خرید اقساطی کولرگازی گری با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/23 09:50:27

بهترین کولرگازی کم مصرف را می‌توان از برند گری نامید. برای خرید اقساطی کولرگازی گری با چک به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی کولرگازی گری با چک


خرید کولر گازی گری

برند گری یکی از بزرگترین و سرشناس‌ترین برندهای تولید کننده سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع در سراسر جهان است. خرید قسطی کولرگازی گری شما را بی‌نیاز از سیستم‌های سرمایشی می‌کند. با نزدیک شدن به فصل گرما تقاضا برای خرید تجهیزات سرمایشی هم افزایش پیدا می‌کند. خرید کولر گازی گری برای تمامی محیط‌های اداری، مسکونی، تجاری یک ضرورت است. این برند انواع کولرگازی‌های ایستاده، پرتابل، اسپلیت و پنجره‌‎ای را طراحی و عرضه کرده است.

معرفی کولرهای گازی گری 

شناخت اطلاعات جامع قبل از خرید اقساطی کولرگازی گری به متقاضی کمک می‌کند تا لوازم خانگی خود را متناسب با نیاز خود انتخاب و خریداری کند. برند گری حساسیت زیادی روی کیفیت کولرهای گازی خرج داده است به طوری که کولرهای گازی این برند سال‌های سال عمر مفید خواهند داشت. برخی از مدل‌های این کولرگازی قابلیت حمل و جابجایی دارند و نیازی به نصب دائمی ندارند. وزن مدل‌های قابل حمل کم است و به راحتی جابجا می‌شوند. تمامی کولرهای گازی‌ گری رطوبت و گرما را خارج می‌کنند و هوایی مطبوع و سرد دارند.

انواع کولرگازی گری

برای خرید قسطی کولرگازی گری باید ابتدا با انواع مدل‌های برند گری آشنا شوید. برند گری سالانه بیش از میلیون‌ها سیستم تهویه مطبوع خانگی را طراحی و تولید می‌کند. کولرگازی گری با رعایت استانداردها و کیفیت بالا تولید می‌شود. کولرهای گازی این برند در انواع مدل‌های ایستاده، دیواری و پرتابل طراحی و تولید می‌شود. ظرفیت این کولرها از 12 هزار تا 60 هزار بی تو یو بر ساعت است. مدل‌های سری S 4MATIC و ISave جدیدترین مدل‌های کولرگازی دیواری گری هستند.

ویژگی‌های کولرهای گازی گری

با خرید اقساطی کولرگازی گری می‌توانید از ویژگی‌های ارزنده این محصول نهایت استفاده را ببرید. این کالا در دسته محصولات پرفروش و پرطرفدار قرار دارد. گرید انرژی در این کولرها A است در نتیجه بسیار کم مصرف هستند. صدای بسیار کم، دارای دو عملکرد مجزای گرمایشی و سرمایشی، میزان خرابی و نیاز به سرویس و نگهداری پایین، سیستم تصفیه هوا، قیمت مناسب از دیگر ویژگی‌های این کولر محسوب می‌شود.

فاکتورهای مهم در خرید قسطی کولرگازی گری

برای خرید اقساطی کولرگازی گری باید به فاکتورهای مهمی از قبیل ظرفیت و اندازه محل نصب دقت شود.

•معمولا مدل‌هایی که ظرفیت پایین دارند برای اتاق‌های کوچک مناسب هستند. کولرهایی با BUT بالاتر ابعاد بیشتری را خنک می‌کنند.

•صدای کولر فاکتور مهم دیگری است که باید به آن توجه شود. کولرگازی گری با صدایی بسیار کم در حد 40 تا 50 دسی بل هستند که اصلا اذیت کننده نیستند.

•قیمت این کولرها فاکتور مهم بعدی در خرید است. سایت قسطی کلاب با فروش قسطی امکان خرید را برای تمام متقاضیان از بازاری تا کارمند را فراهم کرده است. پس نیازی نیست از همان ابتدا تمام مبلغ لوازم خانگی را به صورت نقدی پرداخت کنید.

شرایط خرید قسطی کولر گازی گری از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

قسطی کلاب یک فروشگاه اینترنتی عرضه انواع لوازم خانگی و کالای دیجیتال است. شما با چند کلیک ساده در سایت قسطی کلاب می‌توانید هر چیزی را به صورت قسطی خریداری کنید. خرید قسطی کولر گازی Gree یکی از خدمات سایت قسطی کلاب است. این سایت تمام قیمت کالا را قسط بندی کرده است و نیازی به پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت نیست. در این سایت به آدرس www.ghesticlub.com با ارائه جواز کار یا فیش حقوقی می‌توانید انواع لوازم خانگی را به صورت قسطی خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید ماشین ظرفشویی بصورت اقساط

خرید ماشین ظرفشویی بصورت اقساط
با پیشرفت تکنولوژی وسایل جدیدی ساخته شده اند که هر یک به شکلی راحتی را برای انسان به ارمغان آورده اند و توانسته اند بسیاری از احتیاجات انسان را...

لپتاپ اپل قسطی

لپتاپ اپل قسطی
در نگاه اول لپتاپ های تولیدی شرکت اپل علاوه بر کاربری بسیار بالا از دوام و کیفیت قابل توجهی نسبت به دیگر برندهای تولیدکننده لپتاپ ...