خرید قسطی سیم کارت با شماره رند

تاریخ انتشار:
1403/2/15 17:22:01

سیم کارت‌های متنوعی در ایران وجود دارند که با شماره‌های رند به فروش می‌رسند و از قیمت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند. برای خرید اقساطی سیم کارت با شماره رند به بخش سیم کارت در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی سیم کارت با شماره رند


سیم کارت همراه اول

همراه اول یکی از مهمترین اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات سیم کارت در ایران می‌باشد که در حدود 73 میلیون مشترک دارد و توانسته بیش از 70 هزار کیلومتر پهنای جاده‌های ایران را تحت پوشش خود قرار دهد. 

این شرکت با ارائه خدمات مناسب در خصوص مکالمات، بسته‌های اینترنتی و پیامک توانسته به بزرگ‌ترین بازار فروش سیم‌ کارت در داخل کشور دست یابد. قابلیت خرید اقساطی سیم کارت با شماره رند در قسطی کلاب فراهم شده است.

خیلی از افراد برای رونق کسب و کار خود ترجیح می‌دهند تا از شماره‌های رند استفاده نمایند. شاید شما نیز از علاقه‌مندان به خرید سیم کارت‌های همراه اول باشید. قبل از هر چیز باید بدانید که این شماره‌های رند از انواع و اقسام متداولی در بازار برخوردار می‌باشند. در ادامه قصد داریم تا به انواع و اقسام این شماره‌های رند اشاره کنیم.

شماره‌های رند آینه‌ای

در این شماره‌ها حداقل چهار رقم و یا بیشتر به صورت متقارن قرار گرفته‌اند، برای نمونه این شماره‌ها به صورت 8668 و یا 142241 می‌باشد. با خرید قسطی سیم کارت با شماره رند زودتر به مقصد برسید!

شماره‌های رند افزایشی یا کاهشی

شماره‌های رندی که از اول در ابتدای خط به صورت زوج شماره‌هایی افزایش و یا کاهش می‌یابد. مانند 4456 این تکرار می‌تواند رند پله‌ای از آخر باشد یعنی در انتهای خط حداقل چهار رقم و یا بیشتر افزایش و یا کاهش می‌یابد.

شماره‌های رند پله‌ای

شماره‎‌های رند به صورت پله‌ای در رقم ابتدایی و انتهایی به صورت پشت سر هم قرار می‌گیرند و دو رقم دو رقم افزایش و یا کاهش دارند. مانند 838485 با خرید اقساطی سیم کارت با شماره رند سرشناس شوید!

شماره‌های رند تاریخ تولد

شماره‌های رندی كه در رقم ابتدا یا انتهای آنها مطابق با تاریخ سال تولد است مثل 1376 که جذابیت ویژه‌ای دارد.

شماره‌های رند ترازویی

در این شماره‌ها، چند رقم در دو  مثب ترازو طرف تکرار می‌شود. مانند 745238754 با خرید اقساطی سیم کارت با شماره رند یکخرید لذت بخش را تجربه کنید.

شماره‌های رند ترتیبی

در این شماره‌ها، ارقام به ترتیب در ابتدای خط وجود دارند و یا رقم‌های آخر به صورت ترتیبی تکرار می‌شوند، مثل 34567 که به ذهن به سادگی سپرده می‌شود.

شماره‌های رند دارای پیش شماره

در شماره‌های رند یکی از پیش شماره‌های همراه اول در خط تکرار شده است، مانند 0912  0938 که مدل جذابی می‌باشد.

شماره‌های رند تكراری

در شماره‌های رند دو رقم یا بیشتر تكرار می‌شوند مانند 0066 با خرید قسطی سیم کارت با شماره رند در ذهن‌ها بمانید!

شماره‌های رند با جفت تكرار

در این شماره‌های رند به صورت جفت از اول مثل 4545 خطوط چهار رقم ابتدایی بعد از پیش شماره تکراری است. رند جفت جفت از آخر درست مانند حالت قبل در انتها قرار می‌گیرد.

شماره‌های رند كلمه‌ای

در این شماره‌های رند ارقام می‌توانند از نظر لاتین بر روی صفحه نمایش کلماتی را ایجاد کنند. برای نمونه شماره 6624236 با کلمه محمد همخوانی دارد.

شماره‌های رند تکراری

در این شماره‌ها شش رقم به صورت زوج‌های تکراری می‌باشد مثل 232323 و درست مانند حالت قبل در انتها به صورت زوج‌های تکراری باشد.

شماره‌های رند دهدهی و یا صدصدی

در این شماره‌های رند، شماره‌ها پس از پیش شماره به صورت ده تایی و مضرب‌های 10 تکرار می‌شوند یا رند دهدهی یا صد صدی از آخر درست مانند حالت قبلی ولی در انتها شماره‌های دهگان یا صدگان تکرار می‌شوند، مانند 304060 که بهترین مدل شماره است.

شماره‌های رند در گفتار

این شماره‌های رند به راحتی در گفتار بیان می‌شوند، مانند 562562 که آسانی خاصی برای به ذهن سپردن دارد.

شماره‌های رند هزاری یا میلیونی

در این شماره‌های رند، شماره‌ها پس از پیش شماره به صورت هزارتایی و یا میلیونی تکرار می‌شوند و یا در آخر ارقام این اتفاق پیش می‌آید، مانند 8000 یا 70000 که گران قیمت‌ترین شماره است.

سایر شماره‌های رند

در این شماره‌های رند نوعی راحتی و نظم در حفظ کردن و بیان کردن شماره وجود دارد که ممکن است در طبقه‌بندی‌های بالا بیان نشده باشد. به هر حال وجود شماره‌های رند کمک می‌کند تا کسب و کار شما بهتر شود. با شما تماس بیشتری گرفته شود. میزان فروشتان بالاتر رود و بهره‌وری در کارتان حاصل شود.

برای داشتن یک شماره رند از اپراتور همراه اول می‌توانید به قسطی‌کلاب مراجعه نمایید تا تبدیل به یک ستاره شوید. به علاوه از خدمات اقساطی این فروشگاه در جهت خرید یک شماره رند استفاده نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی سیم کارت با شماره رند از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی سیم کارت همراه اول

خرید قسطی سیم کارت همراه اول
خرید سیم کارت با شماره رند برای رونق یک کسب و کار حرفه ای بسیار مهم است، اما قیمت آن به قدری بالا است که اغلب افراد در شروع کار خود قادر به خرید...

خرید سیم کارت همراه اول قسطی

خرید سیم کارت همراه اول قسطی
داشتن یک سیم کارت همراه اول با شماره رند می تواند در رشد و پیشرفت کسب و کار شما بسیار تأثیرگذار باشد. برای خرید اقساطی انواع سیم کارت همراه اول...