خرید قسطی آیپد pro 2021

تاریخ انتشار:
1403/2/21 13:52:34

اگر شما هم جز علاقه مندان به خرید قسطی آیپد pro 2021 هستید، به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی آیپد pro 2021


ارائه توضیحاتی پیرامون آیپد پرو نسخه 2021

آیپد پرو 2021 یکی از مدرن‌ترین تبلت‌های موجود در بازار به شمار می‌رود. افرادی که نیاز به یک تبلت با تمام امکانات کاربردی و کیفیت فوق العاده بالا دارند، می‌توانند این محصول را انتخاب نمایند. آیپد پرو 2021 یکی از محصولات بسیار باکیفیت و قدرتمند شرکت اپل می‌باشد. شرکت اپل در سال 2021 با ارائه این تبلت توانست یک بار دیگر قدرت خود را در زمینه تولید انواع کالای دیجیتال به رخ رقیبان بکشد.

آیپد پرو 2021 را کمپانی اپل در تاریخ 20 آوریل سال 2021 معرفی کرد. بعد از معرفی اولیه در تاریخ 30 آوریل پیش فروش این تبلت آغاز شد. این تبلت از تاریخ 21 مه 2021 به طور رسمی منتشر شد و در اختیار علاقه مندان محصولات اپل قرار گرفت. برای خرید قسطی آیپد pro 2021 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

این تبلت 12.9 اینچی بوده و وزن آن 685 گرم می‌باشد. معمولا افرادی که قصد انجام کارهای حرفه‌ای مربوط به بیزینس خود را دارند، بیشترین بهره را از این تبلت خواهند برد. کیفیت و کارایی فوق العاده قطعات این تبلت باعث شده تا دوام بالا و عمر طولانی داشته باشد. کمپانی اپل رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای را برای این تبلت انتخاب کرده که هر دو رنگ بسیار زیبا و پر طرفدار هستند. با خرید اقساطی آیپد pro 2021 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

آیپد پرو 2021 را بیشتر بشناسیم!

شناخت کامل آیپد پرو نسخه 2021 برای افرادی که قصد خرید قسطی آیپد pro 2021 را دارند، یک امر ضروری به شمار می‌رود. عدم شناخت این محصول ممکن است افرادی که نیاز به تبلت دارند را در انتخاب مردد کرده و این موضوع ممکن است در عدم انتخاب صحیح  تاثیرگذار باشد. این تبلت از سیم کارت پشتیبانی کرده و به صورت تک سیم کارته می‌توان از آن استفاده کرد. صفحه نمایش مورد استفاده از نوع LiquidRetinaXDR mini-LED LCD می‌باشد. سایز این صفحه نمایش 12.9 اینچ و کیفیت آن نیز 2048 در 2732 پیکسل بوده که می‌‎توان تصاویر را با وضوح بسیار بالایی در آن مشاهده کرد.

آیپد پرو 2021 مثل سایر محصولات تولید شده در کمپانی اپل از سیستم عامل ios پشتیبانی می‌کند. ورژن iPadOS14.5.1 انتخابی هوشمند و کاربردی برای این تبلت از سوی کمپانی سازنده می‌باشد. شرکت اپل از نظر حافظه و رم تنوع زیادی را برای این تبلت در نظر گرفته است. این محصول با حافظه 128 و رم 8 گیگ، 256 با رم 8 گیگ، 512 با رم 8 گیگ، 1 ترابایت با رم 16 گیگ و 2 ترابایت با رم 16 گیگ تولید و روانه بازار شده است. هر فردی بر اساس نوع کاربری و نیاز خود می‌تواند مدل مورد نظر را تهیه کند. برای خرید اقساطی آیپد pro 2021 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

با استفاده از باتری 10758 میلی آمپری برای این تبلت، نگرانی خاصی بابت استفاده از آن باقی نمی‌ماند. نوع باتری لیتیوم پلیمری بوده که قابلیت تعویض هم ندارد. 5G بودن اینترنت این تبلت باعث شده تا افرادی که از آن استفاده می‌کنند، بتوانند از اینترنت با سرعت بالا بهره مند شوند. برای این تبلت دوربین‌های 12 و 10 مگاپیکسلی به همراه سلفی 12 مگاپیکسلی تعبیه شده تا بتوان برای ثبت تصویر و فیلم نیز از این محصول استفاده کرد. 

آشنایی با چگونگی خرید قسطی آیپد pro 2021

خرید اقساطی آیپد pro 2021 با توجه به قیمت نسبتا بالایی که دارد، گزینه‌ای بسیار کاربردی می‌باشد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب امکان خرید اقساطی تبلت اپل با بهترین شرایط ممکن را فراهم کرده است. راحت بودن شرایط خرید قسطی انواع کالای دیجیتال از فروشگاه قسطی کلاب باعث شده تا همه افراد امکان خرید اقساطی تبلت اپل را داشته باشند. در صورت تمایل می‌توانید آیپد پرو 2021 و سایر محصولات اپل را به صورت نقدی نیز از فروشگاه قسطی کلاب تهیه فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش تبلت اقساطی سامسونگ

فروش تبلت اقساطی سامسونگ
پیشنهاد ویژه قسطی کلاب به طرفداران محصولات سامسونگ، خرید تبلت های جدید سامسونگ می باشد که به تازگی در وبسایت قسطی کلاب موجود شده ...........

هارد اکسترنال ای دیتا اقساطی

هارد اکسترنال ای دیتا اقساطی
با افزایش کیفیت عکس ها و ویدئو هایی که ضبط می کنیم، نیاز به حافظه های خارجی برای ذخیره اطلاعات خود هستیم. هارد اکسترنال ای دیتا یکی از بهترین...