یخچال هیمالیا قسطی

تاریخ انتشار:
1403/2/14 15:15:35

یخچال فریزر هیمالیا جز باکیفیت‌ترین و برترین یخچال‌های ایرانی است که تنوع بالایی دارد و از قیمت مناسبی برخوردار است. برای خرید اقساطی یخچال هیمالیا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


یخچال هیمالیا قسطی


شرکت هیمالیا 

هیمالیا یک شرکت ایرانی می‌باشد که عمده فعالیت این شرکت در زمینه طراحی و تولید لوازم خانگی به خصوص در بخش آشپزخانه است. در ادامه برای اطلاع از نحوه خرید نقدی یا اقساطی یخچال هیمالیا با ما همراه باشید. 

در توضیح شرکت هیمالیا بایستی بگوییم که این شرکت ایرانی مطابق با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا به تولید محصولاتی نظیر یخچال و فریزر می‌پردازد و دارای گواهی نامه معتبر AGE از کشور آلمان می‌باشد. 

فعالیت شرکت هیمالیا 

همانطور که پیش‌تر گفته شد، شرکت هیمالیا همواره سعی کرده ‌است تا برابر با فناوری روز دنیا قدم برداشته و محصولاتی تولید نماید که کیفیتی همسان با برند‌های وارداتی چون ال جی، سامسونگ، بوش و دیگر محصولاتی از این دست داشته باشد و تا حد بسیار زیادی نیز موفق شده ‌است. در ادامه برای اطلاع از نحوه خرید اقساطی یخچال هیمالیا با قسطی کلاب همراه شوید. 

تاریخچه شرکت هیمالیا 

شرکت پرتو سرد توان هیمالیا نخستین بار در پنجاه سال پیش و در زمینی به وسعت ۱۱ هکتار، فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت طی سال‌ها تلاش منسجم و فعالیت مستمر خود، رفته رفته مساحت کارخانجات خود را افزایش داد. 

امروزه شرکت هیمالیا را به عنوان یکی از بهترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های سازنده یخچال و فریزر در ایران می‌شناسیم. در ادامه با قسطی کلاب همراه شوید تا از شرایط خرید نقدی یا اقساطی یخچال هیمالیا مطلع گردید. 

محصولات شرکت هیمالیا 

شرکت هیمالیا دارای محصولاتی چون یخچال و فریزر در أنواع مختلف یخچال فریزر بالا و پایین، دو قلو، فریزر تک، یخچال پهن هیمالیا و دیگر محصولاتی از این قبیل می‌باشد.

هیمالیا برای هر سلیقه و با هر میزان نیازی به حجم یخچال و فریزر، محصول تولید کرده ‌است. برای خانواده‌های کم جمعیت، متوسط و پرجمعیت، این شرکت محصولاتی مطابق با نیاز و خواسته‌های آن‌ها ساخته‌ است.

پیش‌تر گفتیم که این شرکت از تکنولوژی روز دنیا برای ساخت محصولات خود الهام گرفته ‌است و یکی از این تکنولوژی‌ها، هوم بار است که به جهت کاهش تعداد دفعات باز و بسته شدن درب یخچال و جلوگیری از خارج شدن سرمای یخچال تعبیه می‌شود و این تکنولوژی در یخچال‌های شرکت هیمالیا به کار رفته ‌است. 

خرید قسطی یخچال 

یخچال‌های شرکت هیمالیا با توجه به تکنولوژی روز دنیا و طراحی بسیار زیبایی که دارند، دارای قیمت بالایی نمی‌باشند، اما اگر می‌خواهید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید و یخچال خود را به صورت اقساطی خریداری نمایید، سایت قسطی کلاب بستر بسیار خوب و مطمئنی را برای شما فراهم آورده‌است. در ادامه این متن برای شما از نحوه خرید اقساطی یخچال هیمالیا می‌نویسیم. 

خرید نقدی یا اقساطی یخچال هیمالیا از سایت قسطی کلاب 

اگر قصد خرید یخچال دارید و می‌خواهید از نحوه خرید اقساطی یخچال هیمالیا مطلع گردید، پیشنهاد ما به شما این است که به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

چرا که این وب سایت اینترنتی، محصولات خود را در زمینه لوازم خانگی و الکترونیکی، به دو صورت نقدی و اقساطی به فروش می‌رساند. در شرایط فروش به صورت اقساطی، شرکت قسطی کلاب توانسته بسیار خوب عمل کند و به دو روش بای چک و لیزینگ محصولات خود را به فروش برساند. 

در شرایط خرید به صورت بای چک، سقفی برای خرید محصولات شما وجود ندارد و تنها کافی است به یکی از سه روش پرداخت چک، سفته یا کسر از حقوق، اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود کنید و طی ده ماه با سود بسیار پایین شروع به پرداخت أقساط خود نمایید. 

در شرایط خرید قسطی به صورت لیزینگ، شما قادر خواهید بود تا سقف ده میلیون تومان از شرکت‌هایی چون پارسیان و فراز اندیشان تاییدیه اعتبار گرفته و سپس محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش درخواست اعتبار در صفحه اصلی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لوازم خانگی پاک شوما با سفته

خرید قسطی لوازم خانگی پاک شوما با سفته
شما می‌توانید برای خرید قسطی لوازم خانگی پاک شوما با سفته الکترونیکی یا چک به دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...

خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن با ارز دیجیتال

خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن با ارز دیجیتال
شما می‌توانید برای خرید قسطی تلویزیون ایکس ویژن با ارز دیجیتال به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی...