فروش اقساطی تلویزیون سامسونگ 2021

تاریخ انتشار:
1403/2/25 21:13:16

کمپانی سامسونگ در حوزه لوازم خانگی پیشرفت‌های ویژه‌ای داشته است. جدیدترین محصول سامسونگ در سال 2021 یک تلویزیون استثنایی می‌باشد که به زودی شرایط خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ 2021 در بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب امکان پذیر خواهد شد.


فروش اقساطي تلویزیون سامسونگ 2021


تلویزیون سامسونگ 2021

در سال 2021 نسل جدیدی از تلویزیون‌های شرکت سامسونگ روانه بازار می‌شود. این تلویزیون‌ها از یک فناوری پیشرفته به نام نئو QLED استفاده می‌کنند. فریم هم در این مدل‌ها با کیفیت و شکل بهتری قرار است به بازار عرضه شود. تلویزیون‌های جدید سامسونگ قادر هستند تا تصاویر را با کیفیت بالایی مانند 4K ،8K و HDR به نمایش بگذارند. 

تغییر دیگری که در تلویزیون‌های جدید این کمپانی کره‌ای به وجود آمده است، به کارگیری سیستم نور پس زمینه دقیق می‌باشد که از فناوری مینی LED بهره می‌برد.

آشنایی با فناوری مینی LED

در تلویزیون‌های جدید کیفیت تصاویر نمایش داده شده و میزان کنتراست بهتر است. در تلویزیون‌های قبل از سیستم نوردهی محلی با آرایه فول استفاده می‌شد. پس از بهبودهایی که در به کارگیری فناوری جدید داشده شده است، این کمپانی از نام منحصر به فردی برای محصولات جدیدش استفاده کرده است که Neo QLED نام دارد.

بنابراین دو سری از جدیدترین تلویزیون‌هایش را در سال 2021 با استفاده از این تکنولوژی تولید کرده است. تلویزیون‌های پیشرفته‌ای با مدل‌های QN900A ،QN800A ،QN95A ،QN90A و QN85A از جدیدترین محصولات تولید شده توسط شرکت سامسونگ می‌باشند. قابلیت خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ 2021 در قسطی کلاب فراهم شده است.

ویژگی کوانتوم دات در تلویزیون‌های نئو QLED

لامپ‌های جدیدی که از فناوری Neo QLED استفاده می‌کنند در حدود یک چهلم لامپ‌های قدیمی حجم دارند. در تلویزیون‌های قدیمی با مفهومی مثل مناطق نوری مواجه هستید. با داشتن تعدادی بیشتری لامپ LED در نمایشگر رنگ‌هایی دقیق‌تر و عملکردی بهتر خواهیم داشت.

در این تلویزیون‌ها مشکل بلومینگ نداریم. بلومینگ در شکل هاله‌ای در اطراف شیء پور نور در پس زمینه دیده می‌شود. علت وجود حرف Q  در این فناوری به همین مفهوم است. با خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 2021 مدرن باشید!

گیم بار در تلویزیون‌های جدید سامسونگ

اگر یک گیمر حرفه‌ای باشید که به تازگی کنسول نسل نه سامسونگ را خریداری کرده‌اید، می‌توایند از گیم بار استفاده کنید و از نرخ تازه سازی صفحه بالاتر و تنظیماتی مثل نسبت تصویر استفاده نمایید. کیفیت بهتری را در بازی‌ها مشاهده نمایید. با تاخیر کمتری رو به رو شوید. از قابلیت‌های HDMI 2.1 و eARC استفاده کنید. 

در صورتی به این مزایا می‌رسید که از تلویزیون‌های نسل جدید سامسونگ برخوردار شوید. یکی دیگر از امکانات جدید برای گیمرها، نسبت‌های فوق عریضی است که در این محصولات هوشمند عرضه شده است تا گیمرها بتوانند تمامی صحنه‌ها را به خوبی رصد کنند.

قابلیت جدید فضای مناسب صدا

کیفیت صدا با استفاده از امکان جدید Space Fit Sound کمک می‌کند تا با استفاده از تحلیل صدای اتاق، داده‌های مناسب به صورت اتوماتیک پخش شوند. همچنین می‌توانید با استفاده از یک میکروفون مناسب از دستیارهای صوتی گوگل و آمازون الکسا استفاده نمایید. با خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ 2021 صدا را جور دیگری حس کنید!

ورزش با تلویزیون در برنامه سلامتی سامسونگ

در نسل جدید سامسونگ با برنامه Samsung Health و دوربین‌های ویدیویی آن به همراه معلم ورزشی هوش مصنوعی با نام تایمر آموزشی ورزش می‌کند. بنابراین ورزش شما رصد می‌شود. حتی تلویزیون‌هایی با نام استایل زندگی در فریم سامسونگ عرضه می‌شود که در مراسم ویژه رونمایی شده است. با خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 2021 بدنی فیت داشته باشید!

معماری ظاهری

در نسل جدید ضخامت تا 24.9 میلی‌متر کم شده است و تلویزیون شبیه به قاب عکس به نظر می‎‌رسد. فریم تا 43 درجه می‌چرخد. همه این امکانات علاوه بر تلویزیون‌های پیش فروش شده است که 110 اینچ سایز دارند و با نام دیوار فروخته می‌شوند. با خرید اقساطی تلویزیون سامسونگ 2021 زیبایی را نظاره‌گر باشید!

خرید تلویزیون سامسونگ 2021 به زودی!

اگر شما هم از علاقه‌مندان تکنولوژی و استفاده از نسل جدید کالاهای صوتی و تصویری هستید، به خصوص اگر به صورت حرفه‌ای گیم بازی می‌کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حتما از تماشای تصاویر در تلویزیون‌های نسل جدید سامسونگ لذت ببرید و یکی از این مدل‌های جدید را از قسطی کلاب برای منزل خود خریداری نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطی تلویزیون سامسونگ 2021 از قسطی کلاب است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لباسشویی ایکس ویژن

خرید اقساطی لباسشویی ایکس ویژن
برند ایکس ویژن یکی از بهترین برندهای ایرانی می‌باشد که محصولات متنوع و با کیفیتی دارد. برای خرید اقساطی لباسشویی ایکس ویژن به بخش...

فروش قسطی تلویزیون ال جی

فروش قسطی تلویزیون ال جی
پیشرفت علم تا حد زیادی نحوه زندگی و نگرش مردم را تغییر داده است تلویزیون وسیله ای است که در سال های اخیر بسیار پیشرفت کرده است در زمان های گذشته...