خرید قسطی S21 fe

تاریخ انتشار:
1403/2/24 18:39:53

یکی از جدیدترین محصولات برند سامسونگ مدل S21 FE می‌باشد. برای خرید قسطی S21 fe به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی S21 fe


گوشی s21 fe

سامسونگ، جز معتبرترین و قدیمی‌ترین برندهای تولید کننده کالای دیجیتال است. گوشی سامسونگ مدل s21 fe، از داغ‌ترین و محبوب‌ترین محصولات این شرکت می‌باشد. از این روی، اگر در فکر خرید یک گوشی خوش دست و با کیفیت هستید، خرید نقدی و یا خرید قسطی S21 fe یک انتخاب درجه یک خواهد بود. در ادامه این مطلب، به بررسی و تشریح مشخصات این محصول می پردازیم و نقاط ضعف و قوت آن را بیان می‌کنیم. با ما همراه باشید.   

نکاتی در رابطه با خرید گوشی s21 fe

با خرید اقساطی S21 fe، با یک طراحی بسیار خوش دست و زیبا مواجه خواهید شد. جنس بدنه آن از پلاستیک می‌باشد و در رنگ‌های متعددی عرضه شده است. حدود 86 درصد از پنل جلویی به صفحه نمایش اختصاص دارد و تراش بسیار خوبی دارد. این گوشی گواهی IP68 دارد و بسیار خوش ساخت می باشد.

شما با خرید قسطی S21 fe، به یک صفحه نمایش بسیار با کیفیت و با رزولوشن بالا دسترسی خواهید داشت. عمق رنگ مشکی در نمایشگر این گوشی بسیار بالا بوده و از نگاه کردن به آن نمی‌توانید دست بکشید.

میزان مصرف باتری گوشی s21 fe از نظر سخت افزاری بسیار بهینه شده است. به همین دلیل، میزان نگه داشتن شارژ آن قابل قبول می‌باشد. به طوری که، با یک استفاده معمولی، باتری آن حدود یک روز بازدهی خواهد داشت. شارژر این محصول، از پکیج گوشی حذف شده است. در نتیجه، می‌توانید یک آداپتور 25 واتی به صورت جداگانه تهیه نمایید.

از دیگر ویژگی‌های مثبت گوشی سامسونگ s21 fe می‌توان به پردازشگر قدرتمند آن اشاره داشت. به طوری که در حین اجرای بازی برنامه و بازی‌های سنگین با هیچ باگ و یا مکثی روبرو نخواهید بود. 

مشخصات فنی برای گوشی s21 fe

در این قسمت، به یک معرفی مختصر و مفید به منظور خرید اقساطی S21 fe، می‌پردازیم.

تاریخ معرفی: ژانویه سال 2022
تعداد سیم کارت: تک سیم کارت، دو سیم کارت
رنگ بندی: سفید، مشکی، بنفش و زیتونی
وزن: 177 گرم
ابعاد: 155.7 * 74.5 * 7.9 میلی متر
حافظه داخلی و RAM: 256 گیگابایت (RAM 8 گیگابایت) / 128 گیگابایت (RAM 8 گیگابایت) / 128 گیگابایت (RAM 6 گیگابایت)
رزولوشن: 2400 * 1080 پیکسل
تراکم پیکسلی: 411 پیکسل بر اینچ
نرخ به روز رسانی نمایش: 120 هرتز
دوربین‌های پشت گوشی: 3 ماژول
رزولوشن عکس: 12-12-8 مگاپیکسل
دوربین سلفی: 1 ماژول
رزولوشن عکس سلفی: 32 مگاپیکسل
درگاه جک 3.5 میلیمتری: ندارد
درگاه حافظه جانبی: ندارد
سیستم عامل: Android 12
پردازنده گرافیکی: Adreno 660
پردازنده مرکزی: 8 هسته‌ای
مشخصات باتری: لیتیوم یونی غیر قابل تعویض / ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت
قابلیت شارژ سریع: دارد (با قدرت 25 وات)
پشتیبانی از شارژ بی‌سیم: دارد
سایر قابلیت‌ها: بلوتوث، هات اسپات، WIFI، LTE، HSPA، NFC، GPS، CDMA، GSM، EVDO، HDR10+ و نمایشگر همیشه روشن 

جمع بندی

خرید قسطی S21 fe یک گزینه ایده آل می‌باشد. اما، به شرطی که نقاط قوت و ضعف آن را به خوبی بشناسید. نقاط قوت این محصول، عبارتند از: خوش دست بودن، نمایشگر خوب و باتری قابل قبول و به عنوان نقاط ضعف آن می توان به جنس بدنه پلاستیک آن، اشاره داشت. 

شرایط اقساطی وب سایت قسطی کلاب به منظور خرید اقساطی S21 fe

امروزه، با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی، پلتفرم‌های متعددی طراحی و در دسترس قرار گرفته‌اند، که به فروش آنلاین محصولات خود می‌پردازند. وب سایت قسطی کلاب یکی از مورد اطمینان ترین فروشگاه‌های اینترنتی است، که به فروش قسطی موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و دیگر برندها می‌پردازد. در نتیجه، اگر قصد خرید اقساطی گوشی دارید، می‌توانید بدون معطلی به این وب سایت مراجعه نمایید. با مطالعه بخش خرید اقساطی این فروشگاه، سه گزینه برای ثبت سفارش پیش روی شما خواهد بود. با توجه به شرایط خود، می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون 14 چکی

خرید قسطی گوشی آیفون 14 چکی
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی آیفون 14 با چک یا سفته الکترونیکی دارید به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت...

خرید اقساطی موبایل M32

خرید اقساطی موبایل M32
سری M سامسونگ بی شک گوشی‌های با صرفه و مقاومی هستند. برای خرید اقساطی موبایل M32 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...