خرید اقساطی کمپرسور هوا

تاریخ انتشار:
1403/2/18 22:17:05

کمپرسور هوا یکی از وسایل مهم و اساسی برای بسیار از کارگاه‌های تولیدی و نجاری می‌باشد. برای خرید اقساطی کمپرسور هوا به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی کمپرسور هوا


ویژگی های کمپرسور هوا

کمپرسور هوا یا کمپرسور باد از تجهیزات بسیار کاربردی و راهبردی در حوزه صنعت محسوب می‌شود. این دستگاه با استفاده از موتور بنزینی، دیزلی و الکتریکی و هوای فشرده، زمینه مناسب برای تولید حرکت مکانیکی را ایجاد می‌کند. خرید قسطی کمپرسور هوا از روش‌های مقرون به صرفه برای تهیه و استفاده از این دستگاه به شمار می‌رود. کمپرسورهای هوا متناسب با نوع کاربرد در صنایع مختلف، در دو دسته کمپرسور پیستونی و کمپرسور اسکرو جای می‌گیرند. 

موتور قوی و قدرتمند، مهم ترین مشخصه خرید اقساطی کمپرسور هوا را رقم می‌زند. موتور از بخش‌های اصلی و تشکیل دهنده ابزار آلات برقی می‌باشد. در پرتو وجود موتور قوی، امکان متصل کردن دستگاه به انواع ابزارآلات برقی مانند انواع پیچ گوشتی، دریل و پیستوله بادی فراهم می‌گردد. همچنین، طراحی پایه‌های پهن در ساختار دستگاه، در افزایش پایداری کمپرسور هوا نقش مهمی ایفا می‌کند.

طراحی ارگونومیک و بهینه، از مشخصات مهم یک کمپرسور باد تلقی می‌گردد. وزن سبک و ابعاد مناسب، برای کمپرسور هوا، از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. این امر سهولت در جابجایی و حمل دستگاه، به ویژه در محیط‌های مختلف را به دنبال داشته است. علاوه بر این، برخورداری از بدنه مقاوم، کمپرسور هوا را به ابزاری کاربردی برای مصارف و کاربری‌های مختلف تبدیل نموده است.  

بهره مندی از سوپاپ ایمنی و فیلتر هوای فلزی را می‌توان از دیگر مشخصات خرید قسطی کمپرسور هوا برشمرد. فیلتر هوای فلزی، در افزایش بهره وری و عملکرد دستگاه تاثیر بسزایی برجای می‌گذارد. این قسمت با فیلتر هوای ورودی به موتور، از آسیب وارد شدن به این بخش جلوگیری به عمل می‌آورد. ضمنا، سوپاپ ایمنی کمپرسور باد در مواقع افزایش بیش از حد فشار دستگاه، هوای اضافی را به صورت خودکار خارج می‌کند. 

دیگر مشخصات کمپرسور باد

مجهز شدن به سیستم خاموش و روشن و سیستم قطع کن حرارتی، از دیگر ویژگی‌های مهم فروش قسطی کمپرسور هوا قلمداد می‌گردد. سیستم خاموش/روشن، وظیفه کنترل مداوم میزان فشار دستگاه را بر عهده دارد. همچنین، در مواقع فعالیت‌های طولانی دستگاه، احتمال افزایش دمای موتور وجود دارد. در این شرایط سیستم قطع کن حرارتی دمای موتور را به خوبی کنترل و مدیریت می‌نماید.

بنابراین، در صورت افزایش بیش از حد مجاز دمای موتور، این مکانیزم اقدام به خاموش کردن کمپرسور هوا به صورت خودکار می‌کند. این قابلیت زمینه مناسب برای افزایش طول عمر مفید و بهینه دستگاه را فراهم می‌آورد. برای خرید اقساطی کمپرسور هوا به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مجهز شدن به مخزن باکیفیت و دارای گنجایش مناسب، از نقاط قوت کمپرسورهای هوا به شمار می‌رود. این مخزن با هدف ذخیره فشار کافی، در ساختار دستگاه تعبیه گردیده است. ساخت مخزن کمپرسور باد با مواد مطلوب و باکیفیت، عملکرد عالی و طول عمر بالای سیستم را به همراه داشته است. ضمنا، مدل‌های جدید کمپرسور هوا دارای قابلیت دمندگی (بلوور) می‌باشند. این ویژگی با کمک شیلنگ خرطومی دستگاه اجرایی می‌گردد.

برخورداری از سیلندر محکم به منظور تولید هوا، دارای محل مخصوص جهت قرارگیری سیم تغذیه، مجهز به نمایشگر دیجیتال جهت نشان دادن میزان فشار، دارای سوپاپ اطمینان، بدنه بادوام و مستحکم و ساخته شده بر اساس استانداردهای روز، ویژگی های خرید قسطی کمپرسور هوا را تکمیل می‌کند. 

نحوه خرید اقساطی کمپرسور هوا

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب در جهت افزایش سطح رفاه خریداران، طرح خرید اقساطی کمپرسور باد را اجرایی نموده است. متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات و شرایط این طرح به وب سایت اینترنتی www.Ghesticlub.com مراجعه کنند. ضمنا، در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب امکان خرید نقدی انواع ابزار برقی، با قیمت مقرون به صرفه برای خریداران فراهم گردیده است.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش قسطی دستگاه سنباده زن ماکیتا

 فروش قسطی دستگاه سنباده زن ماکیتا
اگر در یک کار صنعتی مشغول به کار هستید و به یک دستگاه سنباده زن نیاز دارید، با مراجعه به بخش لوازم اداری سایت قسطی کلاب می توانید بهترین....

دوربین مدار بسته بولت قسطی

دوربین مدار بسته بولت قسطی
در هر محل کاری وجود دوربین های مدار بسته با کیفیت مانند بولت ضروری است. برای مشاهده و خرید انواع دوربین های مدار بسته به صورت قسطی می توانید به...