خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11

تاریخ انتشار:
1403/2/29 13:53:35

یکی از جدیدترین گوشی‌های برند شیائومی که فروش بالایی را در مدت زمان اندکی تجربه کرده است، مدل Redmi Note 11 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه نمایید.

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11


رونمایی از جدیدترین خانواده گوشی‌های شیائومی!

شرکت شیائومی به تازگی از یک خانواده هوشمند و جذاب تلفن همراه با نام ردمی نوت 11 رونمایی کرده است که دارای سه عضو می‌باشد. مدل پایه این سری گوشی ردمی نوت 11 نام دارد و دو مدل دیگر آن با نام‌های ردمی نوت 11 پرو و ردمی نوت 11 پرو پلاس شناخته می‌شود. 

همان طور که می‌دانید برند شیائومی جز برترین برندهای چینی است و تاکنون محصولات خود را با حاشیه سود تنها یک درصدی به فروش گذاشته است. سری Redmi Note 11 دارای ویژگی‌های یک پرچمدار واقعی ولی با قیمتی پایین می‌باشد.

در این مقاله قصد داریم در مورد این خانواده پرفروش اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر علاقه مند به خرید محصولات برند شیائومی هستید، تا انتهای این مقاله جذاب ما را همراهی کنید. همچنین می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی فنی گوشی redmi note 11

گوشی جذاب و پرفروش ردمی نوت 11 دارای صفحه نمایشگر 6.6 اینچ می‌باشد، همچنین پنل آن از نوع IPS LCD است و کیفیت Full HD+ دارد. اگر بخواهیم به طور دقیق کیفیت این نمایشگر را بررسی کنیم، می‌توان گفت که کیفیت برای با 2400*1080 پیکسل دارد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی جادویی می‌توان به حافظه RAM با اندازه‌های 4/6/8 نام برد که بسته به انتخاب شما قیمت گوشی را تحت تاثیر قرار خواهد داد، همچنین این گوشی جذاب چینی دارای گواهی ضد آب IP53 می‌باشد و یک گوشی تمام عیار است. با خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 از سایت قسطی کلاب یک خرید پر سود را تجربه نمایید.

گوشی پرفروش ردمی نوت 11 دارای حافظه داخلی 128/256 گیگابایت می‌باشد و انتخاب آن به عهده خریدار است. بهتر است بدانید که انتخاب میزان RAM و حافظه داخلی در قیمت تمام شده تاثیر به سزایی دارد. نرم افزار به کار برده شده در این گوشی اندروید 11 و رابط کاربری MIUI می‌باشد. وجود داشتن دو سیستم عامل در این تلفن همراه بدین معنا است که شما در گوشی خود دو فضای کاملا مجزا یکی با کاربری اندروید و دیگری با کاربری MIUI دارید.

دوربین اساسی‌ترین ویژگی تلفن همراه است و خوشبختانه این گوشی دارای دوربین پشتی بسیار قدرتمندی می‌باشد. دوربین اصلی این گوشی جذاب 50 مگاپیکسل است، همچنین دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید می‌باشد. ناگفته نماند که دوربین سلفی این گوشی برابر با 16 مگاپیکسل است. برای خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی شیائومی با طراحی چشم نواز

رنگبندی به کار رفته در گوشی ردمی نوت 11 شیائومی بسیار جذاب می‌باشد. وجود رنگ‌های سرزنده و چشم نواز مشکی، آبی و سبز زیبایی منحصر به فردی به ترکیب این تلفن همراه بخشیده است. مهم‌ترین ویژگی بعد از دوربین در یک تلفن همراه میزان قدرتت باتری به کار رفته در آن است، برند شیائومی در این مورد نیز سنگ تمام گذاشته و باتری با قدرت 5000 میلی آمپر بر ساعت را در گوشی ردمی نوت 11 قرار داده است. ناگفته نماند که اسپیکرهای این گوشی از نوع استریو می‌باشد و پورت شارژ آن از نوع USB Type C است.

بخش مهم دیگر که در تلفن همراه باید به دقت بررسی شود، نوع پردازنده به کار رفته در آن می‌باشد. پردازنده Mediatek Dimensity 810 5G  هشت هسته‌ای 2.4 گیگاهرتزی در گوشی ردمی نوت 11 بیانگر قدرت و پیشرفت برند شیائومی در ساخت تلفن همراه است. پس کافیه به سایت قسطی کلاب بیایید و با خرید قسطی گوشی ردمی نوت 11 یک گوشی بی همتا را با قیمتی عالی را از آن خود کنید.

قسطی کلاب و شرایط خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب با شرایطی عالی، بدون ضامن اقدام به فروش اقساطی انواع لوازم خانگی، کالای دیجیتال، موبایل و حتی کنسول بازی کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به سایت قسطی کلاب از نحوه دریافت وام خرید اقساطی مطالع شوید و به سادگی خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 11 را با موفقیت انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی poco x4 pro

خرید قسطی poco x4 pro
یکی از گوشی‌های جذاب و پرفروش شیائومی بی شک مدل پوکو ایکس فور پرو می‌باشد. برای خرید قسطی poco x4 pro به بخش موبایل در دسته...

خرید قسطی آیفون 13 پرو

خرید قسطی آیفون 13 پرو
جدیدترین محصول شرکت اپل با نام آیفون 13 روانه بازار شده است. برای خرید قسطی آیفون 13 پرو می‌توانید به بخش موبایل در دسته بندی کالای...