خرید قسطی ظرفشویی سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/5 20:50:10

برند سامسونگ هر سال محصولات جدیدی را به بازار عرضه می‌کند و در ساخت محصولات خودد از جدیدترین متد روز استفاده می‌کند. برای خرید قسطی ظرفشویی سامسونگ به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی ظرفشویی سامسونگ


ظروف براق با ماشین ظرفشویی جدید سامسونگ

برند سامسونگ یکی از بهترین برندهای کره جنوبی است که در حوزه لوازم خانگی و کالای دیجیتال فعالیت می‌کند. یکی از محصولات جذاب و پرفروش برند سامسونگ، ماشین ظرفشویی است. به تازگی برند سامسونگ از محصول جدید خود رونمایی کرده است. 

ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل ‎D164STS با طراحی زیبا روانه بازار شده و تاکنون فروش بالایی را از آن خود کرده است. در این مقاله قصد داریم در مورد ویژگی‌های این ماشین ظرفشویی اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر قصد خرید اقساطی ظرفشویی سامسونگ را دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید منحصر به فرد را انجام دهید.

شستشوی تحول آفرین

ماشین ظرفشویی سامسونگ دارای تکنولوژی ™WaterWall می‌باشد. این فناوری به گونه‌ای است که دیواری همه سویه برای آب پاشی را می‌سازد و تمامی ظروف را با شتاب بالا تمیز و براق می‌کند. 

در بسیاری از موارد پیش آمده که ظرفی در جایی قرار گرفته که در معرض آبپاشی نمی‌باشد و در آخر تمیز نشده و باید مجدد شستشو شود، ولی با کمک این تکنولوژی دیگر هیچ ظرفی کثیف نخواهد ماند. با خرید قسطی ظرفشویی سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

با ذرات سر سخت غذا خداحافظی کن!

به طور حتم برای شما پیش آمده که بعضی از ظروف چربی بالایی داشته باشند و یا ذرات سر سختی به آن‌ها چسبیده باشد، این موضوع سبب می‌شود که حتی ماشین ظرفشویی‌های معمولی قادر به پاکسازی این ذرات سخت نباشند، با این وجود برند سامسونگ ماشین ظرفشویی جدید خود را با فناوری ™Zone Booster ساخته است.

 این تکنولوژی دارای ناحیه شستشوی بسیار عریض می‌باشد و 3 نازل در سمت راست دارید و 5 نازل در سمت چپ که این طراحی سبب از بین رفتن سر سخت‌ترین ذرات در ظروف خواهد شد. برای خرید اقساطی ظرفشویی سامسونگ با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خشک کن اتوماتیک!

ماشین ظرفشویی جدید سامسونگ دارای خشک کن اتوماتیک با هوای آزاد است. زمانی که شستشوی ظروف شما تمام می‌شود، ماشین ظرفشویی سامسونگ به صورت اتومات درب خود را باز می‌کند و با کمک جریان عادی هوا به خشک کردن ظروف می‌پردازد، همچنین یک فن در سقف این ماشین ظرفشویی به کار رفته است که سبب بهتر خشک شدن ظروف خواهد شد. با خرید قسطی ظرفشویی سامسونگ از سایت قسطی کلاب ظروفی تمیز و درخشان داشته باشید!

شستشوی روزانه تنها در 55 دقیقه!

ماشین ظرفشویی جدید سامسونگ شستشوی ظروف را تنها در 55 دقیقه به همراه خشک کردن انجام می‌دهد، البته این برنامه شستشو مخصوص ظروف نیمه کثیف است. طراحی ماشین ظرفشویی جدید سامسونگ به گونه‌ای است که سبد بخش پایینی جای بسیار بزرگی دارد، به طوری که تمامی بشقاب‌ها با هر اندازه‌ای و ظروف بزرگ مانند ماهیتابه و قابلمه‌ها به سادگی در آن قرار می‌گیرند. با خرید اقساطی ظرفشویی سامسونگ از قسطی کلاب یک خرید خاطره انگیز را تجربه نمایید.

طراحی مدرن و مینیمال

ماشین ظرفشویی جذاب سامسونگ طراحی بسیار ساده و مدرنی دارد، این طراحی به سادگی با دیزاین هر آشپزخانه‌ای هماهنگ می‌شود و حتی قابلیت سفارش در حالت توکار را دارد. اگر به دنبال خرید یک ماشین ظرفشویی قدرتمند، زیبا و مدرن هستید، انتخاب ماشین ظرفشویی سامسونگ مدل ‎D164STS بهترین گزینه است.

قسطی کلاب و شرایط خرید قسطی ظرفشویی سامسونگ بدون ضامن

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب جز برترین وبسایت‌های ایرانی است که فروش آنلاین محصولات خود را به صورت نقدی و اقساطی امکان پذیر کرده است. مشتریان عزیز می‌توانند با توجه به شرایط و نیازی که دارند با چک یا سفته به خرید اقساطی انواع محصولات خانگی، دیجیتالی و کنسول بازی بپردازند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت وام خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید لوازم آشپزخانه بوش

خرید لوازم آشپزخانه بوش
برای خرید نقدی یا اقساطی لوازم آشپزخانه بوش بهتر است که یک سری اطلاعات راجب این برند بدانیم. بوش جزو برندهای بسیار قدیمی به حساب می ...

خرید قسطی فن سرمایش و گرمایش فلر

خرید قسطی فن سرمایش و گرمایش فلر
برند فلر یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین برندهای دنیا است که محصولات متنوعی را طراحی و تولید می‌کند. اگر تمایل به خرید اقساطی فن سرمایش و ...