خرید قسطی ردمی نوت 11s

تاریخ انتشار:
1403/2/20 16:48:56

یکی از گوشی‌های رده بالا و با کیفیت شیائومی بی شک مدل Redmi note 11s می‌باشد. برای خرید قسطی ردمی نوت 11s به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی ردمی نوت 11s


ردمی نوت 11s

شیائومی در سال 2022 محصول جدید و میان رده خود را معرفی کرد. این گوشی به دلیل قیمت مناسب و همچنین عملکرد خوبی که در اختیار کاربر قرار می‌دهد؛ بسیار پرفروش و پرطرفدار شده است. سخت افزار مناسب، پردازنده قدرتمند، دوربین باکیفیت باعث شده‌اند تا این گوشی به یک گجت هوشمند کاربردی تبدیل شود. اگر قصد خرید قسطی ردمی نوت 11s را دارید؛ تا انتها همراه ما باشید. 

طراحی این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از یک طراحی زیبا و مناسب بهره می‌برد. اگرچه پشت گوشی از جنس پلاستیک است؛ اما در حین کار کردن حس خوبی به شما می‌دهد (پلاستیک به کار رفته از کیفیت خوبی برخوردار است). توجه داشته باشید که اثر انگشت به راحتی بر روی قسمت پشتی گوشی قرار می‌گیرد. قسمت جلویی گوشی هم از جنس شیشه گوریلا گلس 3 می‌باشد. همچنین فریم گوشی نیز از پلاستیک مقاوم ساخته شده است. توجه داشته باشید که این گوشی در رنگ‌های خاکستری، آبی و سفید موجود می‌باشد.

ابعاد این گوشی

این کالای دیجیتال 179 گرمی دارای ابعاد 159.9 در 73.9 میلی متر می‌باشد. ضخامت این گوشی نیز 8.1 میلی متر است و به راحتی در دست شما قرار می‌گیرد.

صفحه نمایش گوشی شیائومی ردمی نوت 11s  

ردمی نوت 11s از یک نمایشگر AMOLED، 90 هرتزی بهره می‌برد. رزولوشن این نمایشگر 6.43 اینچی 1080 در 2400 است (تراکم پیکسلی این صفحه نمایش 409 می‌باشد). نسبت صفحه نمایش ردمی نوت 11s به بدنه 84.5 درصد است. همچنین توجه داشته باشید که حداکثر میزان روشنایی این نمایشگر، به 1300 نیت می‌رسد. نسبت تصویر در این گوشی نیز 20:9 است. برای خرید اقساطی ردمی نوت 11s به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

کیفیت صدای خروجی از اسپیکرهای این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از 3 اسپیکر (صدا به صورت استریو می باشد) بهره می‌برد. صدای خروجی از این سه اسپیکر بسیار باکیفیت است و از بلندی و تفکیک صدایی خوبی نیز برخوردار می‌باشد. برای خرید قسطی ردمی نوت 11s به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین این کالای دیجیتال

لنز واید این گوشی 108 مگاپیکسل کیفیت دارد و عکس‌هایی که توسط این لنز گرفته شده‌اند، از کیفیت بسیار خوبی برخوردار می‌باشند. لنز اولترا واید این کالای هوشمند نیز از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و قادر است تا 118 درجه از فضای پیرامون را پوشش دهد. دوربین ماکرو و سنسور تشخیص عمق این گوشی نیز هر دو از یک سنسور 2 مگاپیکسلی بهره می‌‎برند. با خرید اقساطی ردمی نوت 11s از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

عملکرد این کالای دیجیتال در زمینه فیلمبرداری

این کالای دیجیتال در مطلوب ترین حالت، میتواند با کیفیت 1080 و 30 fps تصاویر را ضبط کند.

دوربین سلفی این کالای دیجیتال

دوربین سلفی این کالای دیجیتال 16 مگاپیکسل کیفیت دارد و عکس‌های بشدت خوبی را ثبت می‌کند، همچنین این لنز می‌تواند تصاویر را با کیفیت 1080 و 30 fps ضبط کند.

نرم افزار و سخت افزار این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از سیستم عامل اندروید 11 و miui 13 بهره می‌برد. چیپ سِت بکار رفته در این کالای دیجیتال نیز از نوع MediaTek Heilo G96 می‌باشد. همچنین این گوشی از پردازنده گرافیکی قدرتمندی (Mail-G57 MC2) نیز برخوردار است. برای خرید قسطی ردمی نوت 11s به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

باتری

باتری گوشی ردمی نوت 11s که از نوع لیتیوم پلیمری می‌باشد؛ 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. همچنین توجه داشته باشید که این گوشی از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند(100 درصد شارژ شدن این گوشی تنها 58 دقیقه زمان می‌برد).

نحوه خرید قسطی ردمی نوت11s  

اگر قصد خرید اقساطی ردمی نوت 11s را دارید؛ به سایت قسطی کلاب رجوع کنید. این سایت در زمینه فروش قسطی کالاهای مختلف فعالیت دارد و جز مطمئن ترین سایت‌های موجود در زمینه خرید اقساطی کالا محسوب می‌شود. در این سایت حساب کاربری ایجاد کنید و مراحل اعتبار سنجی را پشت سر بگذارید. توجه داشته باشید که علاوه بر خرید اقساطی کالا، شما می‌توانید کالا را با استفاده از وجه نقد نیز خریداری کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی S22 سامسونگ

خرید قسطی گوشی S22 سامسونگ
جدیدترین گوشی سامسونگ با نام گلکسی s22 سامسونگ به بازار عرضه شده است و امکانات منحصر به فردی دارد. برای خرید قسطی گوشی S22...

خرید قسطی گوشی S22 اولترا با چک

خرید قسطی گوشی S22 اولترا با چک
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی S22 اولترا با چک دارید، تنها کافیست به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...