیبا از جنس شیشه است و کمپانی شیائومی از محافظ‌های گوریلا گلس 5 برای مراقبت بیشتر از صفحه نمایش و قابل پشتی این گوشی استفاده کرده و این عامل میزان فروش آن را تحت تاثیر قرار داده است.

این کالای دیجیتال جزو معدود اسمارت فون‌های موجود در بازار می‌باشد که به سیستم خنک کننده مایع مجهز است و به هیچ عنوان در اثر اجرای بازی‌های سنگین داغ نخواهد شد. 

گوشی شیائومی نوت 8 پرو با کمک یک تراشه 12 نانومتری Mediatek Helio G90T و در مدل‌های 128 گیگابایتی به همراه 6 گیگابایت رم،‌ 64 گیگابایتی با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت با 8 گیگابایت رم ساخته شده و استفاده از پردازنده گرافیکی Mali-G76MC4 موجب گردیده است تا افراد بسیاری برای خرید قسطی گوشی شیائومی نوت 8 پرو پیش قدم شوند. 

جالب است بدانید که گوشی شیائومی نوت 8 پرو دارای پردازنده 8 هسته‌ای می‌باشد که دو هسته اصلی از نوع Cortex A-76 با قدرت پردازش 2.05 گیگاهرتز در ثانیه هستند و 6 هسته بعدی از نوع Cortex A-55 با قدرت پردازش 2 گیگاهرتز می‌باشند و تمامی نیاز‌های شما را پوشش خواهند داد. گوشی شیائومی نوت 8 پرو از طراحی بسیار زیبا و چشم نوازی برخوردار است 

دوربین‌های گوشی شیائومی نوت 8 پرو

گوشی شیائومی نوت 8 پرو از نظر کیفیت دوربین‌های پشتی و دوربین سلفی نیز عملکرد بسیار مناسبی را از خود به نمایش گذاشته و دوربین 64 مگاپیکسلی آن دارای لنز واید می‌باشد و به تکنولوژی‌های مختلفی همچون فوکوس خودکار مجهز است.

دوربین 8 مگاپیکسلی این گوشی دارای لنز اولترا واید است و دو دوربین بعدی که دارای سنسور‌های دو مگاپیکسلی هستند به عنوان دوربین ماکرو و سنسور تشخیص عمق عمل می‌کنند و این دوربین‌ها تمامی انتظارات شما از یک محصول با کیفیت و مطمئن را برآورده خواهند کرد. برای خرید اقساطی شیائومی نوت 8 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو دارای فلش دوگانه LED است و توانایی فیلمبرداری با کیفیت 4K را دارا می‌باشد و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی آن که دارای سنسور واید می‌باشد، عملکرد بسیار خوبی را در هنگام عکاسی در شرایط مختلف از خود به نمایش گذاشته و می‌توان از آن برای فیلمبرداری با کیفیت 1080p استفاده کرد. این کالای دیجیتال به یک باتری 4500 میلی آمپری مجهز است.

سایر مشخصات فنی گوشی شیائومی نوت 8 پرو

این اسمارت فون به یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت نهایی 4500 میلی آمپر مجهز شده است و به همراه یک شارژر 18 وات به خریداران عرضه می‌شود.

گوشی شیائومی نوت 8 پرو دارای سیستم عامل اندروید 9 می‌باشد و حسگر اثر انگشت آن در قاب پشتی گوشی تعبیه شده و مقاومت مناسب این گوشی در برابر ضربات و آسیب‌های فیزیکی میزان علاقه مردم برای خرید اقساطی موبایل شیائومی را افزایش داده است. قسطی کلاب بهترین و هوشمندانه‌ترین انتخاب برای خرید قسطی شیائومی نوت 8 پرو می‌باشد! 

خرید اقساطی شیائومی نوت 8 پرو را از کجا انجام دهیم؟

قسطی کلاب به عنوان بزرگ‌ترین و بهترین مجموعه در زمینه فروش قسطی محصولات مختلف شناخته می‌شود و بدون شک بهترین گزینه برای خرید نقدی و قسطی گوشی شیائومی نوت 8 پرو می‌باشد. 

این مجموعه از شهرت و اعتبار بسیار زیادی برخوردار است و شرایط خرید اقساطی موبایل شیائومی از این مجموعه بسیار مناسب است و شما نیز می‌توانید به راحتی برای خرید قسطی شیائومی نوت 8 پرو از قسطی کلاب اقدام کنید و گوشی رویایی خود را به راحتی خریداری کنید و از آن لذت ببرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپتاپ گیمینگ با چک

خرید قسطی لپتاپ گیمینگ با چک
اگر اهل دنیای بازی و گیم هستید، پیشنهاد ویژه ما برای شما خرید قسطی لپتاپ گیمینگ با چک از بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشی s12 ultra شیائومی

خرید قسطی گوشی s12 ultra شیائومی
گوشی‌های شیائومی جز برترین محصولات این برند چینی درجه یک هستند، برای خرید قسطی گوشی s12 ultra شیائومی به بخش موبایل در دسته...