خرید قسطي تبلت اپل

تاریخ انتشار:
1403/2/28 06:32:25

کمپانی اپل بهترین و مدرن‌ترین تبلت‌های دنیا را طراحی و تولید کرده است. برای خرید قسطي تبلت اپل به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطي تبلت اپل

بررسی آیپد 

کمپانی اپل تصمیم گرفت برای استفاده دانش‌آموزان و دانشجویان تبلت مقرون به صرفه‌ای با نام آیپد تولید کند. این آیپدها از Apple Pencil Series 1 و کیبوردهای هوشمند پشتیبانی به عمل می‌آورد. در ادامه قصد داریم تا تبلت مدل iPad 10.2 inch 2019 WiFi را معرفی کنیم.

این تبلت ابعادی برابر با 7.5 × 174.1 × 250.6 میلی‌متر مکعب و وزنی معادل 483 گرم دارد. اگرچه قابلیت پشتیبانی از هیچ سیم‌کارتی ندارد، ولی دارای امکانات به روزی می‌باشد.

برای مثال از حسگر اثر انگشت بهره مند است، همچنین کیفیت ساخت مطلوبی دارد و با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم طراحی شده است.  این تبلت زیبا در سه رنگ پرفروش خاکستری، نقره‌ای و طلایی به فروش می‌رسد و قابلیت خرید قسطي تبلت اپل در قسطی کلاب فراهم شده است. 

مشخصات نمایشگر

این آیپد دارای یک صفحه نمایش 10.2 اینچی است که در محدوده فرکانسی 2160 در 1620 عمل می‌کند. بدین ترتیب تراکم پیکسلی آن 264 پیکسل در هر اینچ می‌باشد، همچنین از قابلیت‌های لمسی و یک محافظ بهره‌مند است که آن را در برابر جذب چربی حفظ می‌کند. با خرید اقساطي تبلت اپل فیلم ببینید، بازی کنید و لذت ببرید!

مشخصات فنی

iPad 10.2 از تراشه ساخت شرکت اپل با نام A10 Fusion برخوردار است. این تراشه دارای یک پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای می‌باشد که در محدوده فرکانس 2.34 گیگاهرتز عمل می‌کند و پردازنده گرافیکی این دستگاه از نوع PowerVR Series7XT Plus می‌باشد.

این آیپد استثنایی دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی است. متاسفانه نمی‌توانید از کارت حافظه جانبی برای افزایش میزان ذخیره سازی استفاده کنید. علاوه بر این‌ها یک پردازنده کمکی M10 نیز وجود دارد که به پردازش‌های حرکتی مجهز می‌باشد. با خرید قسطي تبلت اپل یک محصول درجه یک داشته باشید!

دوربین اصلی و سلفی

دوربین اصلی این تبلت یک لنز 8 مگاپیکسلی فاقد فلش می‌باشد که دارای فاصله کانونی 31 میلی‌متر است. این دوربین، مجهز به فناوری‌هایی مثل فوکوس اتوماتیک، قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها، قابلیت تشخیص چهره و لبخند، قابلیت فوکوس با اشاره بر روی سوژه، قابلیت عکاسی پانوراما تا 43 پیکسل و قابلیت عکاسی HDR است.

از نظر کیفیت فیلمبرداری نیز دارای قابلیت فیلم برداری با رزولوشن 1920 در 1080 و با سرعت 30 فریم بر ثانیه می‌باشد و فیلم برداری با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل و سرعت 120 فریم بر ثانیه دارد.

دوربین دوم یک حسگر 1.2 مگاپیکسلی می‌باشد که از یک لنز 31 میلی‌متری برخوردار است. این سلفی قادر به فیلم برداری با کیفیت 1280 در 720 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه می‌باشد و قابلیت‌هایی مثل عکاسی HDR و تشخیص چهره دارد. با خرید اقساطي تبلت اپل کارهای خود را حرفه‌ای انجام دهید!

امکانات و تجهیزات خاص

در این تبلت از حسگرهایی مثل فشارسنج، شتاب سنج، قطب نما، اثر انگشت، ژیروسکوپ و سنجش نور محیط استفاده شده است، همچنین مجهز به بلندگوی استریو می‌باشد. علاوه بر این از جک 3.5 میلی‌متری صدا برخوردار است و دارای فناوری‌های ارتباطی اتصال بلوتوث و وای‌فای می‌باشد. این تبلت دارای تکنولوژی مکان یابی است و درگاه ارتباطی لایتنینگ دارد. با خرید قسطي تبلت اپل یک دستگاه با ویژگی‌های خاص داشته باشید!

باتری نیرومند

تبلت اپل دارای یک باتری 32.9 وات ساعتی است که می‌تواند تا ده ساعت شارژ را برای شما به ارمغان آورد. در این تبلت از قابلیت‌های متفاوتی مانند بهره‌مندی از دستیار صوتی اپل یا سیری، مجهز بودن به سرویس‌های آی کلود یا ابری، قابلیت حذف صداهای مزاحم در زمان مکالمه و میکروفون دوم برخوردار هستید.

اقلام همراه

همراه با این تبلت از یک دفترچه راهنما، یک کابل لایتنینگ و یک شارژر بهره‌مند خواهید شد.

پیشنهاد جذاب خرید تبلت اپل از قسطی کلاب

اگر شما هم دانش آموز یا دانشجو هستید و به این تبلت علاقه‌مندید، می‌توانید برای خرید آن از طریق قسطی‌کلاب اقدام فرمایید. در قسطی‌کلاب تسهیلاتی وجود دارد که شما را قادر می‌سازد تا از خدمات خرید اقساطی کالاهای دیجیتالی برخوردار شوید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطي تبلت اپل از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی poco m4 pro شیائومی

خرید قسطی poco m4 pro شیائومی
جز برترین گوشی‌های شیائومی مدل پوکو m4 پرو می‌باشد. برای خرید قسطی poco m4 pro شیائومی به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید قسطی موبایل s21 fe

خرید قسطی موبایل s21 fe
یکی از گوشی‌های مشهور و استثنایی سامسونگ بی شک مدل s21 fe می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل s21 fe به بخش موبایل در دسته بندی کالای...