خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس سفته ای

تاریخ انتشار:
1403/2/27 10:16:37

شما می‌توانید برای خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس با چک یا سفته الکترونیکی به دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس سفته ای


برند معتبر جی پلاس!

شرکت‌های ایرانی تولیدکننده لوازم خانگی در طول چند سال گذشته پیشرفت قابل‌توجهی را تجربه کرده‌اند. همچنین باتوجه‌به ممنوعیت واردات لوازم خانگی خارجی، مشتریان ایرانی نیز اقبال بیشتری را به این محصولات نشان داده‌اند. در میان برترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی کشور باید به شرکت جی پلاس اشاره کنیم.

در این مقاله می‌خواهیم شما را با شرایط خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس در یکی از معتبرترین فروشگاه‌های آنلاین کشور یعنی فروشگاه قسطی کلاب آشنا کنیم. در این صورت اگر تمایل به شرکت در طرح‌های خرید اقساطی لوازم خانگی دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا مطالعه این مقاله را از دست ندهید. 

آیا جی پلاس برند معتبری است؟

بله! علی‌رغم اینکه عمر شرکت جی پلاس در ساختار فعلی خود به کمتر از 5 سال می‌رسد، باید در نظر داشته باشید که این شرکت زیر مجموعه‌ای از گروه گلدیران است. گروه گلدیران بیش از 50 سال است که نمایندگی انحصاری خدمات پس از فروش محصولات ال جی را در کشور ایران در اختیار داشته و از پرسنل با تجربه و آموزش‌دیده در سراسر کشور برخوردار است. شرکت جی پلاس با هدف تولید با آخرین تکنولوژی دنیا و ارائه سطحی برتر از خدمات پس از فروش وارد عرصه گردیده است.

انواع محصولات جی پلاس در حوزه لوازم خانگی

شرکت جی پلاس در حال حاضر چندین محصول مختلف را در حوزه لوازم خانگی تولید و روانه بازار کرده است. در ادامه شما را با انواع دسته‌بندی‌های لوازم خانگی جی پلاس آشنا می‌کنیم. برای خرید اقساطی لوازم خانگی جی پلاس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

•یخچال‌فریزر جی پلاس

شرکت جی پلاس انواع مختلفی از یخچال‌فریزر را تولید و روانه بازار کرده است. محصولات این شرکت در مدل‌های مختلف یخچال و فریزر بالا و پایین، سایدبای‌ساید و دوقلو تولید شده‌اند. رتبه انرژی یخچال فریزرهای جی پلاس ++A بوده و از تکنولوژی‌هایی همچون کمپرسور اینورتر، گردش چندگانه هوای تازه و سرمایش سریع برخوردارند.

•ماشین لباسشویی

شرکت جی پلاس ماشین لباسشویی‌های خود را در ظرفیت‌های مختلفی از 7 کیلوگرم تا 9 کیلوگرم تولید کرده است. لباسشویی‌های برند جی پلاس برنامه‌های شستشوی متنوعی را دارند و از سیستم‌های ضد لرزش و کم صدا برخوردارند. در ضمن تمامی لباسشویی‌های جی پلاس از تکنولوژی تنظیم خودکار میزان آب و شوینده به هنگام شست‌وشو برخوردار هستند.

•ماشین ظرف‌شویی

اگر به دنبال خرید یک ماشین ظرف‌شویی ایرانی با آخرین تکنولوژی روز بازار هستید، شما قادر خواهید بود تا انتخاب خود را از محصولات جی پلاس انجام دهید. ماشین ظرف‌شویی‌های جی پلاس صدایی بسیار کم در حد 40 دسی‌بل تولید می‌کنند که در نوع خود مثال‌زدنی هستند. همچنین برنامه‌های مختلف شست‌وشو از جمله شستشوی سریع، شست‌وشو با نصف ظرفیت و شستشوی هم‌زمان ظروف مختلف برخوردارند. در ضمن، برخورداری از موتور هوشمند BLDC باعث شده تا کمترین میزان مصرف انرژی را در بین ماشین ظرف‌شویی‌های ایرانی شاهد باشیم. با خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس از قسطی کلاب یک خریدب یادماندنی را تجربه کنید.

•تلویزیون جی پلاس

یکی دیگر از دسته‌بندی‌های لوازم خانگی جی پلاس را باید تلویزیون‌های این برند دانست که بیشترین تنوع را در بین رقبا دارند. امروزه امکان خرید تلویزیون‌های جی پلاس در سایزهای 32 اینچ تا 85 اینچ وجود داشته و تلویزیون‌های این شرکت با بالاترین کیفیت تصویر و قابلیت‌های هوشمند عرضه می‌شوند.

•کولرگازی

یکی دیگر از گزینه‌های خرید لوازم خانگی جی پلاس شناخته می‌شود که در دسته‌بندی‌های مختلفی توسط این شرکت تولید و عرضه شده‌اند. امروزه شما می‌توانید از بین اسپلیت، کولرگازی و داکت اسپلیت جی پلاس بسته به میزان استفاده و کاربری خود خریداری کنید. در ضمن این شرکت کولر گازی‌های خود را از ظرفیت 9 تا 60 هزار BTU/HR تولید می‌کند. 

خرید اقساطی لوازم خانگی جی پلاس

تا به اینجا، شما را با برند جی پلاس و محصولات این شرکت در حوزه لوازم خانگی آشنا کردیم. حال بنا به قولی که به شما داده بودیم، می‌خواهیم شما را با طرح‌های خرید قسطی لوازم خانگی جی پلاس در فروشگاه قسطی کلاب آشنا کنیم. شرکت قسطی کلاب یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین کشور شناخته می‌شود که در کنار امکان خرید نقدی، چندین طرح اعتباری را برای فروش قسطی انواع لوازم خانگی ایجاد کرده است. شما به‌عنوان فردی که تمایل به خرید اقساطی لوازم خانگی جی پلاس دارید، می‌توانید از یک یا چند طرح اعتباری به طور هم‌زمان برخوردار شده و اعتبار کافی را برای خرید اقساطی لوازم خانگی جی پلاس دریافت کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده محصولات جی پلاس در فروشگاه قسطی کلاب، می‌توانید به صفحه مخصوص این برند در وب‌سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید چای ساز میگل

خرید چای ساز میگل
چای ساز یکی از جدیدترین وسایل آشپزخانه است که در سال‌های اخیر طراحی شده و از فروش بالایی برخوردار می‌باشد. برای خرید اقساطی چای ساز ...

خرید اقساطي تلویزیون هوشمند آیوا

خرید اقساطي تلویزیون هوشمند آیوا
برند آیوا یکی از بهترین برندهای تولید گننده تلویزیون در ایران است. برای خرید اقساطي تلویزیون هوشمند آیوا به بخش تلویزیون در دسته بندی...