خرید قسطي سیم کارت

تاریخ انتشار:
1403/2/16 02:28:33

داشتن یک سیم کارت دائمی برای هر فردی بسیار لازم و ضروری است. اگر شما تمایل به خرید قسطي سیم کارت دارید به بخش سیم کارت در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید قسطي سیم کارت


سیم کارت همراه اول

در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چرا سیم کارت همراه اول، بهترین اپراتور ایرانی می‌باشد. قبل از هر چیز باید نگاهی بر تاریخ ظهور سیم کارت‌های برتر ایران بیندازیم. قابلیت خرید قسطي سیم کارت در قسطی کلاب فراهم شده است.

تاریخ ظهور

در سال 1372 اپراتور همراه اول که تحت نظر شرکت مخابرات بود، تاسیس شد. اکنون این شرکت دارای بالاترین آمار از نظر بیشترین تعداد مشتری است.

در سال 1385 اپراتور ایرانسل در سه شهر ایران فعالیت می‌کرد و هدف آن ارائه خدمات اینترنت بود، همچنین کمپانی MTN آفریقای جنوبی یکی از سرمایه ‌گذاران ایرانسل بود.

در سال 1386 اپراتور رایتل تاسیس شد، ولی به دلیل بروز پاره‌ای از مشکلات در سال 1389 مجوز فعالیت خود را دریافت نمود و شروع به ارائه سیم‌کارت کرد. مکالمات تصویری و نسل سوم تلفن همراه از جمله اهداف این شرکت بود.

فناوری‌ها

اپراتور برتر همراه اول در ابتدای کار تنها بر روی امکان برقراری تماس‌های صوتی تمرکز داشت، ولی پس از ده سال سرویس پیامک را نیز به خدمات خود افزود. پس از پانزده سال هم سرویس اینترنت به این خدمات اضافه شد. مزیت این سرویس از آنجایی شروع شد که اینترنت ارائه شده از نسل چهارم و ارتقا یافته ئارد این سیستم شد.

اپراتور ایرانسل که با هدف سرویس دهی اینترنت به فعالیت پرداخته بود، دو سال پس از تاسیس سرویس اینترنت‌دهی را به نسل 2.75 ارتقا داد. البته، در حال حاضر از نسل چهارم تلفن استفاده می‌کند.

اپراتور رایتل که دورتر از رقبای خود وارد میدان شده، با نسل سوم وارد عمل شد و قدرت و سرعت بهتری را ارائه داد. در حال حاضر هنوز هم این اپراتور از نسل سوم بهره‌مند است. با خرید اقساطي سیم کارت بهترین انتخاب را خواهید داشت.

پوشش و سرعت اینترنت

طبق اظهارات، هر سه اپراتور در پایتخت پوشش‌دهی کاملی دارند. با این وجود، پرسرعت‌ترین سرویس را اپراتور همراه اول ارائه می‌دهد. این اپراتور در جاده‌ها و شهرستان‌ها هم خدمات خوبی ارائه داده است. پس از آن، ایرانسل از نظر سرویس‌دهی در حد مطلوبی بود و از سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل، استقبال خوبی به عمل آمد.

قدرت اصلی رایتل، سرویس مکالمه تصویریش بود که مسدود شد، بنابراین این سیم‌کارت بر روی سرویس اینترنت پرسرعتش تمرکز دارد، ولی از مشترکین به مراتب کمتری برخوردار است. با خرید نقدی یا اقساطی سیم کارت همراه اول یک پوشش‌دهی مناسب را در همه کشور تجربه کنید.

با توجه به این مطالب، همراه اول از قدمت، فناوری، پوشش و سرعت اینترنت بهتری برخوردار است و مشترکین بیشتری نسبت به رقبای خود دارد. بیایید نگاهی به تعرفه‌های مکالمه، پیامک و برخی از خدمات این اپراتور بیاندازیم. با خرید قسطي سیم کارت کیفیت و سرعت را مقایسه کنید!

تعرفه‌ مکالمه

یکی از اقدامات صورت گرفته توسط این اپراتور، شروع به یکسان سازی و برابری تعرفه مکالمات کرد به طوری که هزینه مکالمات آزاد را برای همه تماس‌های داخل و خارج از شبکه همراه اول، برابر محاسبه می‌کند. این طرح از مهر سال 1397 اجرا شده است و هر دو سیم‌کارت دائمی و اعتباری شامل این طرح می‌شوند. طبق این تعرفه، قیمت هر دقیقه مکالمه برابر با 899 ریال است.

محاسبه تعرفه بر حسب معیار ثانیه انجام می‌شود. طرح یکسان‌سازی به صورت خودکار فعال است و نیاز به هیچ گونه اقدام اضافه‌تری نیست. باید توجه داشته باشید که مشترکین اعتباری ملزم به پرداخت 9% مالیات هستند. این مالیات مربوط به ارزش افزوده است که در زمان فعال‌سازی سرویس کم می‌شود. با خرید اقساطي سیم کارت همه چیز به سود مشتری خواهد بود!

تعرفه پیامک

هزینه سرویس پیامک برای هر پیامک‌ فارسی به ازای هر صفحه 106 ریال و برای هر پیامک انگلیسی 264 ریال است.

تعرفه اینترنت نوترینو برای سیم‌ کارت اعتباری

هزینه سرویس نوترینو برای هر کیلو بایت انتقال دیتا در سایت‌های انتخاب شده داخلی برابر 0.3 ریال و برای سایت‌های خارجی برابر با 0.6 ریال است. با خرید قسطي سیم کارت سرویس‌دهی به روز شده‌ای دریافت کنید!

خدمات رایگان

اگر بخواهيد سيم‌كارت نسل سوم را به نسل چهارم تغيير دهيد، سلب امتياز كنيد، خط اعتباری خود را فعال نماييد و سيم‌كارت اعتبای خود را به سيم‌کارت دائمی تبدیل کنید، از شما هیچ هزینه‌ای بابت این خدمات، دریافت نمی‌شود.

پیشنهاد ویژه خرید سیم کارت همراه اول

اگر مایل به خرید یک سیم‌کارت معتبر با شماره مناسبی هستید، می‌توانید به قسطی کلاب مراجعه کنید. حتی این امکان را دارید تا خرید شماره‌های رند را از طریق اقساط انجام دهید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي سیم کارت از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی سیم کارت با شماره رند

فروش قسطی سیم کارت با شماره رند
شماره سیم کارت شما یکی از معرف های شما در جامعه می باشد، حال اگر شماره سیم کارت شما رند باشد جلوه زیبایی بین اطرافیان شما پیدا می کند...........

خرید سیم کارت 0912

خرید سیم کارت 0912
سیم کارت ها یکی از اصلی ترین وسایل ارتباطی هستند که اکثر مردم در سراسر جهان از آن ها استفاده می کنند. در گذشته گوشی ها تنها با استفاده...