خرید قسطی گوشی se 2020

تاریخ انتشار:
1403/2/13 13:48:42

محصولات اپل دارای تنوع محصولات بسیار بالایی می‌باشد. یکی از گوشی‌های جذاب این کمپانی se2020 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی se 2020 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی se 2020


کمپانی اپل و محصولات منحصر به فرد!

اپل این شرکت معروف و معتبر پیشرو در فناوری و ساخت کالای دیجیتال سری دوم گوشی آیفون se را در تاریخ 15 آوریل 2020 معرفی و در 24 آوریل در بازار عرضه کرد.

در واقع گوشی se 2020 تمام مشخصات آیفون 8 و بسیاری از قطعات نرم افزاری آیفون 11 را با قیمتی مناسب‌تر در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا در زمینه گوشی‌های میان رده نیز حرفی برای گفتن داشته باشد. این گوشی آیفون قدرتمند با ترکیبی منحصر بفرد از اندازه کوچک، کارایی بالا و قیمتی مناسب نظر بسیاری را به خود جلب کرده است که برای خرید قسطی گوشی se 2020 یک فرصت استثنایی محسوب می‌شود.

آیفون se جدید از طراحی فناوری A13 bionic بهره می‌گیرد که یکی از سریع‌ترین تراشه‌ها در تلفن همراه است که برای انجام دادن بیشتر کارها استفاده می‌شود، همچنین نمایشگر 4.7 اینچی Retina HD همراه با Touch ID به دلیل امنیت بیشتر در صنعت به دنیا عرضه شده است.

آیفون se بهترین فناوری تک دوربین در آیفون را دارا می‌باشد که قابلیت عکاسی حرفه‌ای از جمله حالت پرتره را دارد و به شکلی طراحی شده است که در برابر آب، گرد و غبار مقاوم است. برای خرید اقساطی گوشی se 2020 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ویژگی گوشی آیفون se 2020

این محصول در سه مدل 64 و 128 و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌شود. نمایشگر آن نوع RETINA  IPS  LCD لمسی خازنی 16 میلیون رنگ با ابعاد 4.7 اینچی و رزولوشن 750 در 1334 پیکسل، نسبت تصویر 16 به 9 است؛ همچنین محافظ آن با نام پوشش اولفوبیک برای کاهش بازتاب نور و لکه دست طراحی شده است.

سیستم عامل این محصول فوق‌العاده iOS با پردازنده 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی 4 هسته‌ای می‌باشد. دوربین اصلی تک لنز 12 مگاپیکسل، فوکوس خودکار با تشخیص فاز و لرزش گیر اپتیکال است و از دیگر امکانات آن می‌توان به فلش دوال LED دوال tone و تصویر برداری HDR اشاره کرد. برای خرید اقساطی گوشی se 2020 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین جلو تک لنز 7 مگاپیکسلی است و از امکانات آن می‌توان به تشخیص چهره، تصویربرداری HDR و پانوراما اشاره کرد. فیلم برداری 1080P با سرعت 30 فریم در ثانیه ژیروسکوپ و باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 1821 میلی آمپر ساعت است.

از دیگر امکانات این تلفن همراه می‌توان به شارژ سریع 18 واتی و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم Qi دارای حسگر اثر انگشت (جلوی گوشی) اشاره کرد. گوشی آیفون se دارای شبکه WI-FI 802.11 بی‌سیم، دوبانده و هات اسپات می‌باشد که در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز تولید شده است.

خرید قسطی گوشی se 2020

همانطور که گفته شد قیمت این محصول بسیار مقرون به صرفه تر از باقی محصولات آیفون می‌باشد. علاوه بر این شما می‌توانید از شرایط بی‌نظیر خرید قسطی گوشی se 2020 در قسطی کلاب بهره‌مند شوید.

قسطی کلاب به عنوان بزرگترین پلتفرم فروش نقدی و اقساطی کالای دیجیتال توانسته است با تامین کالاهای متنوع و به روز بازار ایران در ذهن مشتری‌های خود ثبت شود. در واقع سایت فروش قسطی آیفون و دیگر محصولات بوده است و با توجه وضعیت کنونی بازار و اقتصاد ایران افراد بسیاری تمایل دارند به جای خرید نقدی کالا به سراغ خرید اقساطی با کمترین میزان سود بروند. 

قسطی کلاب به منظور ایجاد امکان خرید قسطی با کمترین میزان سود تاسیس گردید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه فرمایید و با خرید اقساطی گوشی se 2020 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی A80 سامسونگ

خرید قسطی گوشی A80 سامسونگ
برند سامسونگ یکی از بهترین برندهای کره جنوبی است که در دنیا بسیار معروف است. اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی A80 سامسونگ دارید به ...

فروش قسطی اپل واچ 7

فروش قسطی اپل واچ 7
امروزه گجت‌های پوشیدنی طرفداران بسیاری دارند. برای خرید قسطی اپل واچ 7 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...