خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ با ارز دیجیتال

تاریخ انتشار:
1403/2/28 04:45:14

برای خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ با ارز دیجیتال به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ با ارز دیجیتال


مقدمه

شرکت سامسونگ در سال 2023 اقدام به تولید یک سری میان‌رده به نام سری A کرد. این سری از گوشی‌های سامسونگ بسیار با امکانات و کیفیت بالا هستند. همچنین قیمت این محصولات بسیار متعارف می‌باشد. با توجه به موارد ذکر شده خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ برای خریداران می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. 

بررسی فنی و تخصصی گوشی a54 سامسونگ

با خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ از فناوری‌های زیر بهره‌مند خواهید شد:

این گوشی دو سیم‌کارته در تاریخ 24 مارس 2023 به بازار کالای دیجیتال عرضه شده است. این سری هم‌زمان با عرضه بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفت.  

اندروید اورجینالی که این گوشی از آن استفاده می‌کند ورژن 13 است. البته این سیسم‌عمال قابلیت ارتقا نیز دارد. رابط کاربری این دستگاه نسخه One UI 5.1 می‌باشد. با خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ از یک گوشی با ابعاد 158.2 در 76.7 در 8.2 میلی‌متر و وزن 202 گرم برخوردار خواهید شد. این گوشی در رنگ‌های سفید، بنفش، سبز لیمویی و خاکستری تیره تولید و به بازار عرضه شده است. صفحه‌نمایش این موبایل از تکنولوژی محافظتی گوریلا گلس 5 استفاده می‌نماید.

با خرید اقساطی گوشی a54 سامسونگ از یک مانیتور 6.4 اینچی از نوع Super AMOLED با Refresh Rate برابر 120 هرتز استفاده خواهید کرد. این صفحه‌نمایش قادر است تا رزولوشنی برابر 1080 در 2340 پیکسل را در اختیار کاربر قرار دهد. این دیوایس اسمارت از یک تراشه اصلی 5 نانو‌متری 8 هسته‌ای از نوع Samsung Exynos 1380 استفاده می‌کند. این CPU قدرت و سرعت قابل‌قبولی را برای این گوشی فراهم خواهد کرد.

گوشی a54 سامسونگ از یک GPU از نوع Mali-G68 MP5 استفاده می‌کند. این تراشه با تراشه اصلی این گوشی هماهنگ بوده و سرعت قابل‌قبولی را برای این گوشی ایجاد خواهد کرد. انواع مدل‌های گوشی a54 سامسونگ در بازار عبارتند از: 128 گیگابایت / 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت / 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت / 8 گیگابایت رم. این مدل‌ها از لحاظ قیمت با هم تفاوت خواهند داشت. 

از دیگر ویژگی‌های گوشی a54 سامسونگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد! 

این گوشی اسلات اختصاصی برای کارت مموری از نوع microSDXC نداشته و این جایگاه مشترک با سیم‌کارت دوم می‌باشد. گوشی a54 سامسونگ در پنل‌پشتی خود از یک دوربین 3 لنز با قدرت‌های 50، 12 و 5 مگا‌پیکسل استفاده می‌کند. این دوربین قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K را دارد. دوربین سلفی این دیوایس از نوع تک لنز و با قابلیت فیلم‌برداری 4K می‌باشد. این مورد یکی از امتیازات این گوشی به حساب می‌آید که دوربین سلفی هم از چنین کیفیت بالایی برخوردار است.

باتری که گوشی a54 سامسونگ از آن استفاده می‌کند یک باتری لیتیوم‌پلیمری 5000 میلی‌آمپر ساعت می‌باشد. این باتری قابلیت استفاده از تکنولوژی فست شارژ را دارد. حداکثر توان آداپتور برای شارژ این دیوایس 25 وات می‌باشد. محل اتصال سیم شارژر این مدل از گوشی از نوع USB Type-C 2.0 است. همچنین این گوشی قابلیت پشتیبانی از درگاه OTG را نیز دارد. در بخش صوتی گوشی a54 سامسونگ از یک اسپیکر دو‌گانه استریو استفاده می‌کند.

سنسور‌هایی که برای این مدل از گوشی در نظر گرفته شده است عبارتند‌از: حسگر اپتیکال اثر‌انگشت که زیر مانیتور تعبیه شده است، سنسور شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، حسگر قطب‌نما و سنسور مجاورتی. در بخش کانکتیویتی این گوشی هوشمند از تکنولوژی‌هایی مانند: وای‌فای از نوع Dual Band و Wi-Fi Direct، بلوتوث با ورژن 5.3، فناوری GPS و جدیدترین فناوری اینترنت همراه یعنی 5G بهره‌من می‌باشد. 

بهترین مجموعه برای خرید قسطی گوشی a54 سامسونگ کجا می‌باشد؟

قسطی کلاب بهترین فروشگاه آنلاین برای این منظور می‌باشد. در این مجموعه امکان خرید به صورت نقدی و اقساطی فراهم شده است. خرید اقساطی گستره وسیعی از محصولات مورد نیاز خانواده‌ها در این فروشگاه امکان‌پذیر است. فروشگاه مذکور فروش قسطی انواع محصولات در دسته‌بندی‌های وسایل‌دیجیتال، لوازم‌خانگی، لوازم‌جانبی، لوازم بهداشتی و آرایشی و انواع خودرو را در دستور‌کار خود قرار داده است. شرایط این مرکز برای این نوع خرید بسیار آسان و به گونه‌ای است که تمام اقشار جامعه می‌توانند از آن استفاده کنند.

افزایش کیفیت سطح زندگی خانواده‌های ایرانی از اولین اهداف این مجموعه می‌باشد. به همین دلیل برای رسیدن به این هدف این مجموعه بهترین برند‌ها با بالاترین کیفیت را در کنار هم جمع کرده است. همچنین هر روزه دامنه محصولات خود را افزایش می‌دهد تا هر کسی هر آنچه را که نیاز دارد بتواند از این فروشگاه خریداری نماید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل a32

خرید اقساطی موبایل a32
یکی از گوشی‌های پرفروش سامسونگ که بسیار با صرفه است مدل A32 می‌باشد. برای خرید اقساطی موبایل a32 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

فروش گوشی سامسونگ

فروش گوشی سامسونگ
برند سامسونگ نیازی به معرفی ندارد و جز مشهورترین برندهای دنیا می‌باشد. تلفن‌های همراه سامسونگ با طراحی و کیفیتی شگفت‌انگیز تولید می‌شوند و به ...