خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/25 07:26:58

برای خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ با چک یا سفته الکترونیکی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ چکی



بررسی گوشی خوش قیمت سامسونگ!

امروزه بازار کالای دیجیتال یکی از پر رونق‌ترین بازار‌های جهان و کشور ما می‌باشد. در این بازار خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ و هر یک از محصولات این شرکت برای کاربران بسیار ایده‌آل خواهد بود. تمامی محصولات شرکت سامسونگ چه میان‌رده و چه پرچمدار  همگی دارای کیفیت بالا می‌باشند. به‌همین دلیل خرید این تولیدات به هر طریقی لذت‌بخش خواهد بود. با خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ از چه امکاناتی می‌توانید استفاده کنید؟ این مدل یکی از انواع مدل‌های میان‌رده سامسونگ می‌باشد. در این بخش به بررسی تخصصی این گوشی خواهیم پرداخت:

1.این گوشی در تاریخ 12 ژانویه 2023 به بازار جهانی عرضه شده است.
2.سیستم عاملی که این دیوایس به‌صورت اورجینال از آن استفاده می‌کند اندروید با ورژن 13 است. همچنین این سیستم عامل با استفاده از رابط کاربری با ورژن One UI 5 با این گوشی هماهنگ می‌شود.
3.طراحی این گوشی به گونه‌ای است که ابعاد آن برابر 167.7 در 78 در 9.1 میلی‌متر و وزن آن برابر 202 گرم خواهد بود.
4.جنس فریم این گوشی از پلاستیک می‌باشد. این موبایل در رنگ‌های سیاه، نقره‌ای، سبز کاهویی و قرمز به بازار عرضه شده است.
5.با خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ از یک صفحه‌نمایش 6.6 اینچی از نوع IPS LCD می‌توانید استفاده کنید. رزولوشنی که این مانیتور ایجاد می‌کند برابر 1080 در 2408 پیکسل می‌باشد.
6.در بخش سخت‌افزاری این گوشی از تراشه 8 هسته‌ای از نوع Samsung Exynos 1330 و در مدلی دیگر از تراشه MediaTek MT 6833 Dimensity 700 استفاده می‌نماید.
7.تراشه GPU این گوشی از نوع Mali-G68 MC4 و Mali-G57 MC2 در مدل‌های مختلف می‌باشد.
8.این دیوایس در مدل‌های 64 گیگابایت / 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت / 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت / 6 گیگابایت رم تولید شده است. این مدل‌ها از نظر قیمت هم با هم متفاوت هستند.
9.این دیوایس قابلیت استفاده از microSDXC با جایگاه اختصاصی را نیز دارد.
10.با خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ در پنل پشتی از یک دوربین 3 لنز با قدرت‌های 50، 2 و 2 مگاپیکسل استفاده نمایید.
11.دوربین سلفی این گوشی تک لنز و با قدرت 13 مگاپیکسل می‌باشد.
12.باتری این موبایل از نوع لیتیوم پلیمری و با قدرت 5000 میلی‌آمپر ساعت است. این باتری قابلیت فست شارژ با آداپتور 15 وات را نیز دارد. رابط اتصال شارژ این گوشی از نوع USB Type-C 2.0 است. همچنین این باتری قابلیت پشتیبانی  از OTG را دارد.
13.در بخش امکانات صوتی این گوشی از یک اسپیکر مونو با جک 3.5 میلی‌متری استفاده می‌نماید.
14.خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ منجربه استفاده از یک گوشی با سنسور‌های اثر انگشت در کنار گوشی، شتاب‌سنج،  ژیروسکوپ و قطب‌نما خواهد شد.
15.این گوشی دوسیم‌کارت  از جدیدترین تکنولوژی اینترنت همراه یعنی 5G می‌تواند استفاده کند.
16.این دیوایس دارای فناوری‌های وای‌فای، بلوتوث ورژن 5.2 و GPS نیز می‌باشد. 

خرید اقساطی گوشی a14 سامسونگ از قسطی کلاب

برای خرید قسطی گوشی a14 سامسونگ بهترین مجموعه قسطی کلاب است. در حال حاضر خرید نقدی برای همه به یک معضل تبدیل شده است. این مورد هم به دلیل وضعیت اقتصادی کشور و درآمد کم خانواده‌ها می‌باشد. یکی از راه‌کار‌هایی که در سال‌های اخیر برای بهبود این وضعیت پیشنهاد شده‌است خرید اقساطی می‌باشد. با این روش خانواده‌ها نیاز نیست به یکباره مبلغ زیادی را برای خرید یک وسیله صرف کنند.

یکی از فروشگاه‌هایی که در زمینه فروش قسطی جزو اولین‌ها می‌باشد قسطی کلاب است. این شرکت نه تنها انواع گوشی در برند‌های مختلف را به این روش به‌فروش می‌رساند. بلکه بسیاری از تولیدات دیگر در انواع دسته‌بندی از جمله: لوازم‌خانگی، انواع محصولات دیجیتال، لوازم جانبی و حتی خودرو را نیز به این روش در معرض فروش قرار داده است.

در خرید قسطی به ویژه خرید اقساطی آنلاین مجموعه‌ای که از آن خرید می‌کنید بسیار حائز اهمیت است. زیرا که شرایط این نوع خرید باید به‌صورت شفاف طراحی شود. شرایط برای خریدار نباید سخت و خسته‌کننده باشد. در صورتی که این شرایط برای کاربر سخت باشد ممکن است خریدار از این نوع خرید منصرف شود. در قسطی کلاب آسان‌ترین و شفاف‌ترین شرایط این نوع خرید قرار داده شده است. علاوه بر آن سامانه پرداخت آسان و امن نیز در این فروشگاه آنلاین قرار دارد. علاوه بر موارد ذکر شده تمام محصولات عرضه شده در این فروشگاه اورجینال و آک‌بند بوده و دارای گارانتی شرکتی می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی s22 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی s22 سامسونگ
اگر تمایل به داشتن یکی از گوشی‌های بالارده سامسونگ را دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید اقساطی...

خرید قسطی گوشی A32 سامسونگ

خرید قسطی گوشی A32 سامسونگ
گوشی جذاب و پرفروش a32 یکی از بهترین مدل‌های سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی A32 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی...