خرید قسطی ماشین ظرفشویی Gplus

تاریخ انتشار:
1403/2/27 12:33:27

ماشین ظرفشویی جز اساسی‌ترین وسایل برقی در هر آشپزخانه است. برای خرید قسطی ماشین ظرفشویی Gplus به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ماشین ظرفشویی Gplus

معرفی برند جی پلاس

جی پلاس یک برند ایرانی است که فعالیت خود را در سال‌های اخیر به صورت رسمی آغاز کرده است. این برند با تولید محصولات با کیفیت توانست به یک برند محبوب در بین مردم تبدیل شود. ماشین ظرفشویی یکی از محصولاتی است که این برند تولید کرده و در ادامه به بررسی مشخصات آن از لحاظ کیفی می‌پردازیم. برای اطلاع از خرید قسطی ماشین ظرفشویی Gplus تا انتها همراه ما باشید.

موتور Eco power inverter

وجود موتور اینورتر در ظرفشویی جی پلاس باعث شده تا این محصول مصرف انرژی بسیار پایینی داشته باشد. به دلیل وجود این موتور پیشرفته دستگاه طبق الگوریتم‌های متفاوت و هوشمندی عمل می‌کند. تمامی فعالیت‌های دستگاه طبق مدیریت موتور Eco power inverter کنترل می‌شود.

برنامه شستشوی متنوع

برنامه‌های شستشوی مختلف در ظرفشویی جی پلاس این امکان را فراهم می‌کنند تا ظرف‌ها و قابلمه‌ها به راحتی تمیز شوند. برنامه‌‍‌های شستشو ظرفشویی جی پلاس شامل، شستشوی سریع با دو حالت سریع و کند، شستشوی پرقدرت، شستشو با نصف ظرفیت، شستشوی سبک یا روزانه، شستشوی ملایم، شست‌وشوی فضای داخلی دستگاه، شستشوی اقتصادی، شستشوی خودکار است. 

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی Gplus یک پیشنهاد ویژه برای افرادی است که تمایل به خرید این محصول دارند. زمانی که ظرف‌ها بسیار کثیف هستند قبل از شستشوی کامل از حالت پیش از شستشو استفاده می‌شود تا ظرف ها خیسانده شده و هنگام شستشو کاملا تمیز شوند. شستشوی سبزیجات و میوه‌ها هم در این ماشین ظرفشویی امکانپذیر است. 

شستشوی اتوماتیک

این برنامه شستشو برای شستشوی روزانه مناسب است و با تشخیص میزان کثیفی ظروف الگوریتم خاصی را فعال می‌کند. عواملی مانند دما، زمان و نحوه شستشو در این برنامه به صورت اتومات تنظیم می‌شوند. استفاده از این برنامه شستشو نسبت به سایر برنامه‌ها بیشتر است، زیرا دستگاه خود میزان کثیفی را به درستی ارزیابی می‌کند و متناسب با آن فشار آب و دمای آن را تنظیم می‌کند.

شستشوی پرقدرت

زمانی که میزان لکه و چربی ظروف زیاد است از این برنامه شستشو استفاده می‌شود. به دلیل پاشش با قدرت آب و افزایش دما در این سیستم شستشو بهتر است ظروف حساس و کریستال با این روش شسته نشوند. با خرید قسطی ماشین ظرفشویی Gplus می‌توانید ظروف کثیفی که بعد از هر میهمانی باقی می‌مانند را به راحتی بشویید.

شستشو با نصف ظرفیت

زمانی که تعداد ظرف‌های کثیف زیاد نیست از این برنامه استفاده می‌شود. این برنامه میزان مصرف آب و برق را کاهش می‌دهد و برای خانواده‌های کم جمعیت بسیار مناسب است.

شستشوی هم‌زمان ظروف مختلف

در این برنامه شستشو ظروف ظریف و حساس در طبقه بالا و بقیه ظرف‌ها در قفسه پایین قرار می‌گیرند. شستشوی همزمان ظروف باعث صرفه جویی در وقت و مصرف انرژی می‌شود. 

حالت Self clean

قسمت‌های داخلی ظرفشویی هم نیاز به شستشو دارد و با استفاده از این برنامه شستشو می‌توان تمام فضای داخلی دستگاه را تمیز کرد. برای افزایش بازدهی ظرفشویی جی پلاس و عملکرد بهتر آن لازم است هر چند وقت یکبار دستگاه با این سیستم شستشو تمیز شود. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی Gplus به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی ماشین ظرفشویی Gplus

ماشین ظرفشویی از لوازم خانگی پرکاربرد در هر آشپزخانه‌ای است. ظرفشویی جی پلاس با قابلیت و سیستم پیشرفته‌ای که دارد یکی از محصولات با کیفیت و پرطرفدار محسوب می‌شود. برای خرید اقساطی این محصول کافی است وارد وب سایت قسطی کلاب شوید و خریدی مطمئن را با آسان ترین شرایط تجربه کنید. قسطی کلاب وب سایتی معتبر در زمینه فروش قسطی و نقدی انواع لوازم خانگی می‌باشد و با فراهم کردن خرید اقساطی ماشین ظرفشویی Gplus یک فرصت بی نظیر را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

سایر بلاگ های مرتبط

ماشین لباسشویی samsung

ماشین لباسشویی samsung
ماشین لباسشویی‌های سامسونگ با طراحی بی‌نظیر و استثنایی فروش بالایی را تجربه کرده است و محبوبیت ویژه‌ای در بین مردم ایران دارد. برای ...

خرید قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما با چک

خرید قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما با چک
ماشین لباسشویی جز بهترین وسایل برقی در هر خانه‌ای است. برای خرید قسطی ماشین لباسشویی پاکشوما با چک به بخش ماشین لباسشویی در...