خرید اقساطی ساعت هوشمند هوآوی با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/28 22:09:35

برند هوآوی جر موفق‌ترین برندهای دنیا می‌باشد که محصولاتی با کیفیت دارد. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند هوآوی با سفته به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی ساعت هوشمند هوآوی با سفته


مشخصات ساعت هوشمند هوآوی

ساعت هوشمند هواوی (Huawei) با انبوهی از قابلیت‌ها و امکانات ارتباطی، سخت افزاری و نرم افزاری طراحی و تولید می‌گردد. ظاهر شیک و جذاب، در کنار قیمت مناسب، خرید قسطی ساعت هوشمند هواوی را مد نظر علاقمندان و دوستداران این گجت هوشمند و دوست داشتنی قرار داده است. طراحی باریک و در عین حال ساده ساعت‌های اسمارت برند هواوی، سلیقه‌ها و ذائقه‌های مختلف را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

برخورداری از صفحه نمایش باکیفیت و طراحی جذاب و چشم نواز، برخی از ویژگی‌های خرید اقساطی ساعت هوشمند هواوی را در بر می‌گیرد. شرکت هواوی برای مدل‌هایی مانند ساعت هوشمند واچ فیت (Huawei Fit) از نمایشگر مستطیلی 1.64 اینچی AMOLED بهره برده است. رزولوشن بالای این صفحه نمایش، قابلیت دید گسترده، واضح و بسیار باکیفیت را برای کاربر فراهم می آورد. همچنین، قابلیت تنظیم روشنایی خودکار ساعت، زمینه مناسب برای مشاهده صفحه نمایش را در نور خورشید به راحتی محقق می‌سازد. ضمنا، استفاده از شیشه خمیده 2.5D در قسمت فوقانی، ظاهری خاص و یونیک به اسمارت واچ هواوی بخشیده است.

دقت لمس نمایشگر بسیار بالا و تجربه کاربری فوق‌العاده را می‌توان از دیگر ویژگی‌های خرید قسطی ساعت هوشمند هواوی قلمداد نمود. دقت لمس بالای صفحه نمایش اسمارت واچ هواوی، تعامل با رابط کاربری را بسیار لذت بخش و آسان نموده است. ضمنا، خوانایی مطلوب صفحه نمایش، باعث حفظ طراوت رنگ‌ها شده است. این گجت پوشیدنی از سیستم عامل اختصاصی لایت او اس (Lite OS) بهره می‌برد. سادگی و راحتی این سیستم، در شارژدهی خوب و مطلوب ساعت هوشمند، نقش بسزایی ایفا می‌نماید. همچنین، تمام بخش های رابط کاربری این محصول، بدون ایجاد کوچک ترین لگ و روان و نرم اجرا می‌شوند. 

دیگر مشخصات ساعت هوشمند Huawei

وزن سبک و مناسب، ساخته شده بر اساس استانداردهای روز و تنوع طرح و رنگ، از دیگر مشخصات خرید اقساطی ساعت هوشمند هواوی به شمار می آید. وزن مناسب ساعت مانع از ایجاد فشار و متعاقب آن، خستگی دست کاربر می‌شود. ساعت‌های هوشمند هواوی مطابق با استاندارد ضد آب 5ATM ساخته می‌شوند. بر این اساس، اسمارت واچ‌های هواوی قابلیت دوام آوردن در زیر آب را دارند. باتری تعبیه شده برای ساعت هوشمند هواوی دوام و عملکرد مطلوبی از خود نشان می‌دهد. بر اساس اعلام سازنده، باتری دستگاه در صورت استفاده سنگین حدود 7 روز و در مصارف معمول، 10 روز دوام می‌آورد.

برخورداری Huawei Watch از حسگر اپتیکال ضربان قلب، در کنار الگوریتم‌های پیشرفته، برای پایش قلب در هنگام تمرینات بدنی، خواب و استراحت مورد استفاده واقع می‌شود. علاوه بر این، ساعت هوشمند هواوی قابلیت کنترل سطح اکسیژن خون را دارد. از این شاخصه به عنوان یک پارامتر بسیار مهم در پایش سلامت نام برده می‌شود. ضمنا، اتصال ساعت هوشمند به گوشی‌های اندرویدی از طریق بلوتوث صورت می‌گیرد. برای خرید قسطی ساعت هوشمند هواوی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قابلیت پشتیبانی از زبان های فارسی و انگلیسی، مجهز به فناوری مکان یابی (GPS)، ارتفاع سنج، گام شمار، ژیروسکوپ، حسگر Accelerometer (شتاب سنج)، دارای پردازنده مرکزی Kirin A1، بند ساخته شده از جنس سیلیکون، امکان نمایش وضعیت آب و هوا، تایمر، Notification شبکه‌های اجتماعی و هشدار تماس و پیام، ویژگی‌های فروش قسطی ساعت هوشمند هواوی را کامل می‌کند. 

بهترین شیوه خرید اقساطی ساعت هوشمند هواوی

مجموعه قسطی کلاب، زمینه مناسب برای خرید اقساطی ساعت هوشمند Huawei را برای علاقمندان به این گجت محبوب فراهم آورده است. متقاضیان می‌توانند برای اطلاع از ضوابط و شرایط و جزئیات این طرح به سایت اینترنتی Ghesticlub.com مراجعه نمایند. همچنین، در فروشگاه اینترنتی و آنلاین قسطی کلاب امکان خرید نقدی انواع کالای دیجیتال، برای خریداران فراهم شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی A14 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی A14 سامسونگ
یکی از گوشی‌های جدید سامسونگ با قیمتی مناسب و ظاهری بالارده روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی A14 سامسونگ به بخش موبایل در...

خرید اقساطی گوشی s20 fe

خرید اقساطی گوشی s20 fe
گوشی s20fe یک گوشی بالاره مقرون به صرفه است. برای خرید اقساطی گوشی s20 fe به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...