خرید اقساطی موبایل a12 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/3 21:17:36

یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ مدل a12 است. برای خرید اقساطی موبایل a12 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی موبایل a12 سامسونگ

سخن ابتدایی

وسیله جادویی و پرطرفدار گوشی موبایل در سراسر دنیا در هر زمان طرفداران زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. امروزه با توجه به افزایش نوسانات قیمت‌ها، قیمت این کالای محبوب نیز به میزان قابل مشاهده‌ای بالا می‌باشد. یکی از محصولات منتخب میان علاقه مندان به این وسیله، گوشی سامسونگ مدل a12 می‌باشد. این محصول با کارایی بی‌نظیری طرفداران زیادی را برای خود جذب کرده است. ما در این مقاله شما را با خرید قسطی گوشی a12 و ویژگی‌های این محصول آشنا می‌نماییم. با ما همراه باشید.

ویژگی گوشی سامسونگ a12 چیست؟

شرکت منتخب سامسونگ در میان برندهای مختلف گوشی‌های هوشمند موبایل، از لحاظ کارایی و میزان کیفیت در جایگاه بسیار ویژه‌ای قرار دارد. گوشی سامسونگ طرح a12 قابلیت‌های بی‌نظیری را برای مخاطبان خود فراهم کرده است. این مدل گوشی موبایل از لحاظ قیمت در مقابل کیفیت محصول، دارای صرفه اقتصادی بسیار مناسبی است. از شاخصه‌های مثبت این گوشی هوشمند می‌توان به ویژگی‌های زیر اشاره کرد:

✔دارای ترکیبی از بدنه پلاستیک و شیشه.
✔دارای دو عدد سیم کارت.
✔حافظه داخلی 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت.
✔سایز صفحه نمایش به ابعاد 6.5 اینچ.
✔دارای پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای.
✔دارای پردازنده گرافیکی .powerVR
✔رنگ بندی‌های متفاوت آبی، سفید و مشکی.
✔ساپورت شبکه‌های ارتباطیG 2، G3، 4G.
✔دارای فناوری ارتباطی GPRS و Wi-Fi و بلوتوث.
✔تعداد دوربین‌ها: 4 ماژول دوربین.
✔دارای رزولوشن عکس 48 مگاپیکسل.
✔سایر ویژگی‌های دوربین عکاسی: 4 عدد دوربین در قاب پشت گوشی، دوربین نخست از نوع عریض یا به اصطلاح wide می‌باشد.
دوربین دوم از نوع فوق عریض یا به اصطلاح Ultrawide.
دوربین سوم از نوع ماکرو است.
دوربین چهارم برای طراحی عمق در تصویر و همچنین عکاسی پانوراما و همچنین ویژگی عکاسی HDR استفاده می‌شود.
✔ویژگی دوربین سلفی: رزولوشن 8 مگاپیکسل.
✔قابلیت تعویض باتری ندارد.
دارای یک باتری لیتیوم-پلیمری با میزان ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت می باشد.
دارای قابلیت شارژ سریع باتری با توان 15 وات است.
✔سایر ویژگی‌های نرم افزاری: قابلیت نمایش فایل های متنی از نوع pdf.
دارای نرم افزار ویرایش عکس. ساپورت تمامی شبکه های اجتماعی.
پشتیبانی از تمامی امکانات سرویس های گوگل.

خرید اقساطی کالای دیجیتال

قطعا برای شما این سوال پیش خواهد آمد که چگونه می‌توان خرید اقساطی گوشی a12 انجام داد؟ خرید اقساطی گوشی سامسونگ را می‌توانید با استفاده از شرایط فروش قسطی که در بازار وجود دارد، به راحتی و در سریع ترین زمان انجام دهید. یکی از سایت‌های بسیار معتبر که فروش اقساطی گوشی سامسونگ مادیران را پشتیبانی می‌نماید، سایت قسطی کلاب می‌باشد. 

در این سایت شما می‌توانید خرید قسطی گوشی a12 را به راحتی انجام دهید. در سایت قسطی کلاب علاوه بر خرید اقساطی گوشی a12، می‌توانید به مشاهده برندهای مختلف گوشی‌های هوشمند بپردازید و به آسانی ویژگی‌های مختلف آن‌ها را با یکدیگر بررسی نمایید. علاوه بر این در این سایت می‌توان به خرید محصولات مختلف دیگری مانند انواع لپ تاپ‌ها، تلویزیون‌ها، هارد اکسترنال‌ها و انواع مختلف وسایل برقی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و سایر وسایل مورد نیاز اشاره نمود.

سخن پایانی

گوشی سامسونگ طرح 12a ویژگی‌های بسیار زیادی را به همراه قیمت مناسب در اختیار کاربران خود  قرار می‌دهد. خرید قسطی گوشی a12 را می‌توانید بصورت قسطی در سایت قسطی کلاب انجام دهید. برای خرید اقساطی گوشی a12 ابتدا وارد سایت قسطی کلاب شوید و کالا را در سبد محصولات انتخاب شده خود قرار دهید. در این سایت از تضمین سلامت کالا برخوردار شوید. با تحویل بسیار سریع و در کمترین زمان ممکن، محصول انتخابی خود را دارا شوید. خشنودی و رضایت شما از سایت قسطی کلاب آرزوی دیرینه این مجموعه است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی سامسونگ a31

خرید گوشی سامسونگ a31
سامسونگ یک تولید کننده معتبر در زمینه گوشی‌های روز دنیا است که انواع محصولات خود را باکیفیت عالی به فروش می‌رساند. برای خرید نقدی یا اقساطی...

خرید قسطی موبایل ریلمی

خرید قسطی موبایل ریلمی
یکی از بهترین برندهای تلفن همراه ریلمی می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل ریلمی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...