خرید قسطی آیفون 15

تاریخ انتشار:
1403/2/13 22:59:05

اگر قصد خرید قسطی آیفون 15 یک پیشنهاد جذاب برابی شما داریم، تنهای کافی است به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی آیفون 15


معرفی محصول جدید شرکت اپل!

شرکت اپل جدیدترین محصول خود یعنی آیفون 15 را در مدل‌های عادی، پلاس، پرو و پرو مکس طراحی و روانه بازار کرده ‌است. تلفن‌‌های همراهی که به وسیله این شرکت معروف طراحی و تولید می‌شوند طرفداران زیادی دارند‌. با خرید آیفون 15 می‌توانید از امکانات و ویژگی‌های جذاب این وسیله مدرن لذت ببرید. پیش از خرید کالای دیجیتال بهتر است از معتبر بودن فروشگاه اطمینان حاصل کنید. 

خصوصیات ظاهری آیفون15

در پشت این کالای دیجیتال قاب شیشه‌ای وجود دارد که نقش زیادی در زیبایی آن دارد. اندازه نمایشگر این گوشی 1.6 اینچ می‌باشد و 85 درصد ظاهر آیفون ۱۵ را همین صفحه نمایش تشکیل می‌دهد. این گوشی وزنی در حدود171 گرم دارد. یکی از ویژگی‌های این کالای دیجیتال برخورداری از فناوری Super Retina XDR OLED است. ابعاد تشکیل دهنده این کالای دیجیتال 147.6× 7.8× 71.6 می‌باشند.
روشنایی نمایشگر محصول نامبرده از 1000 تا 2000 نیت متغیر است. این مدل از تلفن همراه آیفون دارای فریم آلومینیومی و شیشه مات می‌باشد که در مدل‌های قبلی وجود نداشت. بسیاری از فروشگاه‌ها اقدام به فروش این کالای دیجیتال کرده‌اند اما شما برای خرید این محصول باید به سراغ فروشگاهی معتبر و قابل اطمینان بروید. در غیر این صورت ممکن است با مشکل روبرو شوید. برای خرید قسطی آیفون 15 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ویژگی‌های آیفون 15

پردازش این تلفن همراه در مقایسه با گوشی‌های دیگر سرعت بالایی دارد و این ویژگی‌ به دلیل استفاده از چیپست A16 بیونیک 4 نانومتر در این کالای دیجیتال می‌باشد. این کالای مدرن از پردازنده مرکزی 6 هسته‌ای بهره می‌برد که دو هسته آن 3.46 گیگاهرتز و 4 هسته دیگر 2.02 گیگاهرتز می‌باشند. این دستگاه دارای پردازنده گرافیکی 5 هسته‌ای می‌باشد که مختص شرکت اپل است. همچنین سیستم عامل تشکیل دهنده محصول نامبرده 17 iOS می‌باشد. تلفن همراه آیفون 15 از رم 6 گیگابایتی برخوردار است که شامل حافظه‌های 512 گیگابایت، 256 گیگابایت و 128 گیگابایت می‌باشند.

با خرید آیفون 15 می‌توانید از امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد آن استفاده کنید. در محصول جدید شرکت اپل، پورت تایپ سی به جای درگاه لایتنینگ قرار گرفته است؛ همچنین دارای قابلیت شارژ 20 واتی می‌باشد. به علاوه باتری که در این محصول مدرن تعبیه شده‌است 3279 میلی آمپر ظرفیت دارد. از دیگر ویژگی‌های این نسخه از گوشی اپل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. با خرید اقساطی آیفون 15 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

•امکان استفاده از دو عدد سیم کارت در این تلفن همراه وجود دارد.

•مجهز بودن به بلندگوی دوگانه استریو

•این نسخه از اپل ضد آب می‌باشد به طوری که اگر به اندازه 6 متر در داخل آب فرو رود و 30 دقیقه در این حالت نگه داشته شود آسیبی به آن وارد نمی‌شود.

•از این کالای دیجیتال می‌توان به عنوان قطب نما، شتاب سنج، فشارسنج و ژیروسکوپ استفاده کرد.

ویژگی‌های دوربین آیفون 15

یکی از دلایلی که گوشی‌های برند آیفون را از دیگر گوشی‌ها متمایز می‌کند کیفیت بالای دوربین‌های به کار رفته در این محصولات می‌باشد. در این نسخه دوربین 48 مگا‌پیکسلی تعبیه شده‌است به علاوه این دوربین دارای فوکوس خودکار است و قابلیت زوم دو برابری از دیگر مشخصات این دوربین حرفه‌ای می‌باشد. در ویژگی زوم دو برابری کیفیت تصویر از بین نمی‌رود. شناسایی سوژه‌های عکاسی، امکان شناسایی میدان به طور خودکار، گرفتن عکس با رزولوشن بالا از دیگر خصوصیات دوربین آیفون 15 می‌باشد. دوربین این محصول پرطرفدار عرض زیاد 12 مگاپیکسل دارد و می‌توانید به وسیله آن عکس‌هایی با کیفیت و زیبا ثبت کنید. با خرید اقساطی آیفون 15 می‌توانید داشتن یک گوشی مدرن با امکانات منحصر به فرد را تجربه کنید. 

خرید اقساطی آیفون 15 از قسطی کلاب

به دنبال خرید قسطی آیفون 15 هستید؟ قسطی کلاب بهترین فروشگاه برای خرید اقساطی محصول مدنظرتان است. بدین ترتیب می توانید در صورت تمایل از این فرصت استثنایی به خوبی استفاده کنید. گوشی‌های برند اپل در تمام دنیا از محبوبیت خاصی برخوردار هستند و طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. قیمت بالای گوشی‌های اپل سبب شده‌است که افراد زیادی توانند این محصول را به صورت نقد خریداری کنند. به همین علت برخی از افراد و موسسات شرایط فروش قسطی این محصول لوکس را فراهم کرده‌اند. قسطی کلاب بهترین و ساده ترین روش خرید قسطی آیفون 15 را برای مشتریان در نظر گرفته است. به طوری که افراد علاقه مند به خرید اقساطی آیفون 15 بتوانند به راحتی و با خیال راحت به فروشگاه مراجعه کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی موبایل در دی جی کالا

فروش اقساطی موبایل در دی جی کالا
دی جی کالا را می توان به عنوان یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی ایران نام برد که اخیرا فروش قسطی را نیز در دستور کار خود قرار داده....

خرید قسطی گوشی Galaxy s23 plus

خرید قسطی گوشی Galaxy s23 plus
جدیدترین مدل گوشی ساموسنگ از خانواده s23 است که در این مقاله قصد داریم درمورد مدل خرید قسطی گوشی Galaxy s23 plus از بخش موبایل...