خرید قسطی گوشی Redmi Note 11se

تاریخ انتشار:
1403/2/24 03:55:24

یکی از جدیدترین گوشی‌های پرفروش شیائومی با قیمت عالی مدل ردمی نوت 11 اس ای می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی Redmi Note 11se به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.



خرید قسطی گوشی Redmi Note 11se



امکان خرید قسطی گوشی Redmi Note 11se وجود دارد؟

اگر دنبال خرید اقساطی گوشی Redmi Note 11se هستید و می‌خواهید درباره آن اطلاعات کسب کنید تا پایان این مقاله همراه ما باشید. امروزه خرید اقساطی کالای دیجیتال غیرممکن نیست چرا که تکنولوژی اغلب مردم را به استفاده از یک گوشی هوشمند و باکیفیت مثل گوشی Redmi Note 11 se وا داشته است. برای خرید اقساطی کالاهای دیجیتال مانند گوشی باید به چند نکته اساسی توجه کرد.

قبل از هرچیز باید بدانید آیا گوشی Redmi Note 11 se نیازهای شما از یک تلفن همراه را برطرف می‌کند یا خیر. بنابراین باید با قابلیت‌های گوشی Redmi Note 11 se به خوبی آشنا شوید. مسئله مهم بعدی انتخاب یک فروشگاه معتبر و مطمئن است که امکان خرید قسطی گوشی Redmi Note 11se را برای مشتریان فراهم کند. فروشگاه اینترنتی ما با فروش قسطی کالاهای متنوع دیجیتال در خدمت شما عزیزان می‌باشد.

معرفی و آشنایی با گوشی Redmi Note 11 se

با خرید اقساطی گوشی Redmi Note 11se می‌توانید صاحب یک پرچمدار واقعی باشید. گوشی‌های Redmi Note 11 se ساخت شرکت شیائومی است. این سری از گوشی‌های شیائومی در ماه می سال 2022 وارد بازار شدند. عرضه محصولات با سود بسیار ناچیز و اندک باعث شده تا شیائومی به یکی از برترین برندهای چینی تبدیل شود. گوشی Redmi Note 11 se دارای طول 161.8 عرض 75.3 و ضخامت 8.9 میلیمتر می‌باشد. 

این گوشی در دو رنگ آبی و مشکی، با وزن 190 گرم در بازار عرضه شده است. حافظه این گوشی 128 گیگابایت ولی در دو نسخه با رم 4 گیگابایت و 8 گیگابایت قابل خریداری است. حسگر انگشت گوشی Redmi Note 11 se در کنار آن قرار گرفته تا به راحتی در دسترس کاربران قرار بگیرد. قرار گرفتن دو دوربین به صورت عمودی نیز جذابیت ظاهری آن را چند برابر ساخته است. ناگفته نماند که دوربین سوم به کار رفته در طراحی این گوشی کاملا تزئینی است.   

گوشی Redmi Note 11 se در دو رنگ مختلف 

کیفیت دوربین پشت گوشی Redmi Note 11 se 48 مگاپیکسل است. قابلیت تصویربرداری HDR و پانوراما نیز از دیگر ویژگی‌های دوربین آن می‌باشد. کیفیت دوربین جلوی این گوشی 8 مگاپیکسل است. شما با در دست داشتن این گوشی می‌توانید فیلم برداری 1080p با سرعت 30 فریم در هر ثانیه را نیز تجربه کنید. گوشی Redmi Note 11 se دارای شارژر سریع 18 واتی و کابل USB تایپ سی type C است. گوشی Redmi Note 11 se را می‌توان در لیست بهترین تلفن همراه سال 2022 از نظر باتری یافت.

 همچنین در ساخت این گوشی هوشمند، یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپری به کار رفته است. بنابراین، برای شارژ کامل باتری این گوشی حدودا 2 ساعت زمان لازم است. گوشی‌های Redmi Note 11 se در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار هستند؛ زیرا با توجه به قابلیت‌های کارآمد و کیفیت قابل قبول، قیمت مناسبی هم دارد. پس می‌توان گفت این گوشی‌ها به لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه هستند.

خرید قسطی گوشی Redmi Note 11se از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با فروش اقساطی انواع کالاهای دیجیتال به شما اطمینان می‌دهد که خریدی آسان و باکیفیت را تجربه کنید. اگر قصد خرید اقساطی گوشی Redmi Note 11se را دارید، معطل نکنید. شما می‌توانید با شرایط بسیار ساده و بدون ضامن از فروشگاه قسطی کلاب خرید کنید. ما با دریافت کمترین سود ممکن به شما مشتریان عزیز امکان خرید قسطی را با اقساط کوتاه مدت و بلند مدت می‌دهیم. خرید نقدی کالای دیجیتال ممکن است برای بسیاری از افراد مقدور نباشد. پس با خرید از فروشگاه قسطی کلاب می‌توانید به کالاهای دلخواه خود برسید و گوشی مورد علاقه‌تان را در دست بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی آیفون 15 با سفته

خرید اقساطی آیفون 15 با سفته
شما می‌توانید برای خرید اقساطی آیفون 15 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...

خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو مکس

خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو مکس
یکی از جدیدترین محصولات کمپانی اپل با نام آیفون 13 پرومکس در سال 2020 روانه بازار شده است. برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 پرو مکس به...