خرید قسطی گوشی s22 سامسونگ با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/13 15:42:54

یکی از گوشی‌های جذاب سامسونگ با طراحی شگفت انگیز، مدل s22 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی s22 سامسونگ با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی s22 سامسونگ با چک

گوشی s22 سامسونگ

یکی از دلایل بزرگی که شما تصمیم به خرید قسطی گوشی s22 سامسونگ می‌گیرید تراشه 4 نانومتری این دستگاه است. این تراشه قدرت سطح جهانی خود را وارد همه جنبه‌های این گوشی می‌کند و شما می‌‎توانید عکس‌های عالی در شب بگیرید. و همچنین در روز عکس‌های با وضوح بالا خواهید داشت. و همچنین تجربه شما از بازی با گوشی سامسونگ بهینه ترین حالت ممکن شده است. 

شرکت سامسونگ روی سخت افزار و نرم افزار این گوشی در سری پرو دوباره کار کرده است و هوشمندترین ابتکار خود را در حالت شب دوربین در اختیار مشتری‌ها قرار داده است. شما می‌توانید با سنسور پیکسل بزرگ، نور بیشتری در شب جذب کرده و برای نورپردازی سطح فیلم کم ترین صدای خش را داشته باشید. در حالی که شیشه و لنز فوق العاده واضح، نور اضافی لنز کم می‌شود و کادر واضح و روشنی در اختیارتان قرار دارد.

سامسونگ در سری s22 با 120 هرتز میزان ریفرش، حرکت در صفحه را برای شما روان کرده است، و طوری تنظیم شده است که نمایش صفحه بهینه‌ترین حالت ممکن می‌شود. خبر تازه و عالی برای سامسونگ دوستان این است که قالب آلومینیومی جلا داده شده گوشی مثل زره عمل می‌کند، هم جلو و هم پشت گوشی s22 سامسونگ مجهز به کورنینگ، گوریلا و گلاس ویکتوس می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی s22 سامسونگ با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ماندگاری شارژ بیش تر از یک روز  

هوش مصنوعی پیشرفته گوشی شما، 5000 میلی آمپر در ساعت قدرت را از امروز به فردایتان می‌برد. این امر باعث می‌شود گوشی سامسونگ شما هوشمندانه با طریقه استفاده از گوشیتان سازگاری پیدا کند و باتری را برای زمانی که بیش تر نیاز دارید ذخیره کند. مدت زمان نگه داری باتری گوشی سری s22 بیش تر از یک روز است. شارژ گوشی شما فوق العاده سریع انجام می‌شود که بیشتر از روزی که آن را به آداپتور 45 واتی وصل کردید دوام می‌آورد. با این مقدار باتری که در اختیار دارید می‌توانید هندزفری تو گوشی خود را در حرکت شارژ کنید یا آن را به دستگاه دیگر انتقال دهید. برای خرید قسطی گوشی s22 سامسونگ با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نگاه نرم افزاری به سری s22

سامسونگ در مقایسه با سری‌های قبل از s22 ویژگی‌های امنیتی و سفارشی سازی به سری s22 اضافه کرده است. شما می‌توانید ببینید که کدام نرمافزار درخواست اجازه می‌کند و مدیریت آن درخواست‌ها کمی آسان تر شده است. با این گوشی سامسونگ، سامسونگ و گوگل ویژگی‌های به اشتراک گذاریدر گوگل دو به ارمغان آورده است که به شما اجازه می‌دهد در تماس تصویری با مخاطبتان عکس‌ها را ببینید و یادداشت برداری کنید. داستان اصلی این است که سامسونگ افزایش پشتیبانی نرم افزاری خود را با گلکسی s22 شروع کرده است. این موضوع گوشی s22 سامسونگ را نسبت به دیگر گوشی‌های اندرویدی به سطح پشتیبانی بلند بالای اپل نزدیک می‌کند. با خرید اقساطی گوشی s22 سامسونگ با چک از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

سایت قسطی کلاب

خرید قسطی گوشی s22 سامسونگ را می‌توانید در سایت قسطی کلاب انجام دهید. شرایط خرید کالاها از جمله کالای دیجیتال در این سایت به صورت زیر است: نوع خرید اقساطی شما در این سایت استفاده از اعتبار می‌باشد. شما با توجه به شرکتی که از آن اعتبار دریافت کرده‌اید یکی از گزینه‌های صنعت و معدن، فرازاندیشان یا بای چک را انتخاب می‌کنید.

شما می‌توانید با مقدار اعتباری که دارید کل کالا را خرید نقدی داشته باشید یا این که بخشی از اعتبارتان را خرج کنید. میزان پیش پرداخت و تعداد اقساط برای هر شرکت متفاوت می‌باشد. با توجه به قیمت کالا و میزان اعتباری که دارید فروش قسطی شما قیمت گذاری می‌شود. یکی از مناسب‌ترین راه ‌های تهیه این گوشی، خرید اقساطی گوشی s22 سامسونگ از سایت قسطی کلاب است که بهترین شرایط اقساطی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی لپ تاپ دل با چک

فروش اقساطی لپ تاپ دل با چک
اگر تمایل به خرید اقساطی لپ تاپ دل با چک دارید به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

خرید اقساطی گلکسی بادز 2 پرو

خرید اقساطی گلکسی بادز 2 پرو
جذاب‌ترین و باکیفیت ترین هدفون بی سیم سامسونگ روانه بازار ایران شد. برای خرید اقساطی گلکسی بادز 2 پرو به بخش هدفون در دسته بندی...