خرید قسطی موبایل ریلمی

تاریخ انتشار:
1403/2/18 21:36:12

یکی از بهترین برندهای تلفن همراه ریلمی می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل ریلمی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی موبایل ریلمی


معرفی برند ریلمی 

برند ریملی یکی از جدیدترین برندهای بازار در حوزه موبایل و کالای دیجیتال است. آیا با این برند آشنایی دارید؟ ما در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از محصولات برند ریلمی یعنی گوشی ریلمی مدل 8 PRO RMX3081 آشنا کنیم. گوشی‌های برند ریلمی ویژگی‌ها و عملکرد منحصر به فردی دارند و توانسته اند با برند های قدرتمند جهان رقابت کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی‌ها و خرید قسطی موبایل ریلمی آشنا شوید.   

همانطور که گفته شد برند ریلمی یکی از برندهای نوظهور در بازار است. این برند برای نخستین بار در 2010 در کشور چین و با نام اوپو ریل ظاهر شد. این برند، برند جدا شده شرکت اوپو الکترونیک است. سپس در تاریخ 30 ژوئیه سال 2018 برند ریلمی به طور مستقل کار خود را آغاز نمود. این برند چینی از همان زمان اقدام به تولید گوشی‌های با کیفیت بالا نمود و سعی در جلب رضایت مشتریان داشت. 

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی‌های ریلمی قیمت مقرون به صرفه آنها است. به طوری که اگر شما قصد خرید یک گوشی ریلمی با امکانات عالی را داشته باشید می‌توانید با پرداخت مبلغ پایین تری نسبت به سایر برندها آن را خریداری نمایید. امروزه این برند علاوه بر کشور چین در اروپا نیز مطرح شده است و تبدیل به یکی از پر فروش‌ترین برندهای دنیا شده است.

این برند مدل‌های زیادی را تولید و روانه بازار نموده است که موبایل ریلمی مدل 8PRO RMX3081 یکی از آنها است. در قسمت بعد شما را با مزایای خرید اقساطی موبایل ریلمی آشنا خواهیم کرد. 

گوشی ریلمی مدل 8PRO RMX3081 چه ویژگی هایی دارد؟

در صورتی که به دنبال خرید یک گوشی با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، بدون شک موبایل ریلمی یکی از بهترین گزینه‌ها است. گوشی ریلمی 8 پرو نیز یکی از گوشی‌های میان رده برند ریلمی است. این گوشی در تاریخ 24 مارس 2021 معرفی شده و مشخصات ظاهری و فنی قدرتمندی دارد. این مشخصات به شرح زیر می‌باشند:

•ابعاد گوشی ریلمی معادل 160.6×73.9×8.1 میلی‌متر و وزن آن نیز 176 گرم است.
•این گوشی دارای یک صفحه نمایش 6.4 اینچی و از نوع سوپر آمولد است و رزولوشن آن نیز معادل 2400 × 1080  پیکسل می‌باشد، همچنین حداکثر روشنایی آن نیز 1000 نیت می‌باشد و در شرایط مختلف میزان نور قابل قبولی دارد.
•پردازنده مرکزی گوشی 8PRO RMX3081 8 هسته‌ای می‌باشد و پردازنده گرافیکی آن نیز از نوع Adreno 618 می‌باشد.  
•سیستم عامل گوشی ریلمی 8 پرو همانند تمامی تولیدات برند ریلمی اندروید 11 می‌باشد.
•باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر یکی از مزایای خرید قسطی موبایل ریلمی است، همچنین لازم به ذکر است این گوشی دارای قابلیت شارژ سریع 50 واتی می‌باشد و در مدت زمان حدود 17 دقیقه 50 درصد شارژ خواهد شد.  
•یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این گوشی پشتیبانی از کارت حافظه جانبی است.
•حافظه داخلی این گوشی معادل 128 گیگابایت می‌باشد و در ارتباط با رم آن نیز می‌توانید یکی از دو مدل 6 و 8 گیگابایتی را خریداری نمایید.
•بدون شک یکی از مهم‌ترین نکات در خرید گوشی کیفیت دوربین است. در صورتی که تمایل به خرید یک گوشی با دوربین با کیفیت داشته باشید پیشنهاد ما خرید اقساطی موبایل ریلمی مدل 8PRO RMX3081 است. این گوشی دارای 4 ماژول دوربین می‌باشد که کیفیت‌های آنها به ترتیب: 108، 8، 2 و 2 مگاپیکسل می‌باشد، همچنین دوربین سلفی آن نیز کیفیتی معادل 16 مگاپیکسل دارد. 

خرید قسطی موبایل ریلمی از فروشگاه قسطی کلاب

همانگونه که در قسمت‌های قبل گفته شد ریلمی یکی از برندهای با کیفیت در بازار است که گوشی‌های قوی را با پایین ترین قیمت عرضه می‌نماید. در کشور ایران نیز خرید گوشی‌های ریلمی امکان پذیر است. قسطی کلاب یکی از فروشگاه‌هایی است که می‌توانید برای خرید نقدی گوشی‌های ریلمی به آن مراجعه کنید. این فروشگاه اینترنتی اقدام به فروش نقدی و فروش قسطی گوشی های ریلمی و سایر برندها می‌نماید. 

در صورتی که تمایل به خرید اقساطی موبایل و کالای دیجیتال داشته باشید می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و پس از ثبت نام اقدام به خرید اقساطی موبایل ریلمی مدل 8PRO RMX3081 و سایر کالاها نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a21 s

خرید قسطی گوشی a21 s
موبایل a21s یکی از محصولات میانرده و لوکس برند سامسونگ است. اگر قصد خرید قسطی گوشی a21 s را دارید به بخش...

فروش قسطی گوشي a51

فروش قسطی گوشي a51
یکی از گوشی‌های برند سامسونگ در سال‌های اخیر مدل گلکسی a51 بوده است. برای خرید قسطی گوشي a51 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...