قیمت سیم کارت 912 اقساطی

تاریخ انتشار:
1403/2/29 14:02:27

فروش اقساطی سیم کارت

برای خرید اقساطی سیم کارت رند 912 به بخش سیم کارت سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


قیمت سیم کارت 912 اقساطی


خرید سیم کارت 912 دائمی امروزه برای افراد بسیاری امری کاملا ضروری است.اگر یک شرکت معتبر و بزرگ را مدیریت می کنید داشتن یک سیم کارت دائمی با شماره رند می تواند به بهبود شرایط شغلی شما کمک شایانی کند.اگر قصد تبلیغ شرکت خود را دارید سعی کنید از شماره های دائمی که تا حد زیادی رند هستند استفاده کنید.

این شماره ها به طور ناخودآگاه در ذهن افراد باقی می ماند و این امر می تواند مشتریان بالقوه و بالفعل را شما را تا حد زیادی افزایش دهد.قیمت سیم کارت 912 رند در بازار حتی می تواند تا چند صد میلیون نیز برسد.البته مقدار هزینه ای که برای خرید سیم کارت می کنید باید متناسب با سایر هزینه ها باشد.افراد بسیاری معتقدند که هزینه زیادی که صرف خرید سیم کارت رند می شود را می توان در امور دیگر استفاده کرد و نتیجه مناسب تری گرفت. 

سیم کارت های دائمی را می توانید به صورت قسطی و یا نقد از مراکز معتبر خریداری کنید. سیم کارت 912 اقساطی می توانند کار کرده و نو باشند و با توجه به میزان رند بودنشان قیمت های متفاوتی از چند میلیون تا چند صد میلیون دارند.با خرید از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب می توانید انواع شماره های سیم کارت 912 رند و معمولی صفر و کارکرده را با قیمتی مناسب و به شکل قسطی و  نقدی برای خودتان و یا شرکتتان تهیه کنید.

 تاثیر سیم کارت 0912 رند و معمولی، ثابت و اعتباری:

همانطور که در بالا نیز اشاره شد اگر شما یک شرکت تازه تاسیس و بزرگ هستید که نیاز به تبلیغات و بازاریابی دارید، یکی از گزینه ها برای گسترش کسب و کار و افزایش مشتری استفاده از سیم کارت 912 با شماره رند است.یکی از موارد جالب در انتخاب شماره تلفن برای شرکت خود آن است که بدانید افراد به طور ناخودآگاه در تبلیغات به شماره های دائمی نسبت به شماره های اعتباری، بیشتر اعتماد می کنند.

پس در گام اول یک سیم کارت دائمی مورد نظرتان باشد و در گام دوم نسبت به هزینه ای که در دست دارید سعی کنید سیم کارت با شماره رند انتخاب کنید تا به ذهن سپردن آن راحت باشد.بنابراین می توان گفت با آگاهی از قیمت سیم کارت 912 اقساطی می توانید به راحتی به اهدافتان دست پیدا نمایید. 


تفاوت قیمت سیم کارت 912 معمولی و رند:

امری بدیهی است که قیمت سیم کارت 912 رند و معمولی با یکدیگر بسیار متفاوت است.هرچه میزان رند بودن شماره بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر است. سیم کارت های معمولی دائمی کارکرده و یا صفر معمولا قیمتی بین 2 تا 12 میلیون دارند در حالی که برای خرید سیم کارت رند باید از چند ده میلیون تا چند صد میلیون هزینه کنید.برای مثال گرانترین شماره رند همراه اول قیمت یک میلیارد و 300 میلیون تومان دارد!

خرید سیم کارت 912 قسطی:

همانطور که در بالا نیز اشاره شد سیم کارت 0912 رند قیمت های بسیار بالایی دارد که افراد زیادی قادر به خرید آن به صورت نقدی نیستند.فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با شرایط بسیار ایده آل امکان خرید سیم کارت 912 قسطی را برای شما فراهم کرده است.می توانید با مراجعه به بخش سیم کارت تعداد زیادی از شماره های سیم کارت دائمی رند و معمولی را ببینید، قیمت های آن ها را مقایسه کنید و آن ها را به صورت نقدی و اقساطی خریداری کنید.

یکی از ویژگی های مثبت خرید از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب آن است که با پرداخت حدود یک سوم قیمت سیم کارت می توانید آن را ظرف حداکثر 48 ساعت تحویل بگیرید و باقی مانده پول را در اقساط 3 تا 12 ماه با سود بسیار کم پرداخت کنید.یکی دیگر از مزایای خرید سیم کارت 912 قسطی یا نقدی از این سایت آن است که تنوع شماره های کارکرده و صفر آن بسیار زیاد است و شما می توانید در رنج وسیعی از قیمت ها، شماره مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بنابراین برای آگاهی از قیمت سیم کارت 912 اقساطی می توانید به سایت قسطی کلاب خریداری نمایید

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی سیم کارت رایتل

فروش قسطی سیم کارت رایتل
داشتن یک شماره رند که به خاطر سپردن آن آسان باشد برای رونق و پیشرفت کسب و کار می تواند بسیار مفید باشد، به همین دلیل فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب....

خرید سیم کارت همراه اول اقساطی

 خرید سیم کارت همراه اول اقساطی
همراه اول جزو اولین اپراتور های ارتباطی هستند. شما می توانید برای خرید قسطی سیم کارت همراه اول به سایت قسطی کلاب ...