بستنی ساز آریته

تاریخ انتشار:
1403/2/27 10:52:19

بستنی همیشه جز خوراکی‌های دوستداشتنی بزرگسالان و کودکان است و داشتن یک بستنی ساز به شما کمک می‌کند که بستنی‌هایی با طعم‌های متفاوت و خوشمزه برای خود و عزیزانتان درست کنید. برای خرید اقساطی بستنی ساز آریته به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بستنی ساز آریته

بستنی ساز آریته

آریته یک شرکت تولید کننده محصولات نوآورانه و خلاق است و توانسته است تا سهم زیادی را در بازار نصیب خود کند. این شرکت با شرکت‌هایی مثل کنوود انگلستان و دلونگی ایتالیا همکاری داشته است. 

تولیدات این برند مواردی مانند فن، وسایل برقی آشپزخانه، وسایل نظافتی برقی، نسکافه‌ساز و محصولات دیگر است. در این جا قصد داریم با چند مدل بستنی‌ساز که از تولیدات این برند است، آشنا شویم. قابليت خرید نقدی یا اقساطی بستنی ساز آریته در قسطی كلاب فراهم شده است.

بستنی ساز آریته مدل 638

این مدل زیبا در رنگ سفید به بازار عرضه شده است، البته یک رنگ نارنجی قرمز نیز در ترکیب با سفید، به آن اضافه شده است که در قسمت دکمه‌های بالا و قسمت پایین قرار گرفته است. ترکیب رنگ سفید و نارنجی قرمز زیبایی خاصی را به این دستگاه داده است.

قطعات این بستنی ساز قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی را دارد. با خرید اقساطی بستنی ساز آریته كودكان خود را خوشحال كنيد.
این محصول، فاقد محفظه جمع‌آوری کننده سیم برق است. 

جنس آن نیز پلاستیکی می باشد. در ضمن هیچ محفظه اضافه‌تری برای نگهداری اقلام ندارد. یکی از ویژگی‌های مفید این دستگاه، وجود پایه ضد لغزش است که ایمنی و کار راحت را میسر می‌سازد. با به خرید نقدی یا اقساطی بستنی ساز آریته خانواده‌ای شاد و پرانرژی داشته باشيد!

بستنی ساز آریته مدل 630

از ویژگی‌های این محصول، وجود بدنه استیلی آن است. قطعات این دستگاه را نیز می‌توانید به راحتی در ماشین ظرفشویی خود بشویید. این وسیله با توان 10 ولت کار می‌کند و ابعادی در حدود 17 در 17 در 13.5 سانتی‌متر مکعب دارد. وزن آن کمتر از یک کیلوگرم می باشد. با خرید اقساطی بستنی ساز آریته انواع ميوه‌ها را تبديل به بستنی كنيد!

بستنی ساز آریته مدل 0634

این بستنی ساز به بستنی قیفی ساز معروف است. رنگ این محصول سفید قرمز است. دارای بدنه پلاستیکی و مخزن نچسب است. در حدود یک لیتر نیز ظرفیت دارد و وزن آن 3.6 کیلوگرم می باشد.

این محصول، قابلیت پیش خنک شدن دارد و می‌توان گفت برای استفاده 6 نفر مناسب است. جنس داخلی آن، از استیل است. این محصول با 200 وات قدرت کار می‌کند.

یکی از مزیت‌های این دستگاه آن است که می‌توانید مراحل ساخت را به علت شفاف بودن قسمت بالا مشاهده کنید. این محصول دارای 12 ماه گارانتی از طرف شرکت آریته است.

اصل این محصول ایتالیایی است ولی توسط شرکت چین و تحت نظارت ایتالیا تولید می‌شود. محدوده کاری این دستگاه نیز بین 220 تا 240 ولت است. با خرید بستنی ساز آریته هر روز بستنی قيفی بخوريد!

بستنی ساز آریته مدل 635

این محصول نیز با توان 45 وات کار می‌کند و وزنی در حدود 3 کیلوگرم دارد. جنس بدنه پلاستیکی دارد. با پایه ضد لغزش آن قادريد با اطمينان بيشتری كار بستنی‌سازی خود را انجام دهيد. می‌توانید به راحتی قطعات آن را در ماشین ظرفشویی بگذاريد. با خرید اقساطی بستنی ساز آریته گرمای تابستان را تحمل نمی‌كنيد!

خرید نقدی بستنی ساز آریته

برای تهیه بستنی‌ساز آريته به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید و از خدمات فروش نقدی و اقساطی آن استفاده کنید. در خرید نقدی مبلغی کمتر می‌پردازد، در خرید اقساطی با پرداخت کمی بیشتر می‌توانید به یکی از سه روش خرید موجود عمل کنید و درخواست خرید اعتباری داشته باشید. پيشنهاد ما اين است كه هرچه سریع‌تر نسبت به خرید نقدی یا اقساطی بستنی ساز آریته اقدام فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس با حکمت کارت

خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس با حکمت کارت
برند جی پلاس با ارائه بهترین محصولات تاکنون توانسته طرفداران بسیاری را جذب کند. برای خرید اقساطی تلویزیون جی پلاس با ...

خرید قسطی لباسشویی سامسونگ

خرید قسطی لباسشویی سامسونگ
برند سامسونگ در حوزه لوازم خانگی رتبه یک جهان است و محصولات مدرن و باکیفیتی دارد. برای خرید قسطی لباسشویی سامسونگ به بخش ماشین...